דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד

בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
34 פוסטים 11 כותבים 412 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י. פל.י י. פל.

    אני מעוניין לתרגם את OpenClaw, וכחלק מהתהליך צריך להריץ תרגומים אוטומטיים באמצעות מפתח API - שאין לי.
    זה אמור להיות שימוש ח"פ וקצר.
    אשמח לקבל!

    צדיק תמיםצ מנותק
    צדיק תמיםצ מנותק
    צדיק תמים
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
    #10

    @י.-פל. לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

    רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

    י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • צדיק תמיםצ צדיק תמים

      @י.-פל. לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

      י. פל.י מנותק
      י. פל.י מנותק
      י. פל.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @צדיק-תמים כתב:

      לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

      הממשק.

      גאה להיות חלק:
      otzaria.org

      ע צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • י. פל.י י. פל.

        @צדיק-תמים כתב:

        לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

        הממשק.

        ע מנותק
        ע מנותק
        עידו300
        כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
        #12

        @י.-פל. אולי תיתן להרמס לתרגם את openclaw יש להרמס אפשרות להתחבר לAPI של openrouter בחינם (הכוונה למודל החינמי שלהם)

        י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עידו300

          @י.-פל. אולי תיתן להרמס לתרגם את openclaw יש להרמס אפשרות להתחבר לAPI של openrouter בחינם (הכוונה למודל החינמי שלהם)

          י. פל.י מנותק
          י. פל.י מנותק
          י. פל.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @עידו300
          אני אסביר שוב, בסבלנות.
          יש להם פייפליין מוכן, והם (להבנתי) לא מרשים לשנות שם דברים.
          הבוט gpt שלהם די התעצבן עלי 🙂 כי חשבתי שהci אמור לתרגם, עד שהתברר שאני אמור לעשול את העבודה הראשונית - והם רק מתחזקים.
          אם מישהו מוכן להביא לי מפתח (או פשוט לקחת את הcommit שלי ולהריץ אצלו) - שיבורך.
          עצות יש לי הרבה 🙂

          גאה להיות חלק:
          otzaria.org

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          🤦
          2
          • י. פל.י י. פל.

            @עידו300
            אני אסביר שוב, בסבלנות.
            יש להם פייפליין מוכן, והם (להבנתי) לא מרשים לשנות שם דברים.
            הבוט gpt שלהם די התעצבן עלי 🙂 כי חשבתי שהci אמור לתרגם, עד שהתברר שאני אמור לעשול את העבודה הראשונית - והם רק מתחזקים.
            אם מישהו מוכן להביא לי מפתח (או פשוט לקחת את הcommit שלי ולהריץ אצלו) - שיבורך.
            עצות יש לי הרבה 🙂

            ע מנותק
            ע מנותק
            עידו300
            כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
            #14

            @י.-פל.

            לא הבנתי (לא מכיר את המושגים האלו), אבל לא חשוב.
            מתברר שאנחנו בערך באותו המצב, גם לי אין מפתח API וגם לי יש עצות, רק שאני מרשה לעצמי להשתמש בהודים כך שאם זה יעזור לך ועוד לא נגמרה לך הסבלנות אולי אם תסביר לי לאט וברור אוכל לעזור בזה או שתסביר למה ההודים אפילו בזה לא יכולים לעזור

            י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע עידו300

              @י.-פל.

              לא הבנתי (לא מכיר את המושגים האלו), אבל לא חשוב.
              מתברר שאנחנו בערך באותו המצב, גם לי אין מפתח API וגם לי יש עצות, רק שאני מרשה לעצמי להשתמש בהודים כך שאם זה יעזור לך ועוד לא נגמרה לך הסבלנות אולי אם תסביר לי לאט וברור אוכל לעזור בזה או שתסביר למה ההודים אפילו בזה לא יכולים לעזור

              י. פל.י מנותק
              י. פל.י מנותק
              י. פל.
              כתב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
              #15

              @עידו300
              כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
              אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.

              גאה להיות חלק:
              otzaria.org

              ע ע 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • י. פל.י י. פל.

                @עידו300
                כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
                אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.

                ע מנותק
                ע מנותק
                עמי מחשבים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @י.-פל. כמה השימוש בערך
                בדולרים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י. פל.י מנותק
                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
                  #17

                  לא יודע, לא אמור להיות הרבה בכלל.
                  יש לך שימוש באופן קלואו?
                  אם לא, מה העניין שלך...

                  גאה להיות חלק:
                  otzaria.org

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י. פל.י י. פל.

                    @צדיק-תמים כתב:

                    לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

                    הממשק.

                    צדיק תמיםצ מנותק
                    צדיק תמיםצ מנותק
                    צדיק תמים
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @י.-פל. אבל איזה ממשק? הוא מתחבר לפלטפורמות צ'אט, אתה מקליד והוא עונה. מה יש לתרגם?

                    רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י. פל.י י. פל.

                      לא יודע, לא אמור להיות הרבה בכלל.
                      יש לך שימוש באופן קלואו?
                      אם לא, מה העניין שלך...

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עמי מחשבים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @י.-פל. כתב:

                      לא יודע, לא אמור להיות הרבה בכלל.
                      יש לך שימוש באופן קלואו?
                      אם לא, מה העניין שלך...

                      רוצה להתחיל ללמוד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י. פל.י י. פל.

                        @עידו300
                        כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
                        אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.

                        ע מנותק
                        ע מנותק
                        עידו300
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @י.-פל. איפה הכללים האלו?
                        אופוס 4.8, ג'ימני וchat gpt לא הצליחו למצוא מגבלה על שימוש בבינה מלאכותית, חוץ מהבקשה שהתרגום לא יעשה ע"י תוכנה צד ג', כך שגם API לא יעזור בנושא הזה.

                        י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ע עידו300

                          @י.-פל. איפה הכללים האלו?
                          אופוס 4.8, ג'ימני וchat gpt לא הצליחו למצוא מגבלה על שימוש בבינה מלאכותית, חוץ מהבקשה שהתרגום לא יעשה ע"י תוכנה צד ג', כך שגם API לא יעזור בנושא הזה.

                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @עידו300
                          אין לי מושג...
                          עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                          הייתה תגובה אוטומטית:
                          https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                          לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                          גאה להיות חלק:
                          otzaria.org

                          ע ע"ה דכו"עע 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • י. פל.י י. פל.

                            @עידו300
                            אין לי מושג...
                            עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                            הייתה תגובה אוטומטית:
                            https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                            לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                            ע מנותק
                            ע מנותק
                            עידו300
                            כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
                            #22

                            @י.-פל.

                            סקירת הקוד – הסבר בעברית

                            מדובר בסקירה אוטומטית של Pull Request שמוסיף תמיכה בשפה העברית לממשק המשתמש של המוצר "Control UI".


                            מה ה-PR הזה עושה?

                            מנסה לרשום את עברית (he) כשפה נתמכת במערכת הלוקליזציה (i18n) של הממשק.


                            מה הבעיות שנמצאו?

                            1. אין תרגום אמיתי
                            הקובץ העברי נוסף, אך מכיל 0 מתוך 1,414 מפתחות מתורגמים – כלומר, הממשק עדיין מציג אנגלית לגמרי, אבל עברית "מוצגת" כאפשרות בחירה.

                            2. תיעוד הדוקס לא מחובר
                            הקובץ he-navigation.json נוסף, אך הסקריפט שמפרסם דוקומנטציה (docs-sync-publish.mjs) עדיין לא כולל את he – כלומר, הקובץ הזה לא מגיע בפועל לאתר.

                            3. אין הוכחת פעולה
                            אין צילום מסך, וידאו, לוג, או כל ראיה אחרת שמראה שהממשק אכן מציג עברית.


                            מה ההחלטה?

                            🧂 חסום למיזוג – הסקרן (ClawSweeper) לא מאשר מיזוג עד שיהיו:

                            • תרגומים אמיתיים לעברית
                            • רישום עברית במסלול פרסום הדוקס
                            • הוכחת פעולה אמיתית (צילום מסך / לוג)

                            מה אפשר לעשות?

                            1. להשלים את התרגום ואז למזג
                            2. להסתיר את עברית עד שהתרגום יהיה מוכן
                            3. לעצור את ה-branch עד שהתורם יוכל לספק את החסרים

                            ככה כתב לי קלוד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י. פל.י י. פל.

                              @עידו300
                              אין לי מושג...
                              עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                              הייתה תגובה אוטומטית:
                              https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                              לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                              ע"ה דכו"עע מנותק
                              ע"ה דכו"עע מנותק
                              ע"ה דכו"ע
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @י.-פל. כתב:

                              @עידו300
                              אין לי מושג...
                              עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                              הייתה תגובה אוטומטית:
                              https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                              לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                              לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך, טרחת לבדוק לרגע שזה באמת מתרגם?

                              י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                                @י.-פל. כתב:

                                @עידו300
                                אין לי מושג...
                                עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                                הייתה תגובה אוטומטית:
                                https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                                לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                                לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך, טרחת לבדוק לרגע שזה באמת מתרגם?

                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @ע-ה-דכו-ע כתב:

                                לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך,

                                הקומיט שלי הוא התשתית: התרגום אמור להיות אוטומטי.
                                חושב שכבר הבהרתי את זה 3 פעמים לפחות, לא מתאים לך!

                                גאה להיות חלק:
                                otzaria.org

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                🤦
                                0
                                • ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עידו300
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
                                  #25

                                  טוב שאני לא מבין בזה כמו @ע-ה-דכו-ע ככה אין עלי פליאה ואני יכול לשאול שאלות תם בתקווה שלא תגמר הסבלנות בטרם עת.
                                  אם הטענה שם היא שחסר קובץ מתורגם וכו' אז למה לא פשוט לשלוח קובץ מתורגם? מתברר שזה לא אוטומטית. פשוט לתרגם בAI האהוב עליך ולשלוח, לא?

                                  י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ע עידו300

                                    טוב שאני לא מבין בזה כמו @ע-ה-דכו-ע ככה אין עלי פליאה ואני יכול לשאול שאלות תם בתקווה שלא תגמר הסבלנות בטרם עת.
                                    אם הטענה שם היא שחסר קובץ מתורגם וכו' אז למה לא פשוט לשלוח קובץ מתורגם? מתברר שזה לא אוטומטית. פשוט לתרגם בAI האהוב עליך ולשלוח, לא?

                                    י. פל.י מנותק
                                    י. פל.י מנותק
                                    י. פל.
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @עידו300 כתב:

                                    מתברר שזה לא אוטומטית.

                                    איך מתברר?
                                    אתה שלחת לי מייל אתמול?

                                    גאה להיות חלק:
                                    otzaria.org

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י. פל.י י. פל.

                                      @עידו300 כתב:

                                      מתברר שזה לא אוטומטית.

                                      איך מתברר?
                                      אתה שלחת לי מייל אתמול?

                                      ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עידו300
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @י.-פל. לא שלחתי מייל.
                                      אבל הוא אומר שצריך לשלוח לו קובץ מתורגם מלא + הוכחה לממשק.
                                      עזוב שלא מסכימים לתרגם בכלי צד ג' כדי שיהיה מאומת ולא תרגום של טרנזלייט, שזה אומר לא לתת לקלוד וכדו' (צ"ע אם הודים נחשבים כלי צד ג').

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י. פל.י מנותק
                                        י. פל.י מנותק
                                        י. פל.
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        מעדכן שמישהו שלח לי, וכבר פתחתי שוב את הpr:
                                        https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402
                                        קובץ התרגומים נמצא ב:
                                        ui/src/i18n/locales/he.ts

                                        גאה להיות חלק:
                                        otzaria.org

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י. פל.י מנותק
                                          י. פל.י מנותק
                                          י. פל.
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
                                          #29

                                          אגב, ובלי לפתוח פה נושא על התוכנה עצמה - זה משהו לא נורמלי...
                                          מישהו חשד בי שהבוט של אוצריא (שאתמול העברנו אליו) זה בן-אדם...
                                          וזה עם סונט, כן? לא מודל מוצלח במיוחד!

                                          גאה להיות חלק:
                                          otzaria.org

                                          י ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          🤦
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר