דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. Python
  5. עזרה הדדית - Python
  6. בירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?

בירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - Python
32 פוסטים 7 כותבים 1.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    ממענדל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממענדל
    #11

    יש פיתרון? ולמה זה לא עבד אצלי?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ ממענדל

      יש פיתרון? ולמה זה לא עבד אצלי?

      א מנותק
      א מנותק
      איסתרק השלישי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @ממענדל לא מתערב אבל ניסית את האופציה השניה?...

      מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • א איסתרק השלישי

        @ממענדל לא מתערב אבל ניסית את האופציה השניה?...

        מ מנותק
        מ מנותק
        ממענדל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממענדל
        #13

        @איסתרק-השלישי מה שכתבת אתה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ ממענדל

          @אביי הרצתי את

          pip install -u pyinstaller 
          

          ואז פתחתי את התיקייה שבה הקובץ, פתחתי את cmd והרצתי

          pyinstaller calc.py 
          

          (שם הקובץ שלי)
          וזה לא עבד

          אבייא מנותק
          אבייא מנותק
          אביי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @ממענדל מה הפלט?

          ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איסתרק השלישי

            @ממענדל לא מתערב אבל ניסית את האופציה השניה?...

            מ מנותק
            מ מנותק
            ממענדל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממענדל
            #15

            @איסתרק-השלישי לא מבין בזה אבל הפלט הוא c.png

            @אביי
            סגרתי את זה כבר...
            להריץ שוב?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ ממענדל

              @איסתרק-השלישי לא מבין בזה אבל הפלט הוא c.png

              @אביי
              סגרתי את זה כבר...
              להריץ שוב?

              א מנותק
              א מנותק
              איסתרק השלישי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @ממענדל
              @אביי שאל מה הפלט של ריצת הpyinstaller
              לגבי ההתקנה, תנסה pip install auto-py-to-exe

              25802 מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א איסתרק השלישי

                @ממענדל
                @אביי שאל מה הפלט של ריצת הpyinstaller
                לגבי ההתקנה, תנסה pip install auto-py-to-exe

                25802 מנותק
                25802 מנותק
                2580
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @איסתרק-השלישי כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

                לגבי ההתקנה, תנסה pip install auto-py-to-exe

                דובר רבות על התקנה PIP בנטפרי... אולי...

                בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איסתרק השלישי

                  @ממענדל
                  @אביי שאל מה הפלט של ריצת הpyinstaller
                  לגבי ההתקנה, תנסה pip install auto-py-to-exe

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  ממענדל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @איסתרק-השלישי מה לעשות עכשיו?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ ממענדל

                    @איסתרק-השלישי מה לעשות עכשיו?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איסתרק השלישי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @ממענדל כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

                    עכשיו?

                    איפה אתה אוחז? עדיין אותה שגיאת התקנה?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איסתרק השלישי

                      @ממענדל כתב בבירור | איך להמיר קובץ py ל-exe?:

                      עכשיו?

                      איפה אתה אוחז? עדיין אותה שגיאת התקנה?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      ממענדל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @איסתרק-השלישי
                      נראה לי שכן

                      מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מ ממענדל

                        @איסתרק-השלישי
                        נראה לי שכן

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        ממענדל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ ממענדל

                          @איסתרק-השלישי
                          נראה לי שכן

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איסתרק השלישי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @ממענדל אם עדיין לא הסתדרת, אתה יכול להוריד את החבילה ידנית מאתר pypi ואז להתקין עם pip

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איסתרק השלישי

                            @ממענדל אם עדיין לא הסתדרת, אתה יכול להוריד את החבילה ידנית מאתר pypi ואז להתקין עם pip

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            ממענדל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @איסתרק-השלישי צריך להתקין קודם לכן גם pyinstaller?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ ממענדל

                              @איסתרק-השלישי צריך להתקין קודם לכן גם pyinstaller?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              ממענדל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @איסתרק-השלישי תודה לך! הייתי צריך להריץ

                              python -m auto_py_to_exe
                              

                              ולא

                              auto-py-to-exe
                              

                              זה עובד נפלא!

                              רק נותרה לי שאלה:
                              לאחר המרת הקובץ ל-exe, כשפותחים את האפליקציה נפתח ה-cmd. האם יש דרך לבטל את הפתיחה ורק לפתוח את האפליקציה (במקרה שלנו מדובר באיזה תוכנת מחשבון מאוד פשוטה ב-Python Turtle Graphics)

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ ממענדל

                                @איסתרק-השלישי תודה לך! הייתי צריך להריץ

                                python -m auto_py_to_exe
                                

                                ולא

                                auto-py-to-exe
                                

                                זה עובד נפלא!

                                רק נותרה לי שאלה:
                                לאחר המרת הקובץ ל-exe, כשפותחים את האפליקציה נפתח ה-cmd. האם יש דרך לבטל את הפתיחה ורק לפתוח את האפליקציה (במקרה שלנו מדובר באיזה תוכנת מחשבון מאוד פשוטה ב-Python Turtle Graphics)

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איסתרק השלישי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @ממענדל בודאי אפשר
                                אחת האפשרויות בתוכנת ההמרה לexe היא עם קונסול או ללא קונסול, תבדוק שם ותראה אני לא זוכר בע"פ
                                יש לך גם אפשרות לעשות הכל קובץ אחד

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א איסתרק השלישי

                                  @ממענדל דובר על זה רבות כאן בפורום
                                  בעיקרון יש תוכנה / מודול בשם auto py to exe
                                  מתקינים אותו משורת הפקודה pip install auto py to exe

                                  P מנותק
                                  P מנותק
                                  pythoni
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  שאלה
                                  בהפיכת תוכנית pyל exe האם הספריות שמיבאות בקוד גם מתקמפלות או לא
                                  והאם יש דרך לקמפל עם הספריות המיובאות
                                  תודה

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • P pythoni

                                    שאלה
                                    בהפיכת תוכנית pyל exe האם הספריות שמיבאות בקוד גם מתקמפלות או לא
                                    והאם יש דרך לקמפל עם הספריות המיובאות
                                    תודה

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    Yehuda 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @pythoni
                                    כן זה חבילת הכל כלול, זה מיועד שתוכל להריץ סקריפט פייתון על כל מכשיר ווינדוס

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • א איסתרק השלישי

                                      @ממענדל בודאי אפשר
                                      אחת האפשרויות בתוכנת ההמרה לexe היא עם קונסול או ללא קונסול, תבדוק שם ותראה אני לא זוכר בע"פ
                                      יש לך גם אפשרות לעשות הכל קובץ אחד

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      ממענדל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @איסתרק-השלישי לאחר ההמרה לא הצלחתי לשלוח את הקובץ במייל. יש דרך לשלוח את הקובץ במייל?

                                      25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ ממענדל

                                        @איסתרק-השלישי לאחר ההמרה לא הצלחתי לשלוח את הקובץ במייל. יש דרך לשלוח את הקובץ במייל?

                                        25802 מנותק
                                        25802 מנותק
                                        2580
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @ממענדל רק בדרייב גוגל חסמה את האפשרות לשלוח EXE במייל גם לא בקובץ ZIP

                                        בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 101100001 מנותק
                                          101100001 מנותק
                                          10110000
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          ניתן לשים סיסמה לzip ואין בעיות אם זוכר נכון

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר