בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון
-
@trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.

בהצלחה -
@ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:
@trhtkgsh
תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסהhttps://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/
לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
מה אני עושה אח"כ?@trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:
@ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:
@trhtkgsh
תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסהhttps://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/
לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
מה אני עושה אח"כ?אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב
-
@trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:
@ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:
@trhtkgsh
תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסהhttps://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/
לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
מה אני עושה אח"כ?אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב
-
@ejay
אני ינסה יותר מאוחר.
בכל מקרה יצאה גסה חדשה
מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
תודה.
אני יחזיר תשובה בכל מקרה -
@ejay
בסוף הסתדרתי.
1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית- נכנסתי להגדרות Region
- לחצתי "העתק הגדרות"
- העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)

3- הפעלתי מחדש את המחשב
4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/תודה רבה
-
@ejay
בסוף הסתדרתי.
1- מחקתי כל קובץ של Adobe מהמחשב
2- הפכתי את השפה הרשמית של המחשב לעברית- נכנסתי להגדרות Region
- לחצתי "העתק הגדרות"
- העתקתי את כל ההגדרות לעברית (בתמונה עכשיו זה אנגלית)

3- הפעלתי מחדש את המחשב
4- התקנתי שוב את התוכנה והגדרות מזרח תיכון הופיעו.עכשיו יש בעיה חדשה: המספרים והאנגלית הפוכים. מה עושים?
האם זה פתרון טוב? https://indesign.tips/hebrew-setting/תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.


