מדריך | ניתוב שיחה מהמערכת שלכם בימות המשיח למחשב ללא עלות יחידות
-
יש בעיות ב IPTEL נראה לי שהם או ימות צריכים לאשר כל התחברות.
מה שכן יש הרבה חברות אחרות חינמיות שנותנים לך קו IP
ו @אהרן-שובקס שכחת קרדיט לפורום של @ימות-המשיח -
@sh774 אמר במדריך | ניתוב שיחה מהמערכת שלכם בימות המשיח למחשב ללא עלות יחידות:
מה שכן יש הרבה חברות אחרות חינמיות שנותנים לך קו IP
תוכל לכתוב כאן איך אפשר לעשות את זה דרך חברה אחרת שיעבוד טוב?
-
ועכשיו נשאר רק להגדיר את ההגדרה (ההכי חשובה) להגדיר שהמערכת שלכם תתקשר למחשב שלכם:
4.תפתחו מערכת בימות המשיח (לפתיחת מערכת התקשרו ל0773137770 בשלוחה 3) ותכנסו לניהול של ימות המשיח בלשונית הגדרות מתקדמות תגדירו בשלוחה שאתם רוצים ששם יהיה הניתוב (אפשר גם בשלוחה הראשית):
type=routing_ip
routing_ip=212.79.111.155
routing_extension=מספר החשבון של החשבון SIP שלכם
לשאלות
.@אהרן-שובקס איפה זה הניהול?
-
הכל מוגדר אצלי טוב
אבל לא עובד לי
כלומר
רשום מקוון
רשום בימותtype=routing_ip routing_ip=212.79.111.155 routing_extension=ואת השם משתמש
וכשאני מחייג זה לא מגיע למחשב -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות