דילוג לתוכן

אופן השימוש בפורום

568 נושאים 4.9k פוסטים
  • 231 הצבעות
    4 פוסטים
    23k צפיות
    מתחיל-מומחהמ
    [image: 1620851282721-bhxuh.png]
  • שאלות נפוצות | איך לשנות כותרת נושא בפורום

    נעוץ נעול
    1
    2
    38 הצבעות
    1 פוסטים
    932 צפיות
    אין תגובות
  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

    617
    7
    56 הצבעות
    617 פוסטים
    8k צפיות
    מחנה ידידיםמ
    @תותחוביץ @טופ-שבמתמחים נכתב כבר
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    11 צפיות
  • בקשה | האם עדיין מותר לא להסכים?

    נעול
    8
    22 הצבעות
    8 פוסטים
    200 צפיות
    י
    @pcinfogmach כתב: קודם כול, חשוב לי להדגיש שזו תחושה אישית שלי, וייתכן שהיא מושפעת גם מהבדלי תרבות או מתפיסות שונות. אני נתקל לא פעם בתופעה שבה אדם מביע הסתייגות או ביקורת עניינית, ומיד קופצים עליו כמה אנשים ומבטלים את דבריו, כאילו עצם העובדה שהעז להציג עמדה שונה כבר הופכת אותו לבלתי לגיטימי. על מה אני מדבר? בעיקר על שני נושאים שחוזרים שוב ושוב: זכויות יוצרים והשימוש בבינה מלאכותית. בכל הקשור לזכויות יוצרים, נראה שיש אנשים שנפגעים מאוד מכך שאני ואחרים מסרבים אפילו לשקול פעולות מסוימות. האם אסור לנו להסתייג מרעיונות כמו העתקה, סריקה או עקיפת מגבלות שנועדו להגן על יצירה וקניין רוחני? האם אסור לנו לומר שדברים כאלה אינם מתיישבים עם הערכים שלנו? באופן דומה, כאשר מישהו מביע הסתייגות משימוש מופרז ובלתי מבוקר בבינה מלאכותית, התגובה לעיתים אינה דיון ענייני אלא ניסיון לבטל את עצם הביקורת. כאילו כל מי שמצביע על מגבלות, סיכונים או חסרונות של הטכנולוגיה הוא בהכרח מתנגד לקדמה. בעיניי, אפשר להכיר ביתרונות העצומים של הבינה המלאכותית ובו בזמן להודות שיש לה גם מגבלות ושיש מקום לשימוש מושכל ואחראי בה. מה שמפריע לי במיוחד הוא הגישה שלפיה מי שבוחר להציב לעצמו גבולות או לפעול מתוך שיקולים ערכיים מיד נתפס כ"פראייר" או כמי שאינו מבין את המציאות. לא כל מי שמכבד זכויות יוצרים הוא נאיבי, ולא כל מי שמזהיר מפני הסתמכות מופרזת על בינה מלאכותית הוא מתנגד לטכנולוגיה. הייתי שמח לראות יותר מקום לשיח מכבד, שבו אפשר להביע עמדה ערכית או מקצועית גם אם אינה מקובלת על כולם, מבלי להיתקל מיד בזלזול, בביטול או בהתקפות אישיות. דיון אמיתי מתחיל דווקא במקום שבו אנשים מוכנים להקשיב לטענות, גם כאשר הן אינן תואמות את עמדתם המוקדמת. ברדיט הייתה כבר תגובה שגם הפוסט הזה הוא בוט. פה זה לא רדיט אז אני לא אומר שזה בוט
  • שאלה | מה זה "שיתוף נושא"?

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    57 צפיות
    ל
    @אברהם-גלסר אתה יכול לתת לי הרשאת עריכה לפוסט שלך פה אולי זה הכוונה @מחנה-ידידים לא להתעצבן עלי כתבתי במקביל אליך
  • שיתוף | עיצוב עדכני לצאט בפורום

    17
    6 הצבעות
    17 פוסטים
    251 צפיות
    י
    @צדיק-וטוב-לו-0 כתב: ועל עוד כמה חלוניות (למשל דיווח) וגם על חיפוש גוגל וגם על סיכום הנושא של שניאור שמח
  • נושא זה נמחק!

    15
    1
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    106 צפיות
  • 1 הצבעות
    30 פוסטים
    669 צפיות
    שניאור שמחש
    @hartkhartk כתב: סןף סוף נוסף שליחת סמיילי במגביל ללייק תסתכל כאן ובכללי, כל העדכונים נמצאים שם
  • שיתוף | מזל טוב לפורום 🥳

    25
    3
    20 הצבעות
    25 פוסטים
    489 צפיות
    צול גאהצ
    @טופ-שבמתמחים כן בטח הודעות בסך הכל 656 • נושאים בסך הכל 101 • משתמשים בסך הכל 150 • המשתמש החדש ביותר מישהוא12 משווה? זה לא קשור מצחיק שהכי חדש שם הוא @מישהו12
  • שיתוף | בשורה טובה האימוג'י חחח נפתח בנטפרי!!!

    18
    3 הצבעות
    18 פוסטים
    278 צפיות
    מים אחרוניםמ
    @פלמנמוני מה באמת? בפורום שלי עדיין חסום. מה צריך לעשות?
  • הצעת ייעול | "אלף תודות"?

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    61 צפיות
    אברהם גלסרא
    @קרט אה"נ Spoiler [image: 1781601168412-04f4b855-b7f8-4a30-9b22-ab179733219a-image.png]
  • בקשת מידע | תגובות במסך שלם

    נפתר
    9
    1
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    42 צפיות
    שניאור שמחש
    @צדיק-וטוב-לו-0 מעולה, זכור לי שזה מה שהיה הפתרון אז.. סמן כנפתר
  • שאלה | היסטוריה בפורום

    נפתר
    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    88 צפיות
    ת
    @צבי-הירש אז תסמן עכשיו ותשנ המיד אח"כ לנפתר
  • בקשת מידע | שינוי אימייל בפרופיל

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    55 צפיות
    ת
    @המלאך צודק
  • עזרה | איך מוחקים חשבון?

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    106 צפיות
    אברהם גלסרא
    תודה לכל העונים ושבת שלום!
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    8
    1
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    33 צפיות
  • שיתוף | ברכות! הפורום הגיע ל30K משתמשים!

    נעול
    22
    1
    27 הצבעות
    22 פוסטים
    393 צפיות
    שניאור שמחש
    @בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | ברכות! הפורום הגיע ל30K משתמשים!: @שניאור-שמח מי שירצה מספר יותר עגול יוכל עוד מעט לפתוח את הנושא ה-100,000 (!!!) יקח קצת זמן…
  • שאלה | מה זה ניהול עורכים?

    5
    1
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    83 צפיות
    מ
    @שניאור-שמח הוספתי 🤭 יפה
  • בירור | התראות למייל

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    63 צפיות
    ט
    @mmma [image: 1779310104937-0011af4e-f21d-40d4-98b1-f4bd60bb046a-image.png]