בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד
-
@YAHBDK יעזור או לא יעזור?
-
ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?
-
ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?
@arieldaniely
אלו דרישות הפרוייקט.
גם groq אי אפשר. -
ולמה לא להשתמש ב-GEMINI?
-
אני מעוניין לתרגם את OpenClaw, וכחלק מהתהליך צריך להריץ תרגומים אוטומטיים באמצעות מפתח API - שאין לי.
זה אמור להיות שימוש ח"פ וקצר.
אשמח לקבל! -
אני מעוניין לתרגם את OpenClaw, וכחלק מהתהליך צריך להריץ תרגומים אוטומטיים באמצעות מפתח API - שאין לי.
זה אמור להיות שימוש ח"פ וקצר.
אשמח לקבל! -
לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...
הממשק.
-
@י.-פל. אולי תיתן להרמס לתרגם את openclaw יש להרמס אפשרות להתחבר לAPI של openrouter בחינם (הכוונה למודל החינמי שלהם)
@עידו300
אני אסביר שוב, בסבלנות.
יש להם פייפליין מוכן, והם (להבנתי) לא מרשים לשנות שם דברים.
הבוט gpt שלהם די התעצבן עלי
כי חשבתי שהci אמור לתרגם, עד שהתברר שאני אמור לעשול את העבודה הראשונית - והם רק מתחזקים.
אם מישהו מוכן להביא לי מפתח (או פשוט לקחת את הcommit שלי ולהריץ אצלו) - שיבורך.
עצות יש לי הרבה
-
@עידו300
אני אסביר שוב, בסבלנות.
יש להם פייפליין מוכן, והם (להבנתי) לא מרשים לשנות שם דברים.
הבוט gpt שלהם די התעצבן עלי
כי חשבתי שהci אמור לתרגם, עד שהתברר שאני אמור לעשול את העבודה הראשונית - והם רק מתחזקים.
אם מישהו מוכן להביא לי מפתח (או פשוט לקחת את הcommit שלי ולהריץ אצלו) - שיבורך.
עצות יש לי הרבה
לא הבנתי (לא מכיר את המושגים האלו), אבל לא חשוב.
מתברר שאנחנו בערך באותו המצב, גם לי אין מפתח API וגם לי יש עצות, רק שאני מרשה לעצמי להשתמש בהודים כך שאם זה יעזור לך ועוד לא נגמרה לך הסבלנות אולי אם תסביר לי לאט וברור אוכל לעזור בזה או שתסביר למה ההודים אפילו בזה לא יכולים לעזור -
לא הבנתי (לא מכיר את המושגים האלו), אבל לא חשוב.
מתברר שאנחנו בערך באותו המצב, גם לי אין מפתח API וגם לי יש עצות, רק שאני מרשה לעצמי להשתמש בהודים כך שאם זה יעזור לך ועוד לא נגמרה לך הסבלנות אולי אם תסביר לי לאט וברור אוכל לעזור בזה או שתסביר למה ההודים אפילו בזה לא יכולים לעזור -
@עידו300
כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.@י.-פל. כמה השימוש בערך
בדולרים -
לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...
הממשק.
-
@עידו300
כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס. -
@י.-פל. איפה הכללים האלו?
אופוס 4.8, ג'ימני וchat gpt לא הצליחו למצוא מגבלה על שימוש בבינה מלאכותית, חוץ מהבקשה שהתרגום לא יעשה ע"י תוכנה צד ג', כך שגם API לא יעזור בנושא הזה. -
@עידו300
אין לי מושג...
עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
הייתה תגובה אוטומטית:
https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...סקירת הקוד – הסבר בעברית
מדובר בסקירה אוטומטית של Pull Request שמוסיף תמיכה בשפה העברית לממשק המשתמש של המוצר "Control UI".
מה ה-PR הזה עושה?
מנסה לרשום את עברית (
he) כשפה נתמכת במערכת הלוקליזציה (i18n) של הממשק.
מה הבעיות שנמצאו?
1. אין תרגום אמיתי
הקובץ העברי נוסף, אך מכיל 0 מתוך 1,414 מפתחות מתורגמים – כלומר, הממשק עדיין מציג אנגלית לגמרי, אבל עברית "מוצגת" כאפשרות בחירה.2. תיעוד הדוקס לא מחובר
הקובץhe-navigation.jsonנוסף, אך הסקריפט שמפרסם דוקומנטציה (docs-sync-publish.mjs) עדיין לא כולל אתhe– כלומר, הקובץ הזה לא מגיע בפועל לאתר.3. אין הוכחת פעולה
אין צילום מסך, וידאו, לוג, או כל ראיה אחרת שמראה שהממשק אכן מציג עברית.
מה ההחלטה?
🧂 חסום למיזוג – הסקרן (ClawSweeper) לא מאשר מיזוג עד שיהיו:
- תרגומים אמיתיים לעברית
- רישום עברית במסלול פרסום הדוקס
- הוכחת פעולה אמיתית (צילום מסך / לוג)
מה אפשר לעשות?
- להשלים את התרגום ואז למזג
- להסתיר את עברית עד שהתרגום יהיה מוכן
- לעצור את ה-branch עד שהתורם יוכל לספק את החסרים
ככה כתב לי קלוד
-
@עידו300
אין לי מושג...
עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
הייתה תגובה אוטומטית:
https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...@עידו300
אין לי מושג...
עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
הייתה תגובה אוטומטית:
https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך, טרחת לבדוק לרגע שזה באמת מתרגם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות