דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • T trhtkgsh

    @ejay
    כן.
    10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

    E מנותק
    E מנותק
    ejay
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #12

    @trhtkgsh
    תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

    https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

    T 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • E ejay

      @trhtkgsh
      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

      T מנותק
      T מנותק
      trhtkgsh
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #13

      @ejay
      יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

      E תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • E ejay

        @trhtkgsh
        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

        T מנותק
        T מנותק
        trhtkgsh
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

        @trhtkgsh
        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

        לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
        מה אני עושה אח"כ?

        T E 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • T trhtkgsh

          @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

          @trhtkgsh
          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

          לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
          מה אני עושה אח"כ?

          T מנותק
          T מנותק
          tehilab
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #15

          @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
          b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
          בהצלחה

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • T tehilab

            @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
            b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
            בהצלחה

            T מנותק
            T מנותק
            tehilab
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

            T תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • T trhtkgsh

              @ejay
              יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

              E מנותק
              E מנותק
              ejay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @trhtkgsh
              לא

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T trhtkgsh

                @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                @trhtkgsh
                תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                מה אני עושה אח"כ?

                E מנותק
                E מנותק
                ejay
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #18

                @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                @trhtkgsh
                תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                מה אני עושה אח"כ?

                אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T tehilab

                  @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                  T מנותק
                  T מנותק
                  trhtkgsh
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @tehilab
                  4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

                  זה מה שמופיע לי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E ejay

                    @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                    @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                    @trhtkgsh
                    תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                    https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                    לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                    מה אני עושה אח"כ?

                    אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                    T מנותק
                    T מנותק
                    trhtkgsh
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    @ejay
                    אני ינסה יותר מאוחר.
                    בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                    מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                    החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                    תודה.
                    אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T trhtkgsh

                      @ejay
                      אני ינסה יותר מאוחר.
                      בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                      מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                      החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                      תודה.
                      אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                      T מנותק
                      T מנותק
                      trhtkgsh
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @ejay
                      לא עבד

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • T trhtkgsh

                        @ejay
                        לא עבד

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ejay
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        @trhtkgsh
                        win+r
                        powershell
                        Get-WinUserLanguageList

                        תעלה תפלט

                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • E ejay

                          @trhtkgsh
                          win+r
                          powershell
                          Get-WinUserLanguageList

                          תעלה תפלט

                          T מנותק
                          T מנותק
                          trhtkgsh
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #23

                          @ejay
                          db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • T trhtkgsh

                            @ejay
                            db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                            E מנותק
                            E מנותק
                            ejay
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #24

                            @trhtkgsh kkk.jpg
                            גם זה הפוך אצלך

                            T תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • E ejay

                              @trhtkgsh kkk.jpg
                              גם זה הפוך אצלך

                              T מנותק
                              T מנותק
                              trhtkgsh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #25

                              @ejay
                              אז מה עושים?

                              E תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T trhtkgsh

                                @ejay
                                אז מה עושים?

                                E מנותק
                                E מנותק
                                ejay
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #26

                                @trhtkgsh
                                אולי תיצור יוזר חדש
                                אולי תתקין מחדש תעברית

                                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • E ejay

                                  @trhtkgsh
                                  אולי תיצור יוזר חדש
                                  אולי תתקין מחדש תעברית

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  trhtkgsh
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #27

                                  @ejay
                                  מה שפת המערכת שלך?

                                  E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T trhtkgsh

                                    @ejay
                                    מה שפת המערכת שלך?

                                    E מנותק
                                    E מנותק
                                    ejay
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #28

                                    @trhtkgsh
                                    אנגלית

                                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • E ejay

                                      @trhtkgsh
                                      אנגלית

                                      T מנותק
                                      T מנותק
                                      trhtkgsh
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי trhtkgsh
                                      #29

                                      @ejay
                                      בסוף הסתדרתי.
                                      1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
                                      2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית

                                      • נכנסתי להגדרות Region
                                      • לחצתי "העתק הגדרות"
                                      • העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)
                                      • 74b0264f-e60b-4411-ab78-490200629c31-image.png

                                      3- הפעלתי מחדש את המחשב
                                      4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.

                                      עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
                                      האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/

                                      תודה רבה

                                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • T trhtkgsh

                                        @ejay
                                        בסוף הסתדרתי.
                                        1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
                                        2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית

                                        • נכנסתי להגדרות Region
                                        • לחצתי "העתק הגדרות"
                                        • העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)
                                        • 74b0264f-e60b-4411-ab78-490200629c31-image.png

                                        3- הפעלתי מחדש את המחשב
                                        4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.

                                        עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
                                        האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/

                                        תודה רבה

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        ejay
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #30

                                        @trhtkgsh

                                        win+r
                                        powershell
                                        Get-WinUserLanguageList

                                        תעלה תפלט

                                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • E ejay

                                          @trhtkgsh

                                          win+r
                                          powershell
                                          Get-WinUserLanguageList

                                          תעלה תפלט

                                          T מנותק
                                          T מנותק
                                          trhtkgsh
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #31

                                          @ejay
                                          שפת המערכת אנגלית
                                          fd7fd60f-ec6b-40e8-ab83-13af32772cfa-image.png

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר