דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. Python
  5. עזרה הדדית - Python
  6. בעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון

בעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - Python
66 פוסטים 8 כותבים 1.9k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מאן דאמר 5

    @פלדה חסר גרשיים בתחילת המחרוזת השניה.

    פ מנותק
    פ מנותק
    פלדה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #37

    @מאן-דאמר-5 איך חותכים מחרוזת מהסוף להתחלה בדילוגים?
    למשל - !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
    אני צריך לסנן את כל האיקסים
    איך עושים את זה בפקודת חיתוך אחת?
    תודה

    NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פ פלדה

      @מאן-דאמר-5 איך חותכים מחרוזת מהסוף להתחלה בדילוגים?
      למשל - !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
      אני צריך לסנן את כל האיקסים
      איך עושים את זה בפקודת חיתוך אחת?
      תודה

      NH.LOCALN מנותק
      NH.LOCALN מנותק
      NH.LOCAL
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #38

      @פלדה
      אם לדוגמה המחרוזת מאוחסנת במשתנה "my_str", ניתן להגדיר זאת כך:

      new_str = my_str[0::2]
      

      אתר הפרוייקטים שלי!

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • NH.LOCALN NH.LOCAL

        @פלדה
        אם לדוגמה המחרוזת מאוחסנת במשתנה "my_str", ניתן להגדיר זאת כך:

        new_str = my_str[0::2]
        
        מ מנותק
        מ מנותק
        מאן דאמר 5
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #39

        @NH-LOCAL
        או יותר נכון כך:

        new_str = my_str[1::2]
        
        פ NH.LOCALN 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מ מאן דאמר 5

          @NH-LOCAL
          או יותר נכון כך:

          new_str = my_str[1::2]
          
          פ מנותק
          פ מנותק
          פלדה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #40

          @מאן-דאמר-5
          מישהו מבין מה הם רוצים ממני?
          מה המשימה?
          04b797cd-073d-4a0f-98d1-55fd311b4ca2-image.png

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פ פלדה

            @מאן-דאמר-5
            מישהו מבין מה הם רוצים ממני?
            מה המשימה?
            04b797cd-073d-4a0f-98d1-55fd311b4ca2-image.png

            S מנותק
            S מנותק
            shloimy
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shloimy
            #41

            @פלדה במקרה שלנו, עליך להחליף את כל המופעים של התו הראשון ddar בכל המחרוזת בתוו e חוץ מהתו הראשון עצמו.

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shloimy

              @פלדה במקרה שלנו, עליך להחליף את כל המופעים של התו הראשון ddar בכל המחרוזת בתוו e חוץ מהתו הראשון עצמו.

              פ מנותק
              פ מנותק
              פלדה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #42

              @shloimy
              תכל'ס להחליף את כל הb בa?

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פלדה

                @shloimy
                תכל'ס להחליף את כל הb בa?

                S מנותק
                S מנותק
                shloimy
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shloimy
                #43

                @פלדה את כל ה-d ב-e חוץ מה-d הראשון.

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S shloimy

                  @פלדה את כל ה-d ב-e חוץ מה-d הראשון.

                  פ מנותק
                  פ מנותק
                  פלדה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #44

                  @shloimy
                  אני יודע שהפקודה replace() מיועדת להחלפה, אבל איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פלדה

                    @shloimy
                    אני יודע שהפקודה replace() מיועדת להחלפה, אבל איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shloimy
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #45

                    @פלדה כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                    איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?

                    נניח שיש לך משתנה x עם הקלט.

                    x[1:]
                    

                    יחזיר לך את כל המחרוזת למעט התו הראשון.

                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S shloimy

                      @פלדה כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                      איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?

                      נניח שיש לך משתנה x עם הקלט.

                      x[1:]
                      

                      יחזיר לך את כל המחרוזת למעט התו הראשון.

                      פ מנותק
                      פ מנותק
                      פלדה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #46

                      @shloimy
                      לא הבנתי..
                      מה למעשה קטע הקוד?
                      איך אני משלב את 2 הפקודות - החיתוך וההחלפה ומקבל בסוף את הקטע, שכל ה d הוחלפו בe חוץ מהראשון?

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פ פלדה

                        @shloimy
                        לא הבנתי..
                        מה למעשה קטע הקוד?
                        איך אני משלב את 2 הפקודות - החיתוך וההחלפה ומקבל בסוף את הקטע, שכל ה d הוחלפו בe חוץ מהראשון?

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shloimy
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #47

                        @פלדה כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                        @shloimy
                        לא הבנתי..
                        מה למעשה קטע הקוד?
                        איך אני משלב את 2 הפקודות - החיתוך וההחלפה ומקבל בסוף את הקטע, שכל ה d הוחלפו בe חוץ מהראשון?

                        4f2e498b-c8e5-4e69-a301-42a852d12746-image.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאן דאמר 5

                          @NH-LOCAL
                          או יותר נכון כך:

                          new_str = my_str[1::2]
                          
                          NH.LOCALN מנותק
                          NH.LOCALN מנותק
                          NH.LOCAL
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #48

                          @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                          @NH-LOCAL
                          או יותר נכון כך:

                          new_str = my_str[1::2]
                          

                          בדרך שלך התוצאה תהיה...:

                          xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
                          

                          אתר הפרוייקטים שלי!

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • NH.LOCALN NH.LOCAL

                            @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                            @NH-LOCAL
                            או יותר נכון כך:

                            new_str = my_str[1::2]
                            

                            בדרך שלך התוצאה תהיה...:

                            xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
                            
                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מאן דאמר 5
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #49

                            @NH-LOCAL נהפוך הוא, זה מה שיקרה בדרך שלך....
                            אפשר לבדוק, זו המחרוזת שלו: (שים לב שאינדקס 0 הוא X)

                            !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI

                            🤓

                            NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מאן דאמר 5

                              @NH-LOCAL נהפוך הוא, זה מה שיקרה בדרך שלך....
                              אפשר לבדוק, זו המחרוזת שלו: (שים לב שאינדקס 0 הוא X)

                              !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI

                              🤓

                              NH.LOCALN מנותק
                              NH.LOCALN מנותק
                              NH.LOCAL
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #50

                              @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                              !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI

                              Spoiler

                              6f78c868-ccdc-4126-bb4b-2587c7f9904b-image.png

                              אתר הפרוייקטים שלי!

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • NH.LOCALN NH.LOCAL

                                @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                                !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI

                                Spoiler

                                6f78c868-ccdc-4126-bb4b-2587c7f9904b-image.png

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מאן דאמר 5
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #51

                                @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                משהו כזה:
                                !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                NH.LOCALN פ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • מ מאן דאמר 5

                                  @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                  זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                  משהו כזה:
                                  !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                  NH.LOCALN מנותק
                                  NH.LOCALN מנותק
                                  NH.LOCAL
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #52

                                  @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                                  @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                  זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                  משהו כזה:
                                  !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                  😂

                                  אתר הפרוייקטים שלי!

                                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • NH.LOCALN NH.LOCAL

                                    @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                                    @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                    זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                    משהו כזה:
                                    !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                    😂

                                    פ מנותק
                                    פ מנותק
                                    פלדה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #53

                                    @NH-LOCAL
                                    אוקיי חברה, אני עייף וקצת איבדתי את זה...
                                    מישהו יכול לתת לי תכל'ס פקודה פשוטה להריץ באינטרפטר?

                                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פ פלדה

                                      @NH-LOCAL
                                      אוקיי חברה, אני עייף וקצת איבדתי את זה...
                                      מישהו יכול לתת לי תכל'ס פקודה פשוטה להריץ באינטרפטר?

                                      פ מנותק
                                      פ מנותק
                                      פלדה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #54

                                      @פלדה
                                      איזו פקודה בודקת האם הקלט הוא פילנדרום?
                                      וממילא, איך משלבים אותו בפקודת תנאי (IF)

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מאן דאמר 5

                                        @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                        זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                        משהו כזה:
                                        !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                        פ מנותק
                                        פ מנותק
                                        פלדה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #55

                                        @מאן-דאמר-5
                                        בעזרת איזו פקודה אפשר לזהות האם הקלט הוא מעות צלזיוס או פרנהייט?
                                        191e8867-4589-4704-895b-4c75cb04920b-image.png

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פ פלדה

                                          @פלדה
                                          איזו פקודה בודקת האם הקלט הוא פילנדרום?
                                          וממילא, איך משלבים אותו בפקודת תנאי (IF)

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מאן דאמר 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #56

                                          @פלדה

                                          יש כאן פתרון באמצעות רקורסיה, באדיבות GPT.

                                          def is_palindrome(s):
                                              # הפונקציה מחלקת את המחרוזת לשניים: התו הראשון והתו האחרון (במידה ויש יותר מתו אחד).
                                              # אם המחרוזת מורכבת מתו אחד בלבד או היא ריקה, היא מוחזרת כפלינדרום.
                                              if len(s) <= 1:
                                                  return True
                                          
                                              # אם התו הראשון והתו האחרון שווים, הפונקציה נקראת רקורסיבית עם התת-מחרוזת המורכבת מהתווים האמצעיים.
                                              if s[0] == s[-1]:
                                                  return is_palindrome(s[1:-1])
                                          
                                              # אם התו הראשון והתו האחרון אינם תואמים, המחרוזת לא פלינדרום.
                                              return False
                                          
                                          # דוגמה לשימוש:
                                          input_string = "level"
                                          if is_palindrome(input_string):
                                              print(f"'{input_string}' היא מחרוזת פלינדרום.")
                                          else:
                                              print(f"'{input_string}' אינה מחרוזת פלינדרום.")
                                          
                                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר