כתובת חדשה לפורום ימות המשיח
-
תגידו הכל טוב ?
אתם עונים לנושא שמזמן לא רלוונטי -
פוסט זה נמחק!
-
תגידו הכל טוב ?
אתם עונים לנושא שמזמן לא רלוונטיפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אברהם-אבנר אמר בכתובת חדשה לפורום ימות המשיח:
@יעקב-ישראל אמר בכתובת חדשה לפורום ימות המשיח:
תגידו הכל טוב ?
אתם עונים לנושא שמזמן לא רלוונטימה אכפת לך...
יש כאן חוקים!
-
פוסט זה נמחק!
@אברהם-אבנר כי ענית תשובה על שאלה לפני 9 ימים שאז היה מדובר עוד על הפורום הישן וסתם הקפצת את הנושא
-
@אברהם-אבנר כי ענית תשובה על שאלה לפני 9 ימים שאז היה מדובר עוד על הפורום הישן וסתם הקפצת את הנושא
@יעקב-ישראל אמר בכתובת חדשה לפורום ימות המשיח:
@אברהם-אבנר כי ענית תשובה על שאלה לפני 9 ימים שאז היה מדובר עוד על הפורום הישן וסתם הקפצת את הנושא
סליחה.

-
@sh774 אמר בכתובת חדשה לפורום ימות המשיח:
בדיוק לכאלה נושאים צריך לעשות נעילה
התנצלתי. לא צריך לרדת עלי. אני טירון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות