דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד

בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
34 פוסטים 11 כותבים 412 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אברהם גלסרא אברהם גלסר

    @YAHBDK יעזור או לא יעזור?

    י. פל.י מנותק
    י. פל.י מנותק
    י. פל.
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @אברהם-גלסר כתב:

    לא יעזור?

    לא יעזור, יש לו קלוד קוד, לא API.

    גאה להיות חלק:
    otzaria.org

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A מנותק
      A מנותק
      arieldaniely
      כתב נערך לאחרונה על ידי arieldaniely
      #5

      ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?

      י. פל.י C 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • A arieldaniely

        ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?

        י. פל.י מנותק
        י. פל.י מנותק
        י. פל.
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @arieldaniely
        אלו דרישות הפרוייקט.
        גם groq אי אפשר.

        גאה להיות חלק:
        otzaria.org

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A arieldaniely

          ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?

          C מנותק
          C מנותק
          CUBASE
          כתב נערך לאחרונה על ידי CUBASE
          #7

          @arieldaniely אל תנסה אפילו להציע את זה ל @י.-פל. !!

          רק חסר לו הודים שיעברו לו על כל הפרויקט.. 🤭

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😂 🤖 😀
          1
          • י. פל.י י. פל.

            אני מעוניין לתרגם את OpenClaw, וכחלק מהתהליך צריך להריץ תרגומים אוטומטיים באמצעות מפתח API - שאין לי.
            זה אמור להיות שימוש ח"פ וקצר.
            אשמח לקבל!

            א.מ.ד.א מנותק
            א.מ.ד.א מנותק
            א.מ.ד.
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @י.-פל. למה לא עם קודקס?

            מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

            י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א.מ.ד.א א.מ.ד.

              @י.-פל. למה לא עם קודקס?

              י. פל.י מנותק
              י. פל.י מנותק
              י. פל.
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @א.מ.ד.
              צריך מפתח API - ככה עובד הפרוייקט: התורם מכין את התשתית לתרגום, ואז מריץ תהליך מסויים עם מפתח, שמתרגם הכל.
              בהמשך, הCI האוטומטי שלהם מריץ עדכוני תרגומים עם מפתח משלהם.

              גאה להיות חלק:
              otzaria.org

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י. פל.י י. פל.

                אני מעוניין לתרגם את OpenClaw, וכחלק מהתהליך צריך להריץ תרגומים אוטומטיים באמצעות מפתח API - שאין לי.
                זה אמור להיות שימוש ח"פ וקצר.
                אשמח לקבל!

                צדיק תמיםצ מנותק
                צדיק תמיםצ מנותק
                צדיק תמים
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
                #10

                @י.-פל. לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

                רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                  @י.-פל. לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @צדיק-תמים כתב:

                  לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

                  הממשק.

                  גאה להיות חלק:
                  otzaria.org

                  ע צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • י. פל.י י. פל.

                    @צדיק-תמים כתב:

                    לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

                    הממשק.

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עידו300
                    כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
                    #12

                    @י.-פל. אולי תיתן להרמס לתרגם את openclaw יש להרמס אפשרות להתחבר לAPI של openrouter בחינם (הכוונה למודל החינמי שלהם)

                    י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ע עידו300

                      @י.-פל. אולי תיתן להרמס לתרגם את openclaw יש להרמס אפשרות להתחבר לAPI של openrouter בחינם (הכוונה למודל החינמי שלהם)

                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @עידו300
                      אני אסביר שוב, בסבלנות.
                      יש להם פייפליין מוכן, והם (להבנתי) לא מרשים לשנות שם דברים.
                      הבוט gpt שלהם די התעצבן עלי 🙂 כי חשבתי שהci אמור לתרגם, עד שהתברר שאני אמור לעשול את העבודה הראשונית - והם רק מתחזקים.
                      אם מישהו מוכן להביא לי מפתח (או פשוט לקחת את הcommit שלי ולהריץ אצלו) - שיבורך.
                      עצות יש לי הרבה 🙂

                      גאה להיות חלק:
                      otzaria.org

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤦
                      2
                      • י. פל.י י. פל.

                        @עידו300
                        אני אסביר שוב, בסבלנות.
                        יש להם פייפליין מוכן, והם (להבנתי) לא מרשים לשנות שם דברים.
                        הבוט gpt שלהם די התעצבן עלי 🙂 כי חשבתי שהci אמור לתרגם, עד שהתברר שאני אמור לעשול את העבודה הראשונית - והם רק מתחזקים.
                        אם מישהו מוכן להביא לי מפתח (או פשוט לקחת את הcommit שלי ולהריץ אצלו) - שיבורך.
                        עצות יש לי הרבה 🙂

                        ע מנותק
                        ע מנותק
                        עידו300
                        כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
                        #14

                        @י.-פל.

                        לא הבנתי (לא מכיר את המושגים האלו), אבל לא חשוב.
                        מתברר שאנחנו בערך באותו המצב, גם לי אין מפתח API וגם לי יש עצות, רק שאני מרשה לעצמי להשתמש בהודים כך שאם זה יעזור לך ועוד לא נגמרה לך הסבלנות אולי אם תסביר לי לאט וברור אוכל לעזור בזה או שתסביר למה ההודים אפילו בזה לא יכולים לעזור

                        י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ע עידו300

                          @י.-פל.

                          לא הבנתי (לא מכיר את המושגים האלו), אבל לא חשוב.
                          מתברר שאנחנו בערך באותו המצב, גם לי אין מפתח API וגם לי יש עצות, רק שאני מרשה לעצמי להשתמש בהודים כך שאם זה יעזור לך ועוד לא נגמרה לך הסבלנות אולי אם תסביר לי לאט וברור אוכל לעזור בזה או שתסביר למה ההודים אפילו בזה לא יכולים לעזור

                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.
                          כתב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
                          #15

                          @עידו300
                          כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
                          אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.

                          גאה להיות חלק:
                          otzaria.org

                          ע ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • י. פל.י י. פל.

                            @עידו300
                            כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
                            אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.

                            ע מנותק
                            ע מנותק
                            עמי מחשבים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @י.-פל. כמה השימוש בערך
                            בדולרים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י. פל.י מנותק
                              י. פל.י מנותק
                              י. פל.
                              כתב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
                              #17

                              לא יודע, לא אמור להיות הרבה בכלל.
                              יש לך שימוש באופן קלואו?
                              אם לא, מה העניין שלך...

                              גאה להיות חלק:
                              otzaria.org

                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י. פל.י י. פל.

                                @צדיק-תמים כתב:

                                לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

                                הממשק.

                                צדיק תמיםצ מנותק
                                צדיק תמיםצ מנותק
                                צדיק תמים
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @י.-פל. אבל איזה ממשק? הוא מתחבר לפלטפורמות צ'אט, אתה מקליד והוא עונה. מה יש לתרגם?

                                רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י. פל.י י. פל.

                                  לא יודע, לא אמור להיות הרבה בכלל.
                                  יש לך שימוש באופן קלואו?
                                  אם לא, מה העניין שלך...

                                  ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עמי מחשבים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @י.-פל. כתב:

                                  לא יודע, לא אמור להיות הרבה בכלל.
                                  יש לך שימוש באופן קלואו?
                                  אם לא, מה העניין שלך...

                                  רוצה להתחיל ללמוד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י. פל.י י. פל.

                                    @עידו300
                                    כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
                                    אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.

                                    ע מנותק
                                    ע מנותק
                                    עידו300
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @י.-פל. איפה הכללים האלו?
                                    אופוס 4.8, ג'ימני וchat gpt לא הצליחו למצוא מגבלה על שימוש בבינה מלאכותית, חוץ מהבקשה שהתרגום לא יעשה ע"י תוכנה צד ג', כך שגם API לא יעזור בנושא הזה.

                                    י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ע עידו300

                                      @י.-פל. איפה הכללים האלו?
                                      אופוס 4.8, ג'ימני וchat gpt לא הצליחו למצוא מגבלה על שימוש בבינה מלאכותית, חוץ מהבקשה שהתרגום לא יעשה ע"י תוכנה צד ג', כך שגם API לא יעזור בנושא הזה.

                                      י. פל.י מנותק
                                      י. פל.י מנותק
                                      י. פל.
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @עידו300
                                      אין לי מושג...
                                      עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                                      הייתה תגובה אוטומטית:
                                      https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                                      לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                                      גאה להיות חלק:
                                      otzaria.org

                                      ע ע"ה דכו"עע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י. פל.י י. פל.

                                        @עידו300
                                        אין לי מושג...
                                        עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                                        הייתה תגובה אוטומטית:
                                        https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                                        לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                                        ע מנותק
                                        ע מנותק
                                        עידו300
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
                                        #22

                                        @י.-פל.

                                        סקירת הקוד – הסבר בעברית

                                        מדובר בסקירה אוטומטית של Pull Request שמוסיף תמיכה בשפה העברית לממשק המשתמש של המוצר "Control UI".


                                        מה ה-PR הזה עושה?

                                        מנסה לרשום את עברית (he) כשפה נתמכת במערכת הלוקליזציה (i18n) של הממשק.


                                        מה הבעיות שנמצאו?

                                        1. אין תרגום אמיתי
                                        הקובץ העברי נוסף, אך מכיל 0 מתוך 1,414 מפתחות מתורגמים – כלומר, הממשק עדיין מציג אנגלית לגמרי, אבל עברית "מוצגת" כאפשרות בחירה.

                                        2. תיעוד הדוקס לא מחובר
                                        הקובץ he-navigation.json נוסף, אך הסקריפט שמפרסם דוקומנטציה (docs-sync-publish.mjs) עדיין לא כולל את he – כלומר, הקובץ הזה לא מגיע בפועל לאתר.

                                        3. אין הוכחת פעולה
                                        אין צילום מסך, וידאו, לוג, או כל ראיה אחרת שמראה שהממשק אכן מציג עברית.


                                        מה ההחלטה?

                                        🧂 חסום למיזוג – הסקרן (ClawSweeper) לא מאשר מיזוג עד שיהיו:

                                        • תרגומים אמיתיים לעברית
                                        • רישום עברית במסלול פרסום הדוקס
                                        • הוכחת פעולה אמיתית (צילום מסך / לוג)

                                        מה אפשר לעשות?

                                        1. להשלים את התרגום ואז למזג
                                        2. להסתיר את עברית עד שהתרגום יהיה מוכן
                                        3. לעצור את ה-branch עד שהתורם יוכל לספק את החסרים

                                        ככה כתב לי קלוד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י. פל.י י. פל.

                                          @עידו300
                                          אין לי מושג...
                                          עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                                          הייתה תגובה אוטומטית:
                                          https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                                          לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                                          ע"ה דכו"עע מנותק
                                          ע"ה דכו"עע מנותק
                                          ע"ה דכו"ע
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @י.-פל. כתב:

                                          @עידו300
                                          אין לי מושג...
                                          עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                                          הייתה תגובה אוטומטית:
                                          https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                                          לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                                          לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך, טרחת לבדוק לרגע שזה באמת מתרגם?

                                          י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר