דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • נעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    728 צפיות
    QJDTOPQ
    @חנון-המרבה אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?: @מוגן אמר בנעלם לי תפריט הכוכבית! איך אני מגדיר מחדש?: אחרי שיצרת את השלוחה תעמוד עליה, ועם קליל ימני בעכבר יפתח לך "שנה שם" ושם תשנה ל Star הערה: בדגש על S גדול (Star ולא star) סידרתי לו כבר
  • תא קולי בימות

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    254 צפיות
    אהרן שובקסא
    @מרכז ממש לא זה בעיה לאחרונה בחלק מהקווים גם ישנים
  • שליחת הקלטות למייל בימות

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    356 צפיות
    QJDTOPQ
    אבל ה api לא פועל
  • שיחות נכנסות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    126 צפיות
    א
    יש שמה רק כמה זמן האזינו אבל לא את השעה
  • העברה לפורטל התוכן

    15
    2 הצבעות
    15 פוסטים
    372 צפיות
    חנון המרבהח
    @צדיק-תמים אמר בהעברה לפורטל התוכן: הקו לא עונה איך מאפסים אותו? יכול להיות שהוא לא עונה בגלל העומס על הקווים בכל מקרה אפשר להגדיר שוב את קוד ברירת המחדל בשלוחה הראשית שזה type=menu בהצלחה.
  • מוזיקה באמצע שידור חי

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    170 צפיות
    אבא לוא
    כן
  • הסרת מוזיקה בהמתנה

    5
    2 הצבעות
    5 פוסטים
    217 צפיות
    אבא לוא
    בסדר זה הצליח
  • אני רוצה לפתוח קו של ימות המשיח אפשר גם בתשלום

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    688 צפיות
    צדיק תמיםצ
    אפשר גם בשירות פרימיום של ימות 0773137770 שלוחה 1
  • הודעה - מאיזה שלוחה מגיע הצינתוק

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    250 צפיות
    א
    @ישבב-הסופר רעיון פשוט שעשיתי. אם יש לך 2 מספרים בקו. תגדיר שאם יש הודעה בשלוחה 1 מגיע מס' X במערכת ואם מגיע משלוחה אחרת יוצא זיהוי XX.
  • מערכת שלא קורסת לפנ"צ

    8
    2 הצבעות
    8 פוסטים
    291 צפיות
    Y
    יש אפשרות להעביר את המערכת לשרת פרטי? שלא יקרוס? אפשר גם בתשלום..
  • חדר ועידה ללא מנהל

    25
    2 הצבעות
    25 פוסטים
    830 צפיות
    אבא לוא
    @צבי אמר בחדר ועידה ללא מנהל: type=confbridge conf_bridge_type=speech confbridge_live_no_goto=/9/1 עכשיו הוא לא אומר לי את מספר הממתינים בחדר הועידה מה אני צריך להוסיף שזה כן יגיד לי את מספר הממתינים
  • סטטיסטיקה שיחות נכנסות בימות המשיח

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    196 צפיות
    ש
    @מרכז התכוונתי לקליטת מספר הטלפון ולא לזמן השהייה
  • שרות פתיחת קווים לקומה הכשרה

    4
    5 הצבעות
    4 פוסטים
    542 צפיות
    י
    @NOKIA כמה זמן לוקח להם לפתוח (יש כמה שדות מקושרים שלא ברור כ"כ מה ממלאים בהם - תאריך ומטרת המוסד, קוד גישה ושם הרב, נא לבאר מה צריך לעשות בזה)
  • עזרה דחופה במערכת של ימות המשיח

    18
    2 הצבעות
    18 פוסטים
    335 צפיות
    אבא לוא
    אבל נשאר כמה דברים לסדר
  • מה יש בווצאפ?

    נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    165 צפיות
    B
    @שמואל הזכרת לי לערוך את וואצפפון בivr
  • מערכת בפלאפון כשר

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    223 צפיות
    תורה צוה לנו משהת
    @אצי אמר במערכת בפלאפון כשר: רק שזה לא מה ששאלו פה!! רציתי לראות מה הדעה הרווחת בעולם, לראות מה הציבור יודע
  • יצירת קשר עם ימות המשיח

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    305 צפיות
    MGM IVRM
    אתם לא שמתם לב ש @A0533057932 הסתדר @A0533057932 אמר ביצירת קשר עם ימות המשיח: תודה רבה ל @ימות-המשיח על כל העזרה ועכשיו @תורה-צוה-לנו-משה צריך עזרה? @תורה-צוה-לנו-משה אמר ביצירת קשר עם ימות המשיח: @A0533057932 שאני רואה שזה משהו ידוע וכללי, אני שולח להם מיילים ואין תגובה בכלל... אמרו לי אחרי החג, ולא עונים אז מה זה כל זה @יעקב-ישראל אמר ביצירת קשר עם ימות המשיח: @A0533057932 תוכל לשלוח לי למייל מה אתה צריך (אעביר למקומות המתאימים) שים לב אני עמוס לא מבטיח שאטפל @מוגן אמר ביצירת קשר עם ימות המשיח: @A0533057932 אם אתה שולח שאלות בקשר לתפעול המערכת אין סיבה שהם יענו... בשביל זה יש את הפורום שלהם או שירות פרימיום, אם אתה שולח במייל בקשה בקשר לטפסים כגון פתיחת חדר ועידה או ניוד קו מבזק וכדו' בד"כ יש מענה סביר. @יעקב-ישראל אמר ביצירת קשר עם ימות המשיח: @מוגן אמר ביצירת קשר עם ימות המשיח: אם אתה שולח במייל בקשה בקשר לטפסים כגון פתיחת חדר ועידה או ניוד קו מבזק וכדו' בד"כ יש מענה סביר. הם נורא עמוסים
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    5 צפיות
  • תשלום מהחברה על מערכות תוכן

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    123 צפיות
    אהרן שובקסא
    @ביוס תעשה טובה לך ולכל משתמשי הפורום לפני שאתה מעלה הודעה תעלה חיפוש וכנראה שתמצא כבר תשובה....
  • בעיה באתר של ימות

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    133 צפיות
    ש
    @sh774 עכשיו עובד לי כל המערכות גם באתר וגם בטלפון