בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד
-
אני מעוניין לתרגם את OpenClaw, וכחלק מהתהליך צריך להריץ תרגומים אוטומטיים באמצעות מפתח API - שאין לי.
זה אמור להיות שימוש ח"פ וקצר.
אשמח לקבל! -
@י.-פל.
הפוסט של @אברהם-גלסר לא יעזור לך
עיין כאן -
@YAHBDK יעזור או לא יעזור?
-
ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?
-
ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?
@arieldaniely
אלו דרישות הפרוייקט.
גם groq אי אפשר. -
ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?
-
אני מעוניין לתרגם את OpenClaw, וכחלק מהתהליך צריך להריץ תרגומים אוטומטיים באמצעות מפתח API - שאין לי.
זה אמור להיות שימוש ח"פ וקצר.
אשמח לקבל! -
אני מעוניין לתרגם את OpenClaw, וכחלק מהתהליך צריך להריץ תרגומים אוטומטיים באמצעות מפתח API - שאין לי.
זה אמור להיות שימוש ח"פ וקצר.
אשמח לקבל! -
לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...
הממשק.
-
@י.-פל. אולי תיתן להרמס לתרגם את openclaw יש להרמס אפשרות להתחבר לAPI של openrouter בחינם (הכוונה למודל החינמי שלהם)
@עידו300
אני אסביר שוב, בסבלנות.
יש להם פייפליין מוכן, והם (להבנתי) לא מרשים לשנות שם דברים.
הבוט gpt שלהם די התעצבן עלי
כי חשבתי שהci אמור לתרגם, עד שהתברר שאני אמור לעשול את העבודה הראשונית - והם רק מתחזקים.
אם מישהו מוכן להביא לי מפתח (או פשוט לקחת את הcommit שלי ולהריץ אצלו) - שיבורך.
עצות יש לי הרבה
-
@עידו300
אני אסביר שוב, בסבלנות.
יש להם פייפליין מוכן, והם (להבנתי) לא מרשים לשנות שם דברים.
הבוט gpt שלהם די התעצבן עלי
כי חשבתי שהci אמור לתרגם, עד שהתברר שאני אמור לעשול את העבודה הראשונית - והם רק מתחזקים.
אם מישהו מוכן להביא לי מפתח (או פשוט לקחת את הcommit שלי ולהריץ אצלו) - שיבורך.
עצות יש לי הרבה
לא הבנתי (לא מכיר את המושגים האלו), אבל לא חשוב.
מתברר שאנחנו בערך באותו המצב, גם לי אין מפתח API וגם לי יש עצות, רק שאני מרשה לעצמי להשתמש בהודים כך שאם זה יעזור לך ועוד לא נגמרה לך הסבלנות אולי אם תסביר לי לאט וברור אוכל לעזור בזה או שתסביר למה ההודים אפילו בזה לא יכולים לעזור -
לא הבנתי (לא מכיר את המושגים האלו), אבל לא חשוב.
מתברר שאנחנו בערך באותו המצב, גם לי אין מפתח API וגם לי יש עצות, רק שאני מרשה לעצמי להשתמש בהודים כך שאם זה יעזור לך ועוד לא נגמרה לך הסבלנות אולי אם תסביר לי לאט וברור אוכל לעזור בזה או שתסביר למה ההודים אפילו בזה לא יכולים לעזור -
@עידו300
כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.@י.-פל. כמה השימוש בערך
בדולרים -
לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...
הממשק.
-
@עידו300
כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות