דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E ejay

    @trhtkgsh
    Time & Language>Region
    מוגדר אצלך ישראל?

    T מנותק
    T מנותק
    trhtkgsh
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @ejay
    כן.
    10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T trhtkgsh

      @ejay
      כן.
      10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

      E מנותק
      E מנותק
      ejay
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @trhtkgsh
      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

      T 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • E ejay

        @trhtkgsh
        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

        T מנותק
        T מנותק
        trhtkgsh
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @ejay
        יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • E ejay

          @trhtkgsh
          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

          T מנותק
          T מנותק
          trhtkgsh
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

          @trhtkgsh
          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

          לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
          מה אני עושה אח"כ?

          T E 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • T trhtkgsh

            @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

            @trhtkgsh
            תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

            https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

            לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
            מה אני עושה אח"כ?

            T מנותק
            T מנותק
            tehilab
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
            b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
            בהצלחה

            T תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • T tehilab

              @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
              b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
              בהצלחה

              T מנותק
              T מנותק
              tehilab
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

              T תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T trhtkgsh

                @ejay
                יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                E מנותק
                E מנותק
                ejay
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @trhtkgsh
                לא

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T trhtkgsh

                  @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                  @trhtkgsh
                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                  לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                  מה אני עושה אח"כ?

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ejay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                  @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                  @trhtkgsh
                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                  לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                  מה אני עושה אח"כ?

                  אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • T tehilab

                    @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                    T מנותק
                    T מנותק
                    trhtkgsh
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @tehilab
                    4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

                    זה מה שמופיע לי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • E ejay

                      @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                      @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                      @trhtkgsh
                      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                      לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                      מה אני עושה אח"כ?

                      אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                      T מנותק
                      T מנותק
                      trhtkgsh
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @ejay
                      אני ינסה יותר מאוחר.
                      בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                      מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                      החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                      תודה.
                      אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • T trhtkgsh

                        @ejay
                        אני ינסה יותר מאוחר.
                        בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                        מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                        החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                        תודה.
                        אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                        T מנותק
                        T מנותק
                        trhtkgsh
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @ejay
                        לא עבד

                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T trhtkgsh

                          @ejay
                          לא עבד

                          E מנותק
                          E מנותק
                          ejay
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @trhtkgsh
                          win+r
                          powershell
                          Get-WinUserLanguageList

                          תעלה תפלט

                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E ejay

                            @trhtkgsh
                            win+r
                            powershell
                            Get-WinUserLanguageList

                            תעלה תפלט

                            T מנותק
                            T מנותק
                            trhtkgsh
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @ejay
                            db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T trhtkgsh

                              @ejay
                              db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                              E מנותק
                              E מנותק
                              ejay
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @trhtkgsh kkk.jpg
                              גם זה הפוך אצלך

                              T תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • E ejay

                                @trhtkgsh kkk.jpg
                                גם זה הפוך אצלך

                                T מנותק
                                T מנותק
                                trhtkgsh
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @ejay
                                אז מה עושים?

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • T trhtkgsh

                                  @ejay
                                  אז מה עושים?

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  ejay
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @trhtkgsh
                                  אולי תיצור יוזר חדש
                                  אולי תתקין מחדש תעברית

                                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E ejay

                                    @trhtkgsh
                                    אולי תיצור יוזר חדש
                                    אולי תתקין מחדש תעברית

                                    T מנותק
                                    T מנותק
                                    trhtkgsh
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @ejay
                                    מה שפת המערכת שלך?

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T trhtkgsh

                                      @ejay
                                      מה שפת המערכת שלך?

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      ejay
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @trhtkgsh
                                      אנגלית

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • E ejay

                                        @trhtkgsh
                                        אנגלית

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        trhtkgsh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי trhtkgsh
                                        #29

                                        @ejay
                                        בסוף הסתדרתי.
                                        1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
                                        2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית

                                        • נכנסתי להגדרות Region
                                        • לחצתי "העתק הגדרות"
                                        • העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)
                                        • 74b0264f-e60b-4411-ab78-490200629c31-image.png

                                        3- הפעלתי מחדש את המחשב
                                        4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.

                                        עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
                                        האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/

                                        תודה רבה

                                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • T trhtkgsh

                                          @ejay
                                          בסוף הסתדרתי.
                                          1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
                                          2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית

                                          • נכנסתי להגדרות Region
                                          • לחצתי "העתק הגדרות"
                                          • העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)
                                          • 74b0264f-e60b-4411-ab78-490200629c31-image.png

                                          3- הפעלתי מחדש את המחשב
                                          4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.

                                          עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
                                          האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/

                                          תודה רבה

                                          E מנותק
                                          E מנותק
                                          ejay
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @trhtkgsh

                                          win+r
                                          powershell
                                          Get-WinUserLanguageList

                                          תעלה תפלט

                                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר