דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E ejay

    @trhtkgsh
    מותקן לך Creative Cloud desktop?
    אם כן אז
    https://helpx.adobe.com/indesign/kb/access-install-hebrew-arabic-indesign-illustrator-CC.html

    T מנותק
    T מנותק
    trhtkgsh
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי trhtkgsh
    #5

    @ejay לא.
    צריך פרוץ?

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T trhtkgsh

      @ejay לא.
      צריך פרוץ?

      E מנותק
      E מנותק
      ejay
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @trhtkgsh
      לא קשור
      האם הייתה לך בחירת שפה בשלב ההתקנה?

      T תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • E ejay

        @trhtkgsh
        לא קשור
        האם הייתה לך בחירת שפה בשלב ההתקנה?

        T מנותק
        T מנותק
        trhtkgsh
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @ejay
        לא. זה התקנה שקטה

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • T trhtkgsh

          @ejay
          לא. זה התקנה שקטה

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @trhtkgsh
          תסיר תתוכנה
          תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
          https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E ejay

            @trhtkgsh
            תסיר תתוכנה
            תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
            https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

            T מנותק
            T מנותק
            trhtkgsh
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @ejay
            אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • T trhtkgsh

              @ejay
              אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

              E מנותק
              E מנותק
              ejay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @trhtkgsh
              Time & Language>Region
              מוגדר אצלך ישראל?

              T תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E ejay

                @trhtkgsh
                Time & Language>Region
                מוגדר אצלך ישראל?

                T מנותק
                T מנותק
                trhtkgsh
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @ejay
                כן.
                10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T trhtkgsh

                  @ejay
                  כן.
                  10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ejay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @trhtkgsh
                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                  T 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • E ejay

                    @trhtkgsh
                    תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                    https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                    T מנותק
                    T מנותק
                    trhtkgsh
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @ejay
                    יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • E ejay

                      @trhtkgsh
                      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                      T מנותק
                      T מנותק
                      trhtkgsh
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                      @trhtkgsh
                      תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                      https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                      לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                      מה אני עושה אח"כ?

                      T E 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • T trhtkgsh

                        @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                        @trhtkgsh
                        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                        לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                        מה אני עושה אח"כ?

                        T מנותק
                        T מנותק
                        tehilab
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                        b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                        בהצלחה

                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T tehilab

                          @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                          b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                          בהצלחה

                          T מנותק
                          T מנותק
                          tehilab
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • T trhtkgsh

                            @ejay
                            יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                            E מנותק
                            E מנותק
                            ejay
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @trhtkgsh
                            לא

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T trhtkgsh

                              @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                              @trhtkgsh
                              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                              לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                              מה אני עושה אח"כ?

                              E מנותק
                              E מנותק
                              ejay
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                              @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                              @trhtkgsh
                              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                              לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                              מה אני עושה אח"כ?

                              אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                              T תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T tehilab

                                @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                                T מנותק
                                T מנותק
                                trhtkgsh
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @tehilab
                                4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

                                זה מה שמופיע לי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • E ejay

                                  @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                  @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                                  @trhtkgsh
                                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                                  לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                                  מה אני עושה אח"כ?

                                  אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  trhtkgsh
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  @ejay
                                  אני ינסה יותר מאוחר.
                                  בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                                  מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                                  החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                                  תודה.
                                  אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T trhtkgsh

                                    @ejay
                                    אני ינסה יותר מאוחר.
                                    בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                                    מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                                    החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                                    תודה.
                                    אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                                    T מנותק
                                    T מנותק
                                    trhtkgsh
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    @ejay
                                    לא עבד

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T trhtkgsh

                                      @ejay
                                      לא עבד

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      ejay
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @trhtkgsh
                                      win+r
                                      powershell
                                      Get-WinUserLanguageList

                                      תעלה תפלט

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • E ejay

                                        @trhtkgsh
                                        win+r
                                        powershell
                                        Get-WinUserLanguageList

                                        תעלה תפלט

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        trhtkgsh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        @ejay
                                        db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • T trhtkgsh

                                          @ejay
                                          db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                                          E מנותק
                                          E מנותק
                                          ejay
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          @trhtkgsh kkk.jpg
                                          גם זה הפוך אצלך

                                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר