דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

בעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
34 פוסטים 3 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • T trhtkgsh

    @ejay
    לא. זה התקנה שקטה

    E מנותק
    E מנותק
    ejay
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @trhtkgsh
    תסיר תתוכנה
    תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
    https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

    T תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • E ejay

      @trhtkgsh
      תסיר תתוכנה
      תפעיל את הקלין טולס ריסטארט ותתקין מחדש
      https://www.techspot.com/downloads/7226-creative-cloud-cleaner.html

      T מנותק
      T מנותק
      trhtkgsh
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @ejay
      אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

      E תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • T trhtkgsh

        @ejay
        אבל אז עדיין לא יהיה לי את ה-Creative Cloud

        E מנותק
        E מנותק
        ejay
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @trhtkgsh
        Time & Language>Region
        מוגדר אצלך ישראל?

        T תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • E ejay

          @trhtkgsh
          Time & Language>Region
          מוגדר אצלך ישראל?

          T מנותק
          T מנותק
          trhtkgsh
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @ejay
          כן.
          10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

          E תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • T trhtkgsh

            @ejay
            כן.
            10f63828-0dac-46dc-aa1f-7f43cbc039c2-image.png

            E מנותק
            E מנותק
            ejay
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @trhtkgsh
            תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

            https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

            T 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • E ejay

              @trhtkgsh
              תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

              https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

              T מנותק
              T מנותק
              trhtkgsh
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @ejay
              יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

              E תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E ejay

                @trhtkgsh
                תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                T מנותק
                T מנותק
                trhtkgsh
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                @trhtkgsh
                תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                מה אני עושה אח"כ?

                T E 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • T trhtkgsh

                  @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                  @trhtkgsh
                  תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                  https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                  לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                  מה אני עושה אח"כ?

                  T מנותק
                  T מנותק
                  tehilab
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                  b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                  בהצלחה

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • T tehilab

                    @trhtkgsh אני חושבת אולי תנסו הגדרות תו בשורה השניה למעלה איפה שההעיגול, אומנם שז של שנת 21 אבל אולי פה הבעיה.
                    b01ab82e-736a-49b1-91b0-bfaac52913e0-צילום מסך 2023-11-09 171309.png
                    בהצלחה

                    T מנותק
                    T מנותק
                    tehilab
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T trhtkgsh

                      @ejay
                      יש לי עוד תוכנות אדובי (וגם את ההתקנה שלהם) האם להסיר גם אותם?

                      E מנותק
                      E מנותק
                      ejay
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @trhtkgsh
                      לא

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • T trhtkgsh

                        @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                        @trhtkgsh
                        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                        לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                        מה אני עושה אח"כ?

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ejay
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                        @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                        @trhtkgsh
                        תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                        https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                        לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                        מה אני עושה אח"כ?

                        אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • T tehilab

                          @tehilab צילום מסך 2023-11-09 171718.png רואים את זה ע"י לחיצה על כלי התו בשורה השניה למעלה.

                          T מנותק
                          T מנותק
                          trhtkgsh
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @tehilab
                          4f1d71c5-d206-430a-b9f3-8b839a31a731-image.png

                          זה מה שמופיע לי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E ejay

                            @trhtkgsh כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                            @ejay כתב בבעיה | עברית הפוכה באינדיזיין 2024 של ירון:

                            @trhtkgsh
                            תסיר אותו ידנית לפי המדריך שים לב לגירסה

                            https://guides.yoosecurity.com/uninstall-adobe-indesign-2020-completely-windows-10/

                            לפי המדריך אני יכול להשתמש ב- Revo Uninstaller.
                            מה אני עושה אח"כ?

                            אחרי שהסרת ומחיקת המפתחות ברגסטרי יש לבצע ריסטארט ולהתקין שוב

                            T מנותק
                            T מנותק
                            trhtkgsh
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @ejay
                            אני ינסה יותר מאוחר.
                            בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                            מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                            החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                            תודה.
                            אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                            T תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T trhtkgsh

                              @ejay
                              אני ינסה יותר מאוחר.
                              בכל מקרה יצאה גסה חדשה
                              מה שהתקנתי: Adobe InDesign 2024 v19.0.0.151
                              החדשה: Adobe InDesign 2024 v19.0.1.205
                              תודה.
                              אני יחזיר תשובה בכל מקרה

                              T מנותק
                              T מנותק
                              trhtkgsh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @ejay
                              לא עבד

                              E תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • T trhtkgsh

                                @ejay
                                לא עבד

                                E מנותק
                                E מנותק
                                ejay
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @trhtkgsh
                                win+r
                                powershell
                                Get-WinUserLanguageList

                                תעלה תפלט

                                T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • E ejay

                                  @trhtkgsh
                                  win+r
                                  powershell
                                  Get-WinUserLanguageList

                                  תעלה תפלט

                                  T מנותק
                                  T מנותק
                                  trhtkgsh
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @ejay
                                  db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                                  E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • T trhtkgsh

                                    @ejay
                                    db91b5b9-7cb6-4616-ad5c-9e31e34f1005-image.png

                                    E מנותק
                                    E מנותק
                                    ejay
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @trhtkgsh kkk.jpg
                                    גם זה הפוך אצלך

                                    T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • E ejay

                                      @trhtkgsh kkk.jpg
                                      גם זה הפוך אצלך

                                      T מנותק
                                      T מנותק
                                      trhtkgsh
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @ejay
                                      אז מה עושים?

                                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • T trhtkgsh

                                        @ejay
                                        אז מה עושים?

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        ejay
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @trhtkgsh
                                        אולי תיצור יוזר חדש
                                        אולי תתקין מחדש תעברית

                                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • E ejay

                                          @trhtkgsh
                                          אולי תיצור יוזר חדש
                                          אולי תתקין מחדש תעברית

                                          T מנותק
                                          T מנותק
                                          trhtkgsh
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @ejay
                                          מה שפת המערכת שלך?

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר