שידורים חיים לא נשמרים במערכת!!!
-
במערכת שלנו יש המון תקלות בגלל העומס בשבועיים האחרונים, מכירים דרך לקחת את המערכת לשרת פרטי? שלא יקרוס ולא יהיה עם בעיות?
-
במערכת שלנו יש המון תקלות בגלל העומס בשבועיים האחרונים, מכירים דרך לקחת את המערכת לשרת פרטי? שלא יקרוס ולא יהיה עם בעיות?
-
במערכת שלנו יש המון תקלות בגלל העומס בשבועיים האחרונים, מכירים דרך לקחת את המערכת לשרת פרטי? שלא יקרוס ולא יהיה עם בעיות?
-
@מרכז נו באמת כנס לשיחות נכנסות ותראה אותם בפנים
@יעקב-ישראל אגב, בזמנו גם ימות המשיח כתבו ככה בפורום שם.
-
דרך אגב למי שלא מעוניין ב"ועידה" אלא מספיק לו שידור חי, שיגדיר בשלוחה
conf_bridge_type=listen_allשזה יכול לעבוד על כמה שרתים במקביל בשונה מ
conf_bridge_type=broadcasterשמוגבל לשרת אחת שיכול להכיל רק עד 300 אנשים.
וכך זה יעבוד לו בפחות פשלות... -
דרך אגב למי שלא מעוניין ב"ועידה" אלא מספיק לו שידור חי, שיגדיר בשלוחה
conf_bridge_type=listen_allשזה יכול לעבוד על כמה שרתים במקביל בשונה מ
conf_bridge_type=broadcasterשמוגבל לשרת אחת שיכול להכיל רק עד 300 אנשים.
וכך זה יעבוד לו בפחות פשלות...@חנון-המרבה אמר בשידורים חיים לא נשמרים במערכת!!!:
דרך אגב למי שלא מעוניין ב"ועידה" אלא מספיק לו שידור חי, שיגדיר בשלוחה
conf_bridge_type=listen_allשזה יכול לעבוד על כמה שרתים במקביל בשונה מ
conf_bridge_type=broadcasterשמוגבל לשרת אחת שיכול להכיל רק עד 300 אנשים.
וכך זה יעבוד לו בפחות פשלות...מידיעה?

-
@מרכז אמר בשידורים חיים לא נשמרים במערכת!!!:
מידיעה?

לא, חלמתי את זה ממש ממש עכשיו.
מה אתה חושב שאני הוזה?! -
@מרכז אמר בשידורים חיים לא נשמרים במערכת!!!:
מידיעה?

לא, חלמתי את זה ממש ממש עכשיו.
מה אתה חושב שאני הוזה?!@חנון-המרבה לא ידעתי את זה.
באמת היה לי שיעורים של קרוב ל600 איש בועידה ופים אחת עבד סביר (יחסית לעומסים הכללים) ופעם שניה היה קטסטרופה. השיעורצבוטל בעיצומו... -
@חנון-המרבה תגובה מימות המשיח כעת
:::
למיטב ידיעתי אין הגבלה על כמות המשתתפים בחדרי ועידה
אלא יש עומסים כללים על המערכות ובפרט על החדרי ועידה:::
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות