דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • T מנותק
    T מנותק
    trhtkgsh
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי trhtkgsh
    #1

    הורדתי מהקבוצה של ירון את הגרסה הבאה: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151 .exe
    העברית שאני כותב בתוכנה מופיעה לי הפוך (לדוגמה: המגודל).
    העימוד הוא משמאל לימין ועוד שלל בעיות תאימות שפה.
    כדי לתקן את זה צריך לשנות את ההגדרות האלה: Middle East and North African languages
    הבעיה היא שההגדרות האלה לא מופיעות אצלי:
    ffcc605e-ee67-4b3f-8e96-edca8de63f36-image.png
    אשמח לעזרה

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T trhtkgsh מחק נושא זה ב
    • T trhtkgsh שחזר נושא זה ב
    • T trhtkgsh

      הורדתי מהקבוצה של ירון את הגרסה הבאה: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151 .exe
      העברית שאני כותב בתוכנה מופיעה לי הפוך (לדוגמה: המגודל).
      העימוד הוא משמאל לימין ועוד שלל בעיות תאימות שפה.
      כדי לתקן את זה צריך לשנות את ההגדרות האלה: Middle East and North African languages
      הבעיה היא שההגדרות האלה לא מופיעות אצלי:
      ffcc605e-ee67-4b3f-8e96-edca8de63f36-image.png
      אשמח לעזרה

      E מנותק
      E מנותק
      ejay
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

      InDesig

      תעבור על ההגדרות
      https://indesign.tips/hebrew-setting/

      T תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • E ejay

        @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

        InDesig

        תעבור על ההגדרות
        https://indesign.tips/hebrew-setting/

        T מנותק
        T מנותק
        trhtkgsh
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ejay
        אם תשים לב למה שכתבתי על ההגדרות
        "כדי לתקן את זה צריך לשנות את ההגדרות האלה: Middle East and North African languages"
        אצלי זה לא מופיע
        כיתוב בבעיות טעינה

        כך זה אמור להראות:
        7b03ead2-9806-4818-afad-ed3305b05762-image.png

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • T trhtkgsh

          @ejay
          אם תשים לב למה שכתבתי על ההגדרות
          "כדי לתקן את זה צריך לשנות את ההגדרות האלה: Middle East and North African languages"
          אצלי זה לא מופיע
          כיתוב בבעיות טעינה

          כך זה אמור להראות:
          7b03ead2-9806-4818-afad-ed3305b05762-image.png

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ejay
          #4

          @trhtkgsh
          מותקן לך Creative Cloud desktop?
          אם כן אז
          https://helpx.adobe.com/indesign/kb/access-install-hebrew-arabic-indesign-illustrator-CC.html

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ejay

            @trhtkgsh
            מותקן לך Creative Cloud desktop?
            אם כן אז
            https://helpx.adobe.com/indesign/kb/access-install-hebrew-arabic-indesign-illustrator-CC.html

            T מנותק
            T מנותק
            trhtkgsh
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי trhtkgsh
            #5

            @ejay לא.
            צריך פרוץ?

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • T trhtkgsh

              @ejay לא.
              צריך פרוץ?

              E מנותק
              E מנותק
              ejay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @trhtkgsh
              לא קשור
              האם הייתה לך בחירת שפה בשלב ההתקנה?

              T תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E ejay

                @trhtkgsh
                לא קשור
                האם הייתה לך בחירת שפה בשלב ההתקנה?

                T מנותק
                T מנותק
                trhtkgsh
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @ejay
                לא. זה התקנה שקטה

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T trhtkgsh

                  @ejay
                  לא. זה התקנה שקטה

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ejay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @trhtkgsh
                  תסיר תתוכנה
                  תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
                  https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E ejay

                    @trhtkgsh
                    תסיר תתוכנה
                    תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
                    https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

                    T מנותק
                    T מנותק
                    trhtkgsh
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ejay
                    אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T trhtkgsh

                      @ejay
                      אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

                      E מנותק
                      E מנותק
                      ejay
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @trhtkgsh
                      Time & Language>Region
                      מוגדר אצלך ישראל?

                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • E ejay

                        @trhtkgsh
                        Time & Language>Region
                        מוגדר אצלך ישראל?

                        T מנותק
                        T מנותק
                        trhtkgsh
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @ejay
                        כן.
                        10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T trhtkgsh

                          @ejay
                          כן.
                          10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

                          E מנותק
                          E מנותק
                          ejay
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @trhtkgsh
                          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                          T 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • E ejay

                            @trhtkgsh
                            תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                            https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                            T מנותק
                            T מנותק
                            trhtkgsh
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @ejay
                            יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • E ejay

                              @trhtkgsh
                              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                              T מנותק
                              T מנותק
                              trhtkgsh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                              @trhtkgsh
                              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                              לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                              מה אני עושה אח"כ?

                              T E 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • T trhtkgsh

                                @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                @trhtkgsh
                                תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                                https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                                לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                                מה אני עושה אח"כ?

                                T מנותק
                                T מנותק
                                tehilab
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                                b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                                בהצלחה

                                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • T tehilab

                                  @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                                  b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                                  בהצלחה

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  tehilab
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T trhtkgsh

                                    @ejay
                                    יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                                    E מנותק
                                    E מנותק
                                    ejay
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @trhtkgsh
                                    לא

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T trhtkgsh

                                      @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                      @trhtkgsh
                                      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                                      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                                      לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                                      מה אני עושה אח"כ?

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      ejay
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                      @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                      @trhtkgsh
                                      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                                      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                                      לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                                      מה אני עושה אח"כ?

                                      אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • T tehilab

                                        @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        trhtkgsh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @tehilab
                                        4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

                                        זה מה שמופיע לי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • E ejay

                                          @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                          @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                          @trhtkgsh
                                          תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                                          https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                                          לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                                          מה אני עושה אח"כ?

                                          אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                                          T מנותק
                                          T מנותק
                                          trhtkgsh
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @ejay
                                          אני ינסה יותר מאוחר.
                                          בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                                          מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                                          החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                                          תודה.
                                          אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר