דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. Python
  5. עזרה הדדית - Python
  6. בירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?

בירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - Python
32 פוסטים 7 כותבים 1.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבייא אביי

    @ממענדל תעשה גוגל על pyinstaller לדעתי הכי נח..

    pyinstaller --onefile --icon="C:\Users\abaye\Downloads\logo.png" UpdatesDatabase.py
    

    ניתן להסתיר את חלון הקונסול, להגדיר סמל ועוד הרבה דברים כמו שתראה בתיעוד..

    א מנותק
    א מנותק
    איסתרק השלישי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @אביי כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

    תעשה גוגל על pyinstaller לדעתי הכי נח..

    auto py to exe מנגיש את pyinstaller

    אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א איסתרק השלישי

      @אביי כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

      תעשה גוגל על pyinstaller לדעתי הכי נח..

      auto py to exe מנגיש את pyinstaller

      אבייא מנותק
      אבייא מנותק
      אביי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @איסתרק-השלישי כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

      auto py to exe מנגיש את pyinstaller

      לא הכרתי. חמוד, למרות שאני חושב שיהיה לי מהר יותר להמשיך לעבוד ישירות על pyinstaller.

      ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • אבייא אביי

        @איסתרק-השלישי כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

        auto py to exe מנגיש את pyinstaller

        לא הכרתי. חמוד, למרות שאני חושב שיהיה לי מהר יותר להמשיך לעבוד ישירות על pyinstaller.

        א מנותק
        א מנותק
        איסתרק השלישי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @אביי

        pyinstaller זה אכן כלי למקצוענים כמוך...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אבייא אביי

          @ממענדל תעשה גוגל על pyinstaller לדעתי הכי נח..

          pyinstaller --onefile --icon="C:\Users\abaye\Downloads\logo.png" UpdatesDatabase.py
          

          ניתן להסתיר את חלון הקונסול, להגדיר סמל ועוד הרבה דברים כמו שתראה בתיעוד..

          מ מנותק
          מ מנותק
          ממענדל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @אביי הרצתי את

          pip install -u pyinstaller 
          

          ואז פתחתי את התיקייה שבה הקובץ, פתחתי את cmd והרצתי

          pyinstaller calc.py 
          

          (שם הקובץ שלי)
          וזה לא עבד

          אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איסתרק השלישי

            @ממענדל כמו כל תוכנה נוצר קיצור דרך בשולחן העבודה (אם לא - תראה את זה הראשון בתפריט התחל)
            נפתח לך חלון עם ממשק משתמש (באנגלית)
            בעיקרון אתה צריך לטעון את קובץ ה main של התכנית שלך
            וכן יש לך אפשרות לבחור האם יווצר קובץ EXE אחד או גם קבצי משנה, עם קונסול או בלי, אפשר לבחור אייקון ועוד.

            מ מנותק
            מ מנותק
            ממענדל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנותק
              מ מנותק
              ממענדל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממענדל
              #11

              יש פיתרון? ולמה זה לא עבד אצלי?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ ממענדל

                יש פיתרון? ולמה זה לא עבד אצלי?

                א מנותק
                א מנותק
                איסתרק השלישי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @ממענדל לא מתערב אבל ניסית את האופציה השניה?...

                מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • א איסתרק השלישי

                  @ממענדל לא מתערב אבל ניסית את האופציה השניה?...

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  ממענדל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממענדל
                  #13

                  @איסתרק-השלישי מה שכתבת אתה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ ממענדל

                    @אביי הרצתי את

                    pip install -u pyinstaller 
                    

                    ואז פתחתי את התיקייה שבה הקובץ, פתחתי את cmd והרצתי

                    pyinstaller calc.py 
                    

                    (שם הקובץ שלי)
                    וזה לא עבד

                    אבייא מנותק
                    אבייא מנותק
                    אביי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @ממענדל מה הפלט?

                    ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איסתרק השלישי

                      @ממענדל לא מתערב אבל ניסית את האופציה השניה?...

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      ממענדל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממענדל
                      #15

                      @איסתרק-השלישי לא מבין בזה אבל הפלט הוא c.png

                      @אביי
                      סגרתי את זה כבר...
                      להריץ שוב?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ ממענדל

                        @איסתרק-השלישי לא מבין בזה אבל הפלט הוא c.png

                        @אביי
                        סגרתי את זה כבר...
                        להריץ שוב?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איסתרק השלישי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @ממענדל
                        @אביי שאל מה הפלט של ריצת הpyinstaller
                        לגבי ההתקנה, תנסה pip install auto-py-to-exe

                        25802 מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • א איסתרק השלישי

                          @ממענדל
                          @אביי שאל מה הפלט של ריצת הpyinstaller
                          לגבי ההתקנה, תנסה pip install auto-py-to-exe

                          25802 מנותק
                          25802 מנותק
                          2580
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @איסתרק-השלישי כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

                          לגבי ההתקנה, תנסה pip install auto-py-to-exe

                          דובר רבות על התקנה PIP בנטפרי... אולי...

                          בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איסתרק השלישי

                            @ממענדל
                            @אביי שאל מה הפלט של ריצת הpyinstaller
                            לגבי ההתקנה, תנסה pip install auto-py-to-exe

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            ממענדל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            @איסתרק-השלישי מה לעשות עכשיו?

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ ממענדל

                              @איסתרק-השלישי מה לעשות עכשיו?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איסתרק השלישי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @ממענדל כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

                              עכשיו?

                              איפה אתה אוחז? עדיין אותה שגיאת התקנה?

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א איסתרק השלישי

                                @ממענדל כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

                                עכשיו?

                                איפה אתה אוחז? עדיין אותה שגיאת התקנה?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                ממענדל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @איסתרק-השלישי
                                נראה לי שכן

                                מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מ ממענדל

                                  @איסתרק-השלישי
                                  נראה לי שכן

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  ממענדל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ ממענדל

                                    @איסתרק-השלישי
                                    נראה לי שכן

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איסתרק השלישי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    @ממענדל אם עדיין לא הסתדרת, אתה יכול להוריד את החבילה ידנית מאתר pypi ואז להתקין עם pip

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איסתרק השלישי

                                      @ממענדל אם עדיין לא הסתדרת, אתה יכול להוריד את החבילה ידנית מאתר pypi ואז להתקין עם pip

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      ממענדל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23

                                      @איסתרק-השלישי צריך להתקין קודם לכן גם pyinstaller?

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ ממענדל

                                        @איסתרק-השלישי צריך להתקין קודם לכן גם pyinstaller?

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        ממענדל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24

                                        @איסתרק-השלישי תודה לך! הייתי צריך להריץ

                                        python -m auto_py_to_exe
                                        

                                        ולא

                                        auto-py-to-exe
                                        

                                        זה עובד נפלא!

                                        רק נותרה לי שאלה:
                                        לאחר המרת הקובץ ל-exe, כשפותחים את האפליקציה נפתח ה-cmd. האם יש דרך לבטל את הפתיחה ורק לפתוח את האפליקציה (במקרה שלנו מדובר באיזה תוכנת מחשבון מאוד פשוטה ב-Python Turtle Graphics)

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ ממענדל

                                          @איסתרק-השלישי תודה לך! הייתי צריך להריץ

                                          python -m auto_py_to_exe
                                          

                                          ולא

                                          auto-py-to-exe
                                          

                                          זה עובד נפלא!

                                          רק נותרה לי שאלה:
                                          לאחר המרת הקובץ ל-exe, כשפותחים את האפליקציה נפתח ה-cmd. האם יש דרך לבטל את הפתיחה ורק לפתוח את האפליקציה (במקרה שלנו מדובר באיזה תוכנת מחשבון מאוד פשוטה ב-Python Turtle Graphics)

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איסתרק השלישי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          @ממענדל בודאי אפשר
                                          אחת האפשרויות בתוכנת ההמרה לexe היא עם קונסול או ללא קונסול, תבדוק שם ותראה אני לא זוכר בע"פ
                                          יש לך גם אפשרות לעשות הכל קובץ אחד

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר