דילוג לתוכן

נהנים מהפורום?
בואו לתמוך במשפחת מתמחים טופ


נהנים מהפורום?

בואו לתמוך במשפחת מתמחים טופ


ועשית ככל אשר יורוך !

כולנו נשמעים לגדולי ישראל ויוצאים להצביע ולהשפיע למפלגה חרדית
נאבקים על זכות הקיום!



ונשמרתם מאד לנפשותיכם!

מתעדכנים בעידכונים שוטפים בנושא הקורונה במייל:

לחצו לרישום

למפת הקורונה העולמי לחצו כאן


ונשמרתם מאד לנפשותיכם!

מתעדכנים בעידכונים שוטפים בנושא הקורונה במייל:

לחצו לרישום

למפת הקורונה העולמי לחצו כאן

לחץ להצביע = איזה חברה מומלצת למערכות IVR

נא לשמור על הסדר והנוחות בדפי "מדריכים מסודרים" – כל תגובה בקשר למדריך יש להגיב בעזרה הדדית - הודעות שאינן קשורות ימחקו.
התגובות מתחת למדריכים מיועדות רק למידע אודות שגיאות או נתונים לא נכונים במדריכים עצמם.

  • בואו לתמוך בקהילה שלנו!

  • 35k נושאים
    385k פוסטים
    ו
    מצאתי ב"ה וסידרתי, יישר כח גדול מאד
  • 6k נושאים
    69k פוסטים
    י
    @עידו300 אני אבל לא מעונין שיהיה קובץ טקס כי לוקח לו הרבה זמן עד שהוא קולט אני מעונין שיהיה קובץ שמע יש אפשרות?
  • 20k נושאים
    239k פוסטים
    T
    משהו נוסף, כמו שכתבו כבר מעליי, אין אפשרות לכבות השבתת רשת לנטפרי, לחצתי רק בשביל לבדוק על זה וכרגע אני לא מחובר לרשת כי אני ללא נטפרי. ומשהו אחרון, נעלמה לי השורה של רשימות לבנות. מה זה יכול להיות?
  • 5k נושאים
    55k פוסטים
    י
    @ידו-בכול אם אתה יכול להוציא לכרטיס זיכרון קובץ גיבוי של נוקיה, זה יעזור לך https://mitmachim.top/post/4263 אגב היה לי פעם C2 של הוועדה שכן התחבר לי למחשב, תנסה, שווה בדיקה
  • 2k נושאים
    22k פוסטים
    א
    לאחר שימוש יומיומי וקבוע ממש באוזניות FreeBuds Pro 4 של הוואי, אני חושב ששווה להעלות סקירה מנסיוני האישי, שעשויה לעזור לרבים. (אגב, קיים כבר דגם מתקדם יותר, FreeBuds Pro 5, אך סקירה זו מתייחסת לדור הקודם) [image: 1782298023205-scd0f2c9e6fc14f99895994c24fad49800.jpg_220x220q75.jpg_.avif] [image: 1782298023447-s74665949e7bc40fea84d85ccd3d1d361p.jpg_220x220q75.jpg_.avif] הסקירה מיועדת במיוחד למי שמחפש אוזניות איכותיות לניהול שיחות באופן שוטף – מומלץ מאוד לבדוק! (לא כתבתי מפרט וכדו', רק סקירה אישי) מעלות המעלה העיקרית היא, היכולת לנהל שיחה מתוך אולם אירועים או כל סביבה רועשת, והצד השני ישמע היטב. אני לא זוכר פעם אחת משך השנה האחרונה שהצד השני התלונן לי על קושי בשמיעה! (לא ניסיתי להכניס את ראשי לתוך מתופף, מדבר על שימוש סביר ביומיומי, כולל אוטובוסים, רעשי רכבת, רעשי מוזיקה נורמלים ברקע, רעשי אנשים, וכו'). עוצמת השמע די חזקה ואיכותית, בעת ענידת 2 האוזניות והעברה למצב של סינון רעשים אקטיבי (ANC) ניתן לשמוע את הצד השני גם באמצע סעודת חתונה. ובהאזנה למוזיקה השמע מושמע באיכות כמו של אולפן (אם יש קליטה כמובן). ניסיתי על כמה וכמה סוגי פלאפונים כשרים, וזה עבד טוב בכולם!. רוב האפשרויות מונגשות למשתמש הכשר, באמצעות הזזת האצבע, צביטת האוזניה, וכו'. ניתן להגדיר 3 מצבי שמע : 1. איטום מוחלט ללא שמיעת הסביבה (ANC). 2. מצב כיבוי, (האוזניה מתפקדת כאוזניה רגילה). 3. מצב שקיפות, (שמיעת הסובבים אותך דרך האוזניה באמצעות טכנוליגיית AI). האוניות קלות משקל נוחות באוזן, ומעוצבות בעיצוב יוקרתי ואסתטי. הטעינה מהירה למדי, בשימוש קבוע באוזניה אחת (מהקימה ועד השינה, למעט זמני התפילות כמובן..), הסוללה מספיקה לכיומיים. החברה טוענת שזה נגד מים באופן בינוני (לא ניסיתי לרחוץ אותו עם אקנומיקה, אבל הוא שרד כמה נפילות למים ללא פגע). האוזניות גם לא מדי חלושות, נפלו כמה פעמים מגובה ושרדו. כשמוציאים את האוזניה מהאוזן, המוזיקה מופסקת מיד, והשיחה מועברת לשפופרת הפלאפון (בחלק מהפלאפונים השמע לא חוזר אוטומט כשמחזירים את הבלוטוס לאוזן, וצריך לאשר זאת במכשיר). חסרונות העלות אינה זולה, ומסתכמת בכ600-700 ש"ח (כולל מס ייבוא), אבל למי שמשתמש עם בלוטוס לצורך שיחות, ורוצה בלוטוס קטן, ההשקעה משתלמת!. אין דרך לראות אחוזי טעינה במארז ללא אפליקציה, קיימת רק נורית חיווי כללית על המארז והתראה קולית באוזניה לקראת ההתרוקנות. לא ניתן לנהל את הגדרות הקושחה או לעדכן גרסה במחשב. (בשנים האחרונות בנו תוכנות לניהול הגדרות במחשב, אבל עדכוני גרסה עדיין נראה לי אפשרי רק באנדרואיד). רוב המעלות של איטום רעשים עבור המשתמש, אינם פעילים בשימוש באוזניה אחת בלבד!. האוזניות מגיעות עם מתאמי סיליקון, מסתבר שישנם משתמשים שאוהבים יותר את המבנים האחרים. כרגע קשה להשיג את זה פה בישראל, וצריך להזמין את זה מאתרים בחו"ל, כמו אלי אקספרס, שווה לבדוק כמובן טוב אם המוכר אמין. למי שעובד בשבק/מוסד, או לכל פחדן, יתכן שיש סינים משוממים שיצותתו לפלאפונים שלכם לשמוע מתי בדיוק אתם אוכלים פיצה, ומהיום יתקשרו רגע לפני הקניה, ויציעו לכם לקנות בחברת קש שלהם... לקריאה נוספת עיין כאן. משום מה יש פעמים שאני לא מצליח לנתק שיחה באמצעות צביטה, לא יודע מה מקור הבעיה [image: 1782298939136-s5b867833ad494645b7c801d1141f7dbfo.jpg_220x220q75.jpg_.avif] [image: 1782298939302-s426c5304b5c14dc0b56abe41776dc65ce.jpg_220x220q75.jpg_.avif] [image: 1782298939449-s1afbd36319b445f381fb6b1fde16578ag.jpg_220x220q75.jpg_.avif] לסיכום: מדובר באוזניות מצוינות למי שמשתמש בבלוטוס באופן שוטף לשיחות, במיוחד בסביבה רועשת, איכות המיקרפונים יוצאת מן הכלל, ועובדות מעולה עם מכשירים כשרים, למרות מספר חסרונות טכניים, עבור מי שמעוניין בכלי עבודה אמין, התמורה בהחלט שווה את המחיר. למעוניין, האתר הרשמי שלהם.
  • כאן תוכלו לדון בנושאים כלליים הקשורים לטכנולוגיה

    9k 85k
    9k נושאים
    85k פוסטים
    א.מ.ד.א
    @ברי-קלמנוביץ מה שנשמע פה מוזר זה שאחרי 21 ימים חבילות יינטשו. זה נשמע סתם הפחדה. מה שאמור לקרות לענ"ד זה שהחבילה תוחזר לשולח.
  • קטגוריות ניסיוניות

    1k 23k
    1k נושאים
    23k פוסטים
    יאנג בויי
    @נפתלי-שבע-רצון כתב: זה הכי טוב שראיתי ראוי להודיע להבא שזה קישור שותפים שאתה מרוויח אם נרשמים דרכו. יכול להשפיע על אמינות ההמלצה שלך... @נפתלי-שבע-רצון כתב: אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות כנ"ל
  • 2k נושאים
    22k פוסטים
    אלוף תימןא
    @אברהם-גלסר לפני העדכון ראו יותר טוב

257

מחובר

30.2k

משתמשים

98.3k

נושאים

1.2m

פוסטים