דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 365
    49 נושאים
    365 פוסטים
    31576863
    @יצחק-לוי-1 אני משאר שהוא כבר הסתדר... וגם אם לא... אני לא בטוח שרלוונטי Spoiler אבל אני באמת לא מצליח להבין איך הגעתה לשירשור הזה
  • שלוחת ניתוב

    132
    0 הצבעות
    132 פוסטים
    4k צפיות
    sh774S
    @שמואל אמר בשלוחת ניתוב: דרך IPtel יש לך ללא עלות זה בעצם מה שהוא אומר לעשות שם
  • חדר ועידה

    35
    0 הצבעות
    35 פוסטים
    841 צפיות
    א
    @שמואל תודה לכולם ממש עזרתם לי
  • סקר קוים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    155 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    5 צפיות
  • בקשת עזרה בהקמת קו תוכן

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    354 צפיות
    א
    @נוני תרצה לשלם על הכנת הקו כסף? א"כ אני אוכל לעזור (תפנה למייל MGM025024440@GMAIL.COM בקשר להאם תקבל כסף אולי תצטרף עם עוד מישהו שיש לו הרבה דקות אבל לא מספיק בשביל לקבל כסף ואז שניכם תקבלו בקשר להכנסת תכנים זה פשוט מאוד תבחר שלוחה תעשה העלה קובץ תבחר כמה קבצים ותחכה ותחכה ותחכה ותחכה ותחכה עד שיגמור להעלות
  • שידור חי להאזנה בלבד

    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    977 צפיות
    ע
    @QJDTOP אמר בשידור חי להאזנה בלבד: @עורך-מקומי לקוד הזה? conf_bridge_folder_to_play=Star/hash אני חושב שהפוך. בשלוחה של המנהל אתה צריך להגדיר שיפעיל אותו לשלוחה של המאזינים. אני עושה שהמערכת ישר שולחת את המנהל לחדר ועידה לפי מספר מחייג, והשלוחה שלו בעלת 2 ספרות, ומוגדר אצלי מי שמתקשר לא יכול להקיש 2 ספרות.
  • איך אני מגדיר שיחזרו למקום האחרון ע"י הקשה על *

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    369 צפיות
    א
    מצאתי
  • מסר

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    340 צפיות
    QJDTOPQ
    אהבת ישראל זה של ימ6ת? באתר של 4הסת ישראל מראים את הקוים של החברות שלהם ורואים שם גם את עמו?
  • הוספת מספרים לוואצפ פון דרך האתר

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    288 צפיות
    אהרן שובקסא
    @QJDTOP פעם לא יכלו עכשיו אפשר כבר
  • שלוחה להקלטת הודעת קמפיין

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    166 צפיות
    י
    הסתדרתי תודות לzxc ... כאן יש הסבר http://call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=4953&sid=41f948ef4f5e33983c7183635a73b256#p34393
  • ימות המשיח

    הועבר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    558 צפיות
    QJDTOPQ
    @אבוב הןא התכוון לדבר החגששימות נותנים מערכות חינם למ6סדות ואירגונים אז הוא שאל למה הם לא חזרו אליו
  • שלוחה ששולחת צינתוקים

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    389 צפיות
    י
    @QJDTOP כן תודה
  • תקלה בהשמעת קובץ בקול ממוחשב

    16
    1
    3 הצבעות
    16 פוסטים
    439 צפיות
    QJDTOPQ
    @משתמש-מקצוען אם אתה צריך עוד משהו קודים וכו' אשמח לעזור
  • ימות המשיח

    הועבר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    404 צפיות
    QJDTOPQ
    @עניו-כמשה אבל על מה המדריך שצריך להתקשר למערכת לפני שעושים משהו זה נשמע מגוכח!
  • מערכת קליקול

    הועבר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    443 צפיות
    QJDTOPQ
    בסך הכל עשית תא קולי אצלם לקו של דיברתי תורה ואני רוצה שרק מנהל או מישהו שיודע את הקוד יוכל לשלוח הודעות זה דומה לבלגן פון של חמות המשיח אבל זה בחיים לא יוכל להיחסם