על מה לוחצים בסיום שידור חי?
-
זה אולי שאלה בסיסית אולם לא נתקלתי בתשובה
על מה אמור ללחוץ המנהל בסיום הקלטת שידור חי כדי שהשיעור ישמר ולא ילך לפח אשפה?@A0533057932 ניתוק, אין מה ללחוץ
-
@A0533057932 ניתוק, אין מה ללחוץ
@מרכז אמר בעל מה לוחצים בסיום שידור חי?:
@A0533057932 ניתוק, אין מה ללחוץ
אז למה היו שהתלוננו שההקלטות מגיעות לסל המיחזור?
נראה לי # (מהשערה ולא מידע) -
@מרכז אמר בעל מה לוחצים בסיום שידור חי?:
@A0533057932 ניתוק, אין מה ללחוץ
אז למה היו שהתלוננו שההקלטות מגיעות לסל המיחזור?
נראה לי # (מהשערה ולא מידע) -
-
@A0533057932 @MGM-IVR אם תגדיר כך גם בניתוק ההקלטה תישמר ולא יצטרכו להקיש סולמית
hangup_insert_file=yes@YMOT אמר בעל מה לוחצים בסיום שידור חי?:
@A0533057932 @MGM-IVR אם תגדיר כך גם בניתוק ההקלטה תישמר ולא יצטרכו להקיש סולמית
hangup_insert_file=yesאין קשר בין זה לבין שידור חי
-
זה אולי שאלה בסיסית אולם לא נתקלתי בתשובה
על מה אמור ללחוץ המנהל בסיום הקלטת שידור חי כדי שהשיעור ישמר ולא ילך לפח אשפה?@A0533057932 אמר בעל מה לוחצים בסיום שידור חי?:
זה אולי שאלה בסיסית אולם לא נתקלתי בתשובה
על מה אמור ללחוץ המנהל בסיום הקלטת שידור חי כדי שהשיעור ישמר ולא ילך לפח אשפה?https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=5695
על אף שאין צורך לצאת אפשר גם לנתק אבל זה הגדרה כדי שיוכלו לצאת. -
@sh774 אמר בעל מה לוחצים בסיום שידור חי?:
*8
@אהרן-שובקס אמר בעל מה לוחצים בסיום שידור חי?:
https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=5695
על אף שאין צורך לצאת אפשר גם לנתק אבל זה הגדרה כדי שיוכלו לצאת.אם ברצונך שיהיה אפשר לצאת תגדיר ככה (כמו שאמר @אהרן-שובקס )
conf_bridge_exit=yesואח"כ יהיה אפשר לצאת ב*8 כמו שאמר @sh774
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות