דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • T trhtkgsh

    @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

    @trhtkgsh
    תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

    https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

    לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
    מה אני עושה אח"כ?

    T מנותק
    T מנותק
    tehilab
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
    b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
    בהצלחה

    T תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T tehilab

      @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
      b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
      בהצלחה

      T מנותק
      T מנותק
      tehilab
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

      T תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • T trhtkgsh

        @ejay
        יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

        E מנותק
        E מנותק
        ejay
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @trhtkgsh
        לא

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • T trhtkgsh

          @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

          @trhtkgsh
          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

          לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
          מה אני עושה אח"כ?

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

          @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

          @trhtkgsh
          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

          לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
          מה אני עושה אח"כ?

          אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • T tehilab

            @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

            T מנותק
            T מנותק
            trhtkgsh
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @tehilab
            4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

            זה מה שמופיע לי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E ejay

              @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

              @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

              @trhtkgsh
              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

              לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
              מה אני עושה אח"כ?

              אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

              T מנותק
              T מנותק
              trhtkgsh
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @ejay
              אני ינסה יותר מאוחר.
              בכל מקרה יצאה גסה חדשה
              מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
              החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
              תודה.
              אני יחזיר תשובה בכל מקרה

              T תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T trhtkgsh

                @ejay
                אני ינסה יותר מאוחר.
                בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                תודה.
                אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                T מנותק
                T מנותק
                trhtkgsh
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @ejay
                לא עבד

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T trhtkgsh

                  @ejay
                  לא עבד

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ejay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @trhtkgsh
                  win+r
                  powershell
                  Get-WinUserLanguageList

                  תעלה תפלט

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E ejay

                    @trhtkgsh
                    win+r
                    powershell
                    Get-WinUserLanguageList

                    תעלה תפלט

                    T מנותק
                    T מנותק
                    trhtkgsh
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @ejay
                    db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T trhtkgsh

                      @ejay
                      db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                      E מנותק
                      E מנותק
                      ejay
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @trhtkgsh kkk.jpg
                      גם זה הפוך אצלך

                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • E ejay

                        @trhtkgsh kkk.jpg
                        גם זה הפוך אצלך

                        T מנותק
                        T מנותק
                        trhtkgsh
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @ejay
                        אז מה עושים?

                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T trhtkgsh

                          @ejay
                          אז מה עושים?

                          E מנותק
                          E מנותק
                          ejay
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @trhtkgsh
                          אולי תיצור יוזר חדש
                          אולי תתקין מחדש תעברית

                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E ejay

                            @trhtkgsh
                            אולי תיצור יוזר חדש
                            אולי תתקין מחדש תעברית

                            T מנותק
                            T מנותק
                            trhtkgsh
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @ejay
                            מה שפת המערכת שלך?

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T trhtkgsh

                              @ejay
                              מה שפת המערכת שלך?

                              E מנותק
                              E מנותק
                              ejay
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @trhtkgsh
                              אנגלית

                              T תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • E ejay

                                @trhtkgsh
                                אנגלית

                                T מנותק
                                T מנותק
                                trhtkgsh
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי trhtkgsh
                                #29

                                @ejay
                                בסוף הסתדרתי.
                                1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
                                2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית

                                • נכנסתי להגדרות Region
                                • לחצתי "העתק הגדרות"
                                • העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)
                                • 74b0264f-e60b-4411-ab78-490200629c31-image.png

                                3- הפעלתי מחדש את המחשב
                                4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.

                                עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
                                האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/

                                תודה רבה

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • T trhtkgsh

                                  @ejay
                                  בסוף הסתדרתי.
                                  1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
                                  2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית

                                  • נכנסתי להגדרות Region
                                  • לחצתי "העתק הגדרות"
                                  • העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)
                                  • 74b0264f-e60b-4411-ab78-490200629c31-image.png

                                  3- הפעלתי מחדש את המחשב
                                  4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.

                                  עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
                                  האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/

                                  תודה רבה

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  ejay
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30

                                  @trhtkgsh

                                  win+r
                                  powershell
                                  Get-WinUserLanguageList

                                  תעלה תפלט

                                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E ejay

                                    @trhtkgsh

                                    win+r
                                    powershell
                                    Get-WinUserLanguageList

                                    תעלה תפלט

                                    T מנותק
                                    T מנותק
                                    trhtkgsh
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @ejay
                                    שפת המערכת אנגלית
                                    fd7fd60f-ec6b-40e8-ab83-13af32772cfa-image.png

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T trhtkgsh

                                      @ejay
                                      שפת המערכת אנגלית
                                      fd7fd60f-ec6b-40e8-ab83-13af32772cfa-image.png

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      ejay
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      @trhtkgsh
                                      נראה תקין הבעיה רק בInDesign?

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • E ejay

                                        @trhtkgsh
                                        נראה תקין הבעיה רק בInDesign?

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        trhtkgsh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @ejay
                                        נראה שכן. פתחתי פוטושופ ובדקתי.
                                        נראה לי שאני יסתדר מכאן.
                                        תודה רבה על הכל

                                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • T trhtkgsh

                                          @ejay
                                          נראה שכן. פתחתי פוטושופ ובדקתי.
                                          נראה לי שאני יסתדר מכאן.
                                          תודה רבה על הכל

                                          E מנותק
                                          E מנותק
                                          ejay
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @trhtkgsh
                                          בכיף

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר