דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 365
    49 נושאים
    365 פוסטים
    31576863
    @יצחק-לוי-1 אני משאר שהוא כבר הסתדר... וגם אם לא... אני לא בטוח שרלוונטי Spoiler אבל אני באמת לא מצליח להבין איך הגעתה לשירשור הזה
  • האם ניתן לעשות פאנל של אנשים דרך ימות המשיח

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    234 צפיות
    אהרן שובקסא
    @A0533057932 אמר בהאם ניתן לעשות פאנל של אנשים דרך ימות המשיח: @אהרן-שובקס להתקשר לשרות הלקוחות ולבקש? כן או במייל והאם אני חייב לדעת את מספרי הטלפון של הרבנים כן זה לפי הטלפון (כל שבוע לתת מספרי חדשים לימות) או שהם מאפשרים ל5 מנהלים להיות ולא משנה מי הם? לא כנ"ל
  • בונים קווים בימות המשיח???

    18
    2 הצבעות
    18 פוסטים
    763 צפיות
    B
    אפשר גם על ידי התגובה הקטן שנמצא מתחת להודעה של המשתמש שאותו אתה רוצה לתייג [image: 1587578748328-738d11f7-b493-48ea-9775-fd9c77fb878d-image.png]
  • הקלטה למייל

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    150 צפיות
    sh774S
    emeil_send=yes email_address=אם רוצים כתובת מייל אחרת (לא זו שמוגדרת במערכת)
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    136 צפיות
    M
    עשינו את זה בשיעור אתמול זה עובד מצוין רק יש כמה בעיות קטנות א] זב לא מוקלט צריך להקליט לבד באיזו צורה ב] כולם צריכים ללחוץ על השתק ולבטל כדי לדבר אחרת הכל נדפק ויש רעש מזעזע ג] יש כמות מוגבלת של מתקשרים לכל אחד אבל זה לא כל כך בעיה ד] אפ אחד מנתק או מתנתק לו זה קורס לכל מי שמחובר אליו מעבר לזה זה מצויין ופיתרון חזק מאוד בעידן של היום שכל המספרים חסומים
  • איך אני מבטל את ההודעה "אורך (10) דקות"

    נעול
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    272 צפיות
    שמואלש
    @אחד-מאנש תפתח נושא חדש עבור שאלה אחרת.
  • פתיחת חדר ועידה

    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    2k צפיות
    E
    @sh774 אמר בפתיחת חדר ועידה: חאלאס מי שלא מאמין שיבדוק אני אמרתי את דברי תבדקו. צודק לחלוטין. גם בלי טופס אפשר להפעיל חדר ועידה דרך שלוחת admin. הטופס עוזר למקרים הבאים: למקרה שרוצים להפעיל את הועידה דרך הניהול הטלפוני הרגיל למקרה שרוצים שיהיו יותר משלושה מנהלים באותו חדר ועידה להפעלת חדר ועידה בוואטסאפ פון (שלוחה 3)
  • נושא זה נמחק!

    1
    3 הצבעות
    1 פוסטים
    93 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    23 פוסטים
    4k צפיות
    א
    @by6199 תודה רבה
  • הסבר אודות המערכות

    9
    3 הצבעות
    9 פוסטים
    477 צפיות
    QJDTOPQ
    מקור
  • הגדרת שלוחת ניהול חדר ועידה

    3
    4 הצבעות
    3 פוסטים
    327 צפיות
    א
    @2211 אמר בהגדרת שלוחת ניהול חדר ועידה: אני צריך בשביל קו למידה מרחוק שיהיה כמה חדרי ועידה אבל אני רוצה שהמגשי"ם לא יכנסו דרך השלוחת ניהול אלא שיהיה שלוחה אחרת שהם יוכלו להיכנס דרכה לניהול (ראיתי משהו בפורום של ימות המשיח, אבל קצת הסתבכתי) @שמואל אולי תוכל לעזור? תודה אם אתה רוצה אני יכול לבנות לך את זה MGM025024440@GMAIL.COM
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    143 צפיות
    ק
    כיוון שזה מספר מועט של לקוחות אני חושב להתקשר וכשהם עונים להפעיל הקלטה
  • עזרה

    5
    2
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    170 צפיות
    מ
    @שמואל אכן. או שהעלה קובץ ext חדש
  • קריסה בימות

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    528 צפיות
    יאנג בויי
    עיינו כאן
  • תזמון קמפיין

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    304 צפיות
    יאנג בויי
    @אבוב אמר בתזמון קמפיין: @איש-ימיני אמר בתזמון קמפיין: 0773137770:1234 הכוונה למספר מערכת וסיסמה =123456 הכוונה למספר סידורי של הקמפיין (ניתן לראות את המספר הסידורי של הקמפיין כשנכנסים לעריכת קמפיין, זה נמצא בסוף שורת הכתובת למעלה) זה רק למי שעובד עם API? אם אתה עושה את זה, אוטומטית אתה נקרא עובד עם API. זה API. (לא צריך בשביל זה הרשאות מיוחדות או משו כזה) ו @איש-ימיני , תודה!
  • עמידת קו בפני עומס - במה זה תלוי?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    146 צפיות
    אין תגובות
  • חדר וועידה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    202 צפיות
    א
    @NOKIA אמר בחדר וועידה: אבל המנהל מחליט או שכל אחד לעצמו? השתקה / ביטול השתקה של כל חדר הועידה ביחד מהיום תוכלו להקיש בחדר הועידה שלכם כאשר הפעלתם את השידור כמנהל להקיש כוכבית אפס וכל חדר הועידה - כל מי שאינו מוגדר כמנהל - יעבור למצב של השתקה, כאשר תקישו שוב פעם כוכבית אפס - כל חדר הועידה יעבור למצב של ביטול השתקה וישמעו את כולם ביחד בנוסף הוגדר שבהקשה על מקש אפס - זה יהיה בדיוק כמו כוכבית אפס, כלומר, ישתיק או יבטל את ההשתקה כאשר המאזינים נכנסו לחדר הועידה במצב של conf_bridge_type=broadcaster או conf_bridge_type=speech אז המנהל שולט מה יהיה ברגע זה להעביר את כולם ביחד, אבל כל משתמש יכול עדיין באופן פרטי לשנות ולעשות כוכבית אחת לעבור למצב של השתקה / ביטול השתקה כאשר המאזינים נכנסו עם הגדרת ברירת מחדל, או הגדרה של conf_bridge_type=listen אז ללקוחות לא תהיה אפשרות של השתקה / ביטול השתקה ומה שהמנהל מגדיר זה מה שיש לכולם בהתחלה כולם על השתק ואם המנהל לחץ פעמיים על כוכבית אפס (פעם ראשונה זה מגדיר שכולם על השתק, ופעם שניה שכולם במצב של ביטול השתק) אז כולם נשמעים ואין להם אפשרות להשתיק אם המנהל רוצה שוב פעם להשתיק את כולם אז לוחץ שוב כוכבית אפס ואז כולם חוזרים למצב השתקה
  • נושא זה נמחק!

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    29 צפיות
  • מערכת תוכן

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    276 צפיות
    א
    @ארי אמר במערכת תוכן: @אבוב איך עושים את כל זה פשוט אני חדש בכזה קו תעבור לצאט
  • רשימת קוי תוכן

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    4k צפיות
    a.y.f.A
    הגדרומט 0795035922
  • שלוחת טריוויה במערכת IVR

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    712 צפיות
    D
    @אבוב תודה על העזרה.