דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 365
    49 נושאים
    365 פוסטים
    31576863
    @יצחק-לוי-1 אני משאר שהוא כבר הסתדר... וגם אם לא... אני לא בטוח שרלוונטי Spoiler אבל אני באמת לא מצליח להבין איך הגעתה לשירשור הזה
  • הגדרת שלוחת טריוויה - האם זה בסדר?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    107 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    239 צפיות
    א
    אשמח לתת לך שירות hakama.ivr@gmail.com
  • כניסה בכמה שלוחות עם ENTER ID

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    369 צפיות
    א
    @אהרן-שובקס אמר בכניסה בכמה שלוחות עם ENTER ID: @אבוב איך עושים את הכניסה לפי ת.ז. איפה רושמים את כל הת.ז. ? בקובץ EnterIDValName.INI אתה רושם את השמות והמספרים בפורמט הבא 515616516=יעקב לוי 15382454=משה כהן (קודם מספר ואז = ואז שם) ובקובץ EnterIDLiSt.INI אתה רושם רק מספרים וזה בעצם מי שיכול להכנס לשלוחה
  • חדר ועידה

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    483 צפיות
    א
    @sh774 אמר בחדר ועידה: @אבוב חברת בת של טליקול או קליקול איך שתרצה
  • מה ריסיילר מרוויח?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    229 צפיות
    ע
    @כפפה-ליד ימות המשיח חותמים עם כל ריסלייר ו/או בעל קו שמקבל תגמול על הסכם סודיות. כך שלא נראה לי שתוכל לקבל אינפורמציה ממשית מעבר לכך שכמובן ריסלייר מקבל כנראה תגמול מסוים מכל קו שהוא מקים ומסתמא בשקלול כל המערכות תחתיו לפי דקות
  • חברות שמחלקות קוי תוכן חינם

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    661 צפיות
    אבייא
    @QJDTOP תמלא את הטופס שצירפתי, ותשלח אותו לועדה למייל שלמעלה.
  • קובץ tts

    11
    1 הצבעות
    11 פוסטים
    451 צפיות
    QJDTOPQ
    @משחזר-מידע כנראה שזה הופך אוטומטי לקידוד הנ"ל
  • ווצאפ פון

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    217 צפיות
    B
    @שמוליק אני לא יודע על בסיס מה אתה כותב. מספר של חברת תוכן אחת לא תוכל להעביר לחברה אחרת. לנייד מחברת תקשורת אפשר, אם בזק לא הביאו לך זה בגלל שביקשת מספר לניוד או משהו בסגנון כנראה... בכל מקרה זמין לי מספרים מנויידים בדרך כלל
  • שחזור קוד בימות המשיח

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    522 צפיות
    P
    @Yk לא לוקחים כסף מנסיון אתה צריך לשלוח מייל או להתקשר והם משחזרים לך אבל אם לא התקשרת מייד למספר זה התבטל צריך להתקשר תוך חצי שעה
  • קוי תוכן למיניהם

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    286 צפיות
    אין תגובות
  • שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי

    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    2k צפיות
    M
    תודה= אני חדש שם ואין לי מושג בזה לא מצאתי את התא אבל חשבתי אולי יש סיסמא ייחודית עד לםני כמה ימים לא היה לי מס' שירות לקוחות וחיכיתי למכתב מהם תודה רבה
  • קובץ רשימה לבנה

    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    517 צפיות
    QJDTOPQ
    @אהרן-שובקס יש לך את המספר של הגדרות מתקדמות?
  • קליקול

    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    3k צפיות
    sh774S
    פליישר בחיים לא בנה את ימות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • שידור חי מדומה

    28
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    1k צפיות
    A0533057932A
    @אהרן-שובקס אני שאלתי שההקלטות של השידור חי לא נשמרות בשלוחה 3 אלא נשארות ב9 יכול להיות שצריך להגדיר את זה בשלוחת הכניסה של הרבנים? זה מה שמוגדר בה כעת type=confbridge title=כניסת רבנים לשידור החי conf_bridge_admin_no_ask=yes conf_bridge_no_say_recording_number=yes conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=/09 password=***
  • אני צריך בדחיפות מערכות של ימות המשיח או אחר

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    ESETE
    @מושי-ל תכנס לצאט
  • כסף על קו משפחתי

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    275 צפיות
    P
    נראה לי שזה מעל 100,000 דקות לחודש
  • חברה שנותן מספרים כמו קליקול

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    734 צפיות
    sh774S
    @שמואל אמר בחברה שנותן מספרים כמו קליקול: @sh774 אמר בחברה שנותן מספרים כמו קליקול: זה התחכום שזה נקרא תא קולי וזה חוקי זה לא נכון. האיסור הוא להפעיל מערכות IVR - מענה אוטומטי. התא הקולי, עם כל הכבוד לשם ה"יפה" שלו הוא IVR לכל דבר והתא קולי של כל החברות לא עובד על ivr?
  • מחיקת כל השלוחות

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    309 צפיות
    E
    @עורך-מקומי זה מוחק גם את תיקיית ivr
  • הפניה לפורטל התוכן במערכת ivr

    הועבר
    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    292 צפיות
    E
    @יאיר-מן כי לימות המשיח יש 2 שרתים והמספר הזה נמצא בשניהם