דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. Python
  5. עזרה הדדית - Python
  6. בעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון

בעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - Python
66 פוסטים 8 כותבים 1.9k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ פלדה

    @מאן-דאמר-5
    אגב, מה לא נכון בפקודה הזאת?
    eb5fa592-4a46-4587-94f3-0124a28b576b-image.png

    מ מנותק
    מ מנותק
    מאן דאמר 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #36

    @פלדה חסר גרשיים בתחילת המחרוזת השניה.

    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מאן דאמר 5

      @פלדה חסר גרשיים בתחילת המחרוזת השניה.

      פ מנותק
      פ מנותק
      פלדה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #37

      @מאן-דאמר-5 איך חותכים מחרוזת מהסוף להתחלה בדילוגים?
      למשל - !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
      אני צריך לסנן את כל האיקסים
      איך עושים את זה בפקודת חיתוך אחת?
      תודה

      NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פ פלדה

        @מאן-דאמר-5 איך חותכים מחרוזת מהסוף להתחלה בדילוגים?
        למשל - !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI
        אני צריך לסנן את כל האיקסים
        איך עושים את זה בפקודת חיתוך אחת?
        תודה

        NH.LOCALN מנותק
        NH.LOCALN מנותק
        NH.LOCAL
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #38

        @פלדה
        אם לדוגמה המחרוזת מאוחסנת במשתנה "my_str", ניתן להגדיר זאת כך:

        new_str = my_str[0::2]
        

        אתר הפרוייקטים שלי!

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • NH.LOCALN NH.LOCAL

          @פלדה
          אם לדוגמה המחרוזת מאוחסנת במשתנה "my_str", ניתן להגדיר זאת כך:

          new_str = my_str[0::2]
          
          מ מנותק
          מ מנותק
          מאן דאמר 5
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #39

          @NH-LOCAL
          או יותר נכון כך:

          new_str = my_str[1::2]
          
          פ NH.LOCALN 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מ מאן דאמר 5

            @NH-LOCAL
            או יותר נכון כך:

            new_str = my_str[1::2]
            
            פ מנותק
            פ מנותק
            פלדה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #40

            @מאן-דאמר-5
            מישהו מבין מה הם רוצים ממני?
            מה המשימה?
            04b797cd-073d-4a0f-98d1-55fd311b4ca2-image.png

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פ פלדה

              @מאן-דאמר-5
              מישהו מבין מה הם רוצים ממני?
              מה המשימה?
              04b797cd-073d-4a0f-98d1-55fd311b4ca2-image.png

              S מנותק
              S מנותק
              shloimy
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי shloimy
              #41

              @פלדה במקרה שלנו, עליך להחליף את כל המופעים של התו הראשון ddar בכל המחרוזת בתוו e חוץ מהתו הראשון עצמו.

              פ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shloimy

                @פלדה במקרה שלנו, עליך להחליף את כל המופעים של התו הראשון ddar בכל המחרוזת בתוו e חוץ מהתו הראשון עצמו.

                פ מנותק
                פ מנותק
                פלדה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #42

                @shloimy
                תכל'ס להחליף את כל הb בa?

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פ פלדה

                  @shloimy
                  תכל'ס להחליף את כל הb בa?

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shloimy
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי shloimy
                  #43

                  @פלדה את כל ה-d ב-e חוץ מה-d הראשון.

                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shloimy

                    @פלדה את כל ה-d ב-e חוץ מה-d הראשון.

                    פ מנותק
                    פ מנותק
                    פלדה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #44

                    @shloimy
                    אני יודע שהפקודה replace() מיועדת להחלפה, אבל איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פ פלדה

                      @shloimy
                      אני יודע שהפקודה replace() מיועדת להחלפה, אבל איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shloimy
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #45

                      @פלדה כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                      איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?

                      נניח שיש לך משתנה x עם הקלט.

                      x[1:]
                      

                      יחזיר לך את כל המחרוזת למעט התו הראשון.

                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S shloimy

                        @פלדה כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                        איך אני מגדיר שרק התו הראשון לא יוחלף?

                        נניח שיש לך משתנה x עם הקלט.

                        x[1:]
                        

                        יחזיר לך את כל המחרוזת למעט התו הראשון.

                        פ מנותק
                        פ מנותק
                        פלדה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #46

                        @shloimy
                        לא הבנתי..
                        מה למעשה קטע הקוד?
                        איך אני משלב את 2 הפקודות - החיתוך וההחלפה ומקבל בסוף את הקטע, שכל ה d הוחלפו בe חוץ מהראשון?

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פ פלדה

                          @shloimy
                          לא הבנתי..
                          מה למעשה קטע הקוד?
                          איך אני משלב את 2 הפקודות - החיתוך וההחלפה ומקבל בסוף את הקטע, שכל ה d הוחלפו בe חוץ מהראשון?

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shloimy
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #47

                          @פלדה כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                          @shloimy
                          לא הבנתי..
                          מה למעשה קטע הקוד?
                          איך אני משלב את 2 הפקודות - החיתוך וההחלפה ומקבל בסוף את הקטע, שכל ה d הוחלפו בe חוץ מהראשון?

                          4f2e498b-c8e5-4e69-a301-42a852d12746-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מאן דאמר 5

                            @NH-LOCAL
                            או יותר נכון כך:

                            new_str = my_str[1::2]
                            
                            NH.LOCALN מנותק
                            NH.LOCALN מנותק
                            NH.LOCAL
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #48

                            @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                            @NH-LOCAL
                            או יותר נכון כך:

                            new_str = my_str[1::2]
                            

                            בדרך שלך התוצאה תהיה...:

                            xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
                            

                            אתר הפרוייקטים שלי!

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • NH.LOCALN NH.LOCAL

                              @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                              @NH-LOCAL
                              או יותר נכון כך:

                              new_str = my_str[1::2]
                              

                              בדרך שלך התוצאה תהיה...:

                              xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
                              
                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מאן דאמר 5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #49

                              @NH-LOCAL נהפוך הוא, זה מה שיקרה בדרך שלך....
                              אפשר לבדוק, זו המחרוזת שלו: (שים לב שאינדקס 0 הוא X)

                              !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI

                              🤓

                              NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מאן דאמר 5

                                @NH-LOCAL נהפוך הוא, זה מה שיקרה בדרך שלך....
                                אפשר לבדוק, זו המחרוזת שלו: (שים לב שאינדקס 0 הוא X)

                                !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI

                                🤓

                                NH.LOCALN מנותק
                                NH.LOCALN מנותק
                                NH.LOCAL
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #50

                                @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                                !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI

                                Spoiler

                                6f78c868-ccdc-4126-bb4b-2587c7f9904b-image.png

                                אתר הפרוייקטים שלי!

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • NH.LOCALN NH.LOCAL

                                  @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                                  !XgXnXiXcXiXlXsX XnXoXhXtXyXpX XgXnXiXnXrXaXeXlX XmXaX XI

                                  Spoiler

                                  6f78c868-ccdc-4126-bb4b-2587c7f9904b-image.png

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מאן דאמר 5
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #51

                                  @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                  זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                  משהו כזה:
                                  !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                  NH.LOCALN פ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מאן דאמר 5

                                    @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                    זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                    משהו כזה:
                                    !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                    NH.LOCALN מנותק
                                    NH.LOCALN מנותק
                                    NH.LOCAL
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #52

                                    @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                                    @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                    זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                    משהו כזה:
                                    !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                    😂

                                    אתר הפרוייקטים שלי!

                                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • NH.LOCALN NH.LOCAL

                                      @מאן-דאמר-5 כתב בבעיה | המשתנה האוטומטי קו תחתון:

                                      @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                      זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                      משהו כזה:
                                      !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                      😂

                                      פ מנותק
                                      פ מנותק
                                      פלדה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #53

                                      @NH-LOCAL
                                      אוקיי חברה, אני עייף וקצת איבדתי את זה...
                                      מישהו יכול לתת לי תכל'ס פקודה פשוטה להריץ באינטרפטר?

                                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פ פלדה

                                        @NH-LOCAL
                                        אוקיי חברה, אני עייף וקצת איבדתי את זה...
                                        מישהו יכול לתת לי תכל'ס פקודה פשוטה להריץ באינטרפטר?

                                        פ מנותק
                                        פ מנותק
                                        פלדה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #54

                                        @פלדה
                                        איזו פקודה בודקת האם הקלט הוא פילנדרום?
                                        וממילא, איך משלבים אותו בפקודת תנאי (IF)

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מאן דאמר 5

                                          @NH-LOCAL אני מקוה שאתה כבר יודע למה זה כך אצלך,
                                          זה פשוט הפוך - מהסוף להתחלה...
                                          משהו כזה:
                                          !ןותייפב ךותיח דמול ינא

                                          פ מנותק
                                          פ מנותק
                                          פלדה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #55

                                          @מאן-דאמר-5
                                          בעזרת איזו פקודה אפשר לזהות האם הקלט הוא מעות צלזיוס או פרנהייט?
                                          191e8867-4589-4704-895b-4c75cb04920b-image.png

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר