דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E ejay

    @trhtkgsh
    לא קשור
    האם הייתה לך בחירת שפה בשלב ההתקנה?

    T מנותק
    T מנותק
    trhtkgsh
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @ejay
    לא. זה התקנה שקטה

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T trhtkgsh

      @ejay
      לא. זה התקנה שקטה

      E מנותק
      E מנותק
      ejay
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @trhtkgsh
      תסיר תתוכנה
      תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
      https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

      T תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • E ejay

        @trhtkgsh
        תסיר תתוכנה
        תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
        https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

        T מנותק
        T מנותק
        trhtkgsh
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @ejay
        אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • T trhtkgsh

          @ejay
          אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @trhtkgsh
          Time & Language>Region
          מוגדר אצלך ישראל?

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ejay

            @trhtkgsh
            Time & Language>Region
            מוגדר אצלך ישראל?

            T מנותק
            T מנותק
            trhtkgsh
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @ejay
            כן.
            10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • T trhtkgsh

              @ejay
              כן.
              10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

              E מנותק
              E מנותק
              ejay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @trhtkgsh
              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

              T 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • E ejay

                @trhtkgsh
                תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                T מנותק
                T מנותק
                trhtkgsh
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @ejay
                יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E ejay

                  @trhtkgsh
                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                  T מנותק
                  T מנותק
                  trhtkgsh
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                  @trhtkgsh
                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                  לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                  מה אני עושה אח"כ?

                  T E 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • T trhtkgsh

                    @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                    @trhtkgsh
                    תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                    https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                    לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                    מה אני עושה אח"כ?

                    T מנותק
                    T מנותק
                    tehilab
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                    b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                    בהצלחה

                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T tehilab

                      @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                      b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                      בהצלחה

                      T מנותק
                      T מנותק
                      tehilab
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • T trhtkgsh

                        @ejay
                        יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ejay
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @trhtkgsh
                        לא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T trhtkgsh

                          @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                          @trhtkgsh
                          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                          לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                          מה אני עושה אח"כ?

                          E מנותק
                          E מנותק
                          ejay
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                          @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                          @trhtkgsh
                          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                          לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                          מה אני עושה אח"כ?

                          אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • T tehilab

                            @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                            T מנותק
                            T מנותק
                            trhtkgsh
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @tehilab
                            4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

                            זה מה שמופיע לי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • E ejay

                              @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                              @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                              @trhtkgsh
                              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                              לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                              מה אני עושה אח"כ?

                              אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                              T מנותק
                              T מנותק
                              trhtkgsh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @ejay
                              אני ינסה יותר מאוחר.
                              בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                              מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                              החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                              תודה.
                              אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                              T תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T trhtkgsh

                                @ejay
                                אני ינסה יותר מאוחר.
                                בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                                מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                                החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                                תודה.
                                אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                                T מנותק
                                T מנותק
                                trhtkgsh
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @ejay
                                לא עבד

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • T trhtkgsh

                                  @ejay
                                  לא עבד

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  ejay
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @trhtkgsh
                                  win+r
                                  powershell
                                  Get-WinUserLanguageList

                                  תעלה תפלט

                                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E ejay

                                    @trhtkgsh
                                    win+r
                                    powershell
                                    Get-WinUserLanguageList

                                    תעלה תפלט

                                    T מנותק
                                    T מנותק
                                    trhtkgsh
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @ejay
                                    db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T trhtkgsh

                                      @ejay
                                      db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      ejay
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @trhtkgsh kkk.jpg
                                      גם זה הפוך אצלך

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • E ejay

                                        @trhtkgsh kkk.jpg
                                        גם זה הפוך אצלך

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        trhtkgsh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @ejay
                                        אז מה עושים?

                                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • T trhtkgsh

                                          @ejay
                                          אז מה עושים?

                                          E מנותק
                                          E מנותק
                                          ejay
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @trhtkgsh
                                          אולי תיצור יוזר חדש
                                          אולי תתקין מחדש תעברית

                                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר