כיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?
-
@oror053 כן. לי זה עובד בלי סיסמא.
-
@שמעון-לאופר את ה-4 שורות תשים בשלוחה 0.
שלוחה A היא שלוחת ניהול רגילה לחלוטין -
אנחנו בעצם עושים ששלוחה 0 היא ניהול בלי סיסמה, אבל מוגבלת רק למי שברשימת תפוצה 2.
כל השאר עוברים לשלוחה A שהיא ניהול עם סיסמה@oror053 מעניין!
כי מהמספר שלי באמת זה עובד בלי סיסמא ואחרים נכנסים ולא יכולים להקיש בכלל 0...
טוב תודה -
@oror053 אבל זה לא קרה..
הם מקישים 0 וחוזרים לתפריט.
עכשיו אני רואה שאחרי שאני עשיתי שינוי השם לA התבטל מזה ההגדרה ניהול. מוזר.
לא נותן לי להחזיר. -
@oror053 אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
הם מקישים 0 ועוברים מיד לA !
שלח לי את ההגדרות ב-2 השלוחות שניה
@oror053 עכשיו עשיתי שלוחת ניהול 000 ועובד!
מעניין מה קרה אחרי ששיניתי ל-A? -
@oror053 עכשיו עשיתי שלוחת ניהול 000 ועובד!
מעניין מה קרה אחרי ששיניתי ל-A? -
@שמעון-לאופר מוזר.
העיקר שעובד.
אצלי עובד גם בA@oror053 עכשיו שיניתי לA ועובד...
בקיצור הכל טוב בסופו של יום..
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות