בעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון
-
@מאן-דאמר-5
אגב, מה לא נכון בפקודה הזאת?

@פלדה חסר גרשיים בתחילת המחרוזת השניה.
-
@פלדה חסר גרשיים בתחילת המחרוזת השניה.
@מאן-דאמר-5 איך חותכים מחרוזת מהסוף להתחלה בדילוגים?
למשל - !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
אני צריך לסנן את כל האיקסים
איך עושים את זה בפקודת חיתוך אחת?
תודה -
@מאן-דאמר-5 איך חותכים מחרוזת מהסוף להתחלה בדילוגים?
למשל - !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
אני צריך לסנן את כל האיקסים
איך עושים את זה בפקודת חיתוך אחת?
תודה -
@פלדה
אם לדוגמה המחרוזת מאוחסנת במשתנה "my_str", ניתן להגדיר זאת כך:new_str = my_str[0::2]@NH-LOCAL
או יותר נכון כך:new_str = my_str[1::2] -
@NH-LOCAL
או יותר נכון כך:new_str = my_str[1::2]@מאן-דאמר-5
מישהו מבין מה הם רוצים ממני?
מה המשימה?

-
@מאן-דאמר-5
מישהו מבין מה הם רוצים ממני?
מה המשימה?

-
@פלדה במקרה שלנו, עליך להחליף את כל המופעים של התו הראשון ddar בכל המחרוזת בתוו e חוץ מהתו הראשון עצמו.
-
@shloimy
אני יודע שהפקודה replace() מיועדת להחלפה, אבל איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף? -
@פלדה כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:
איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?
נניח שיש לך משתנה x עם הקלט.
x[1:]יחזיר לך את כל המחרוזת למעט התו הראשון.
-
@shloimy
לא הבנתי..
מה למעשה קטע הקוד?
איך אני משלב את 2 הפקודות - החיתוך וההחלפה ומקבל בסוף את הקטע, שכל ה d הוחלפו בe חוץ מהראשון? -
@NH-LOCAL
או יותר נכון כך:new_str = my_str[1::2]@מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:
@NH-LOCAL
או יותר נכון כך:new_str = my_str[1::2]בדרך שלך התוצאה תהיה...:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx -
@מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:
@NH-LOCAL
או יותר נכון כך:new_str = my_str[1::2]בדרך שלך התוצאה תהיה...:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@NH-LOCAL נהפוך הוא, זה מה שיקרה בדרך שלך....
אפשר לבדוק, זו המחרוזת שלו: (שים לב שאינדקס 0 הוא X)!XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
-
@NH-LOCAL נהפוך הוא, זה מה שיקרה בדרך שלך....
אפשר לבדוק, זו המחרוזת שלו: (שים לב שאינדקס 0 הוא X)!XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
@מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:
!XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
Spoiler

-
@מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:
!XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
Spoiler

@NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
משהו כזה:
!ןותייפב ךותיח דמול ינא -
@NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
משהו כזה:
!ןותייפב ךותיח דמול ינא@מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:
@NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
משהו כזה:
!ןותייפב ךותיח דמול ינא
-
@מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:
@NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
משהו כזה:
!ןותייפב ךותיח דמול ינא
-
@NH-LOCAL
אוקיי חברה, אני עייף וקצת איבדתי את זה...
מישהו יכול לתת לי תכל'ס פקודה פשוטה להריץ באינטרפטר? -
@NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
משהו כזה:
!ןותייפב ךותיח דמול ינא@מאן-דאמר-5
בעזרת איזו פקודה אפשר לזהות האם הקלט הוא מעות צלזיוס או פרנהייט?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
