דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • T trhtkgsh

    @ejay
    אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

    E מנותק
    E מנותק
    ejay
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @trhtkgsh
    Time & Language>Region
    מוגדר אצלך ישראל?

    T תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • E ejay

      @trhtkgsh
      Time & Language>Region
      מוגדר אצלך ישראל?

      T מנותק
      T מנותק
      trhtkgsh
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @ejay
      כן.
      10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

      E תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • T trhtkgsh

        @ejay
        כן.
        10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

        E מנותק
        E מנותק
        ejay
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @trhtkgsh
        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

        T 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • E ejay

          @trhtkgsh
          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

          T מנותק
          T מנותק
          trhtkgsh
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @ejay
          יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

          E תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ejay

            @trhtkgsh
            תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

            https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

            T מנותק
            T מנותק
            trhtkgsh
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

            @trhtkgsh
            תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

            https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

            לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
            מה אני עושה אח"כ?

            T E 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • T trhtkgsh

              @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

              @trhtkgsh
              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

              לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
              מה אני עושה אח"כ?

              T מנותק
              T מנותק
              tehilab
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
              b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
              בהצלחה

              T תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T tehilab

                @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                בהצלחה

                T מנותק
                T מנותק
                tehilab
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T trhtkgsh

                  @ejay
                  יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ejay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @trhtkgsh
                  לא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • T trhtkgsh

                    @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                    @trhtkgsh
                    תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                    https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                    לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                    מה אני עושה אח"כ?

                    E מנותק
                    E מנותק
                    ejay
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                    @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                    @trhtkgsh
                    תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                    https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                    לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                    מה אני עושה אח"כ?

                    אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T tehilab

                      @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                      T מנותק
                      T מנותק
                      trhtkgsh
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @tehilab
                      4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

                      זה מה שמופיע לי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • E ejay

                        @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                        @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                        @trhtkgsh
                        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                        לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                        מה אני עושה אח"כ?

                        אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                        T מנותק
                        T מנותק
                        trhtkgsh
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @ejay
                        אני ינסה יותר מאוחר.
                        בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                        מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                        החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                        תודה.
                        אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T trhtkgsh

                          @ejay
                          אני ינסה יותר מאוחר.
                          בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                          מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                          החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                          תודה.
                          אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                          T מנותק
                          T מנותק
                          trhtkgsh
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @ejay
                          לא עבד

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • T trhtkgsh

                            @ejay
                            לא עבד

                            E מנותק
                            E מנותק
                            ejay
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @trhtkgsh
                            win+r
                            powershell
                            Get-WinUserLanguageList

                            תעלה תפלט

                            T תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • E ejay

                              @trhtkgsh
                              win+r
                              powershell
                              Get-WinUserLanguageList

                              תעלה תפלט

                              T מנותק
                              T מנותק
                              trhtkgsh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @ejay
                              db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                              E תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T trhtkgsh

                                @ejay
                                db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                                E מנותק
                                E מנותק
                                ejay
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @trhtkgsh kkk.jpg
                                גם זה הפוך אצלך

                                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • E ejay

                                  @trhtkgsh kkk.jpg
                                  גם זה הפוך אצלך

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  trhtkgsh
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @ejay
                                  אז מה עושים?

                                  E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T trhtkgsh

                                    @ejay
                                    אז מה עושים?

                                    E מנותק
                                    E מנותק
                                    ejay
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @trhtkgsh
                                    אולי תיצור יוזר חדש
                                    אולי תתקין מחדש תעברית

                                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • E ejay

                                      @trhtkgsh
                                      אולי תיצור יוזר חדש
                                      אולי תתקין מחדש תעברית

                                      T מנותק
                                      T מנותק
                                      trhtkgsh
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @ejay
                                      מה שפת המערכת שלך?

                                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • T trhtkgsh

                                        @ejay
                                        מה שפת המערכת שלך?

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        ejay
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @trhtkgsh
                                        אנגלית

                                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • E ejay

                                          @trhtkgsh
                                          אנגלית

                                          T מנותק
                                          T מנותק
                                          trhtkgsh
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי trhtkgsh
                                          #29

                                          @ejay
                                          בסוף הסתדרתי.
                                          1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
                                          2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית

                                          • נכנסתי להגדרות Region
                                          • לחצתי "העתק הגדרות"
                                          • העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)
                                          • 74b0264f-e60b-4411-ab78-490200629c31-image.png

                                          3- הפעלתי מחדש את המחשב
                                          4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.

                                          עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
                                          האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/

                                          תודה רבה

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר