דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E ejay

    @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

    InDesig

    תעבור על ההגדרות
    https://indesign.tips/hebrew-setting/

    T מנותק
    T מנותק
    trhtkgsh
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @ejay
    אם תשים לב למה שכתבתי על ההגדרות
    "כדי לתקן את זה צריך לשנות את ההגדרות האלה: Middle East and North African languages"
    אצלי זה לא מופיע
    כיתוב בבעיות טעינה

    כך זה אמור להראות:
    7b03ead2-9806-4818-afad-ed3305b05762-image.png

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T trhtkgsh

      @ejay
      אם תשים לב למה שכתבתי על ההגדרות
      "כדי לתקן את זה צריך לשנות את ההגדרות האלה: Middle East and North African languages"
      אצלי זה לא מופיע
      כיתוב בבעיות טעינה

      כך זה אמור להראות:
      7b03ead2-9806-4818-afad-ed3305b05762-image.png

      E מנותק
      E מנותק
      ejay
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ejay
      #4

      @trhtkgsh
      מותקן לך Creative Cloud desktop?
      אם כן אז
      https://helpx.adobe.com/indesign/kb/access-install-hebrew-arabic-indesign-illustrator-CC.html

      T תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • E ejay

        @trhtkgsh
        מותקן לך Creative Cloud desktop?
        אם כן אז
        https://helpx.adobe.com/indesign/kb/access-install-hebrew-arabic-indesign-illustrator-CC.html

        T מנותק
        T מנותק
        trhtkgsh
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי trhtkgsh
        #5

        @ejay לא.
        צריך פרוץ?

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • T trhtkgsh

          @ejay לא.
          צריך פרוץ?

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @trhtkgsh
          לא קשור
          האם הייתה לך בחירת שפה בשלב ההתקנה?

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ejay

            @trhtkgsh
            לא קשור
            האם הייתה לך בחירת שפה בשלב ההתקנה?

            T מנותק
            T מנותק
            trhtkgsh
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @ejay
            לא. זה התקנה שקטה

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • T trhtkgsh

              @ejay
              לא. זה התקנה שקטה

              E מנותק
              E מנותק
              ejay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @trhtkgsh
              תסיר תתוכנה
              תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
              https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

              T תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E ejay

                @trhtkgsh
                תסיר תתוכנה
                תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
                https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

                T מנותק
                T מנותק
                trhtkgsh
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @ejay
                אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T trhtkgsh

                  @ejay
                  אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ejay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @trhtkgsh
                  Time & Language>Region
                  מוגדר אצלך ישראל?

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E ejay

                    @trhtkgsh
                    Time & Language>Region
                    מוגדר אצלך ישראל?

                    T מנותק
                    T מנותק
                    trhtkgsh
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @ejay
                    כן.
                    10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T trhtkgsh

                      @ejay
                      כן.
                      10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

                      E מנותק
                      E מנותק
                      ejay
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @trhtkgsh
                      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                      T 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • E ejay

                        @trhtkgsh
                        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                        T מנותק
                        T מנותק
                        trhtkgsh
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @ejay
                        יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • E ejay

                          @trhtkgsh
                          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                          T מנותק
                          T מנותק
                          trhtkgsh
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                          @trhtkgsh
                          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                          לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                          מה אני עושה אח"כ?

                          T E 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • T trhtkgsh

                            @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                            @trhtkgsh
                            תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                            https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                            לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                            מה אני עושה אח"כ?

                            T מנותק
                            T מנותק
                            tehilab
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                            b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                            בהצלחה

                            T תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T tehilab

                              @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                              b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                              בהצלחה

                              T מנותק
                              T מנותק
                              tehilab
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                              T תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T trhtkgsh

                                @ejay
                                יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                                E מנותק
                                E מנותק
                                ejay
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @trhtkgsh
                                לא

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • T trhtkgsh

                                  @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                  @trhtkgsh
                                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                                  לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                                  מה אני עושה אח"כ?

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  ejay
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                  @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                  @trhtkgsh
                                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                                  לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                                  מה אני עושה אח"כ?

                                  אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T tehilab

                                    @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                                    T מנותק
                                    T מנותק
                                    trhtkgsh
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @tehilab
                                    4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

                                    זה מה שמופיע לי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • E ejay

                                      @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                      @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                      @trhtkgsh
                                      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                                      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                                      לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                                      מה אני עושה אח"כ?

                                      אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                                      T מנותק
                                      T מנותק
                                      trhtkgsh
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @ejay
                                      אני ינסה יותר מאוחר.
                                      בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                                      מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                                      החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                                      תודה.
                                      אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • T trhtkgsh

                                        @ejay
                                        אני ינסה יותר מאוחר.
                                        בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                                        מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                                        החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                                        תודה.
                                        אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        trhtkgsh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @ejay
                                        לא עבד

                                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • T trhtkgsh

                                          @ejay
                                          לא עבד

                                          E מנותק
                                          E מנותק
                                          ejay
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @trhtkgsh
                                          win+r
                                          powershell
                                          Get-WinUserLanguageList

                                          תעלה תפלט

                                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר