סטטיסטיקה שיחות נכנסות בימות המשיח
-
זה מה שזה רושם לי בסטטיסטיקה של שיחות נכנסות
מה זה אומר??

סה"כ נכנסו למערכת רק 10 שעות?! (מתחילת חודש)
יש לי 55 אלף דקות כבר מתחילת החודש
מה ההסבר?
או שמישהו יעשה סדר בכל הנושא הזה של סטטיסטיקה בשיחות נכנסות?
איך זה עובד??? -
זה מה שזה רושם לי בסטטיסטיקה של שיחות נכנסות
מה זה אומר??

סה"כ נכנסו למערכת רק 10 שעות?! (מתחילת חודש)
יש לי 55 אלף דקות כבר מתחילת החודש
מה ההסבר?
או שמישהו יעשה סדר בכל הנושא הזה של סטטיסטיקה בשיחות נכנסות?
איך זה עובד???@שמעון-לאופר לא עובד מושלם
-
זה מה שזה רושם לי בסטטיסטיקה של שיחות נכנסות
מה זה אומר??

סה"כ נכנסו למערכת רק 10 שעות?! (מתחילת חודש)
יש לי 55 אלף דקות כבר מתחילת החודש
מה ההסבר?
או שמישהו יעשה סדר בכל הנושא הזה של סטטיסטיקה בשיחות נכנסות?
איך זה עובד???@שמעון-לאופר זה לא גמור
אבל נראה לי שזה רק לפי שלוחה -
@שמעון-לאופר זה לא גמור
אבל נראה לי שזה רק לפי שלוחה@יעקב-ישראל יש לפי שלוחה ויש לבחור בתפריט ראשי ואז זה אומר כל מי שחייג למערכת מן הסתם
-
@יעקב-ישראל יש לפי שלוחה ויש לבחור בתפריט ראשי ואז זה אומר כל מי שחייג למערכת מן הסתם
@שמעון-לאופר ממש לא. רק זמן השהייה באותה שלוחה
-
@שמעון-לאופר ממש לא. רק זמן השהייה באותה שלוחה
@מרכז התכוונתי לקליטת מספר הטלפון ולא לזמן השהייה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות