דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד

בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
34 פוסטים 11 כותבים 412 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י. פל.י י. פל.

    @צדיק-תמים כתב:

    לתרגם את מה? זה llm, הוא ידבר באיזו שפה שתרצה...

    הממשק.

    צדיק תמיםצ מנותק
    צדיק תמיםצ מנותק
    צדיק תמים
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #18

    @י.-פל. אבל איזה ממשק? הוא מתחבר לפלטפורמות צ'אט, אתה מקליד והוא עונה. מה יש לתרגם?

    רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י. פל.י י. פל.

      לא יודע, לא אמור להיות הרבה בכלל.
      יש לך שימוש באופן קלואו?
      אם לא, מה העניין שלך...

      ע מנותק
      ע מנותק
      עמי מחשבים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      @י.-פל. כתב:

      לא יודע, לא אמור להיות הרבה בכלל.
      יש לך שימוש באופן קלואו?
      אם לא, מה העניין שלך...

      רוצה להתחיל ללמוד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י. פל.י י. פל.

        @עידו300
        כי ככה זה הכללים שם. אני לא צריך להסביר את זה.
        אם זה לא היה הכללים, הייתי אומר לקלוד לתרגם בעצמו, או לקודקס.

        ע מנותק
        ע מנותק
        עידו300
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @י.-פל. איפה הכללים האלו?
        אופוס 4.8, ג'ימני וchat gpt לא הצליחו למצוא מגבלה על שימוש בבינה מלאכותית, חוץ מהבקשה שהתרגום לא יעשה ע"י תוכנה צד ג', כך שגם API לא יעזור בנושא הזה.

        י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עידו300

          @י.-פל. איפה הכללים האלו?
          אופוס 4.8, ג'ימני וchat gpt לא הצליחו למצוא מגבלה על שימוש בבינה מלאכותית, חוץ מהבקשה שהתרגום לא יעשה ע"י תוכנה צד ג', כך שגם API לא יעזור בנושא הזה.

          י. פל.י מנותק
          י. פל.י מנותק
          י. פל.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @עידו300
          אין לי מושג...
          עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
          הייתה תגובה אוטומטית:
          https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
          לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

          גאה להיות חלק:
          otzaria.org

          ע ע"ה דכו"עע 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • י. פל.י י. פל.

            @עידו300
            אין לי מושג...
            עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
            הייתה תגובה אוטומטית:
            https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
            לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

            ע מנותק
            ע מנותק
            עידו300
            כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
            #22

            @י.-פל.

            סקירת הקוד – הסבר בעברית

            מדובר בסקירה אוטומטית של Pull Request שמוסיף תמיכה בשפה העברית לממשק המשתמש של המוצר "Control UI".


            מה ה-PR הזה עושה?

            מנסה לרשום את עברית (he) כשפה נתמכת במערכת הלוקליזציה (i18n) של הממשק.


            מה הבעיות שנמצאו?

            1. אין תרגום אמיתי
            הקובץ העברי נוסף, אך מכיל 0 מתוך 1,414 מפתחות מתורגמים – כלומר, הממשק עדיין מציג אנגלית לגמרי, אבל עברית "מוצגת" כאפשרות בחירה.

            2. תיעוד הדוקס לא מחובר
            הקובץ he-navigation.json נוסף, אך הסקריפט שמפרסם דוקומנטציה (docs-sync-publish.mjs) עדיין לא כולל את he – כלומר, הקובץ הזה לא מגיע בפועל לאתר.

            3. אין הוכחת פעולה
            אין צילום מסך, וידאו, לוג, או כל ראיה אחרת שמראה שהממשק אכן מציג עברית.


            מה ההחלטה?

            🧂 חסום למיזוג – הסקרן (ClawSweeper) לא מאשר מיזוג עד שיהיו:

            • תרגומים אמיתיים לעברית
            • רישום עברית במסלול פרסום הדוקס
            • הוכחת פעולה אמיתית (צילום מסך / לוג)

            מה אפשר לעשות?

            1. להשלים את התרגום ואז למזג
            2. להסתיר את עברית עד שהתרגום יהיה מוכן
            3. לעצור את ה-branch עד שהתורם יוכל לספק את החסרים

            ככה כתב לי קלוד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י. פל.י י. פל.

              @עידו300
              אין לי מושג...
              עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
              הייתה תגובה אוטומטית:
              https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
              לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

              ע"ה דכו"עע מנותק
              ע"ה דכו"עע מנותק
              ע"ה דכו"ע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              @י.-פל. כתב:

              @עידו300
              אין לי מושג...
              עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
              הייתה תגובה אוטומטית:
              https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
              לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

              לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך, טרחת לבדוק לרגע שזה באמת מתרגם?

              י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                @י.-פל. כתב:

                @עידו300
                אין לי מושג...
                עשיתי clone, הורידתי לאופוס לתרגם, ולעשות pr.
                הייתה תגובה אוטומטית:
                https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402#issuecomment-4759935208
                לא טרחתי אפילו לקרוא - כתבתי לו שיסתכל, זה מה ששהוא טען, סגרתי. אין לי זמן לזה...

                לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך, טרחת לבדוק לרגע שזה באמת מתרגם?

                י. פל.י מנותק
                י. פל.י מנותק
                י. פל.
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @ע-ה-דכו-ע כתב:

                לא מצאתי קובץ שמכיל עברית באמת בPR שלך,

                הקומיט שלי הוא התשתית: התרגום אמור להיות אוטומטי.
                חושב שכבר הבהרתי את זה 3 פעמים לפחות, לא מתאים לך!

                גאה להיות חלק:
                otzaria.org

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🤦
                0
                • ע מנותק
                  ע מנותק
                  עידו300
                  כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
                  #25

                  טוב שאני לא מבין בזה כמו @ע-ה-דכו-ע ככה אין עלי פליאה ואני יכול לשאול שאלות תם בתקווה שלא תגמר הסבלנות בטרם עת.
                  אם הטענה שם היא שחסר קובץ מתורגם וכו' אז למה לא פשוט לשלוח קובץ מתורגם? מתברר שזה לא אוטומטית. פשוט לתרגם בAI האהוב עליך ולשלוח, לא?

                  י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עידו300

                    טוב שאני לא מבין בזה כמו @ע-ה-דכו-ע ככה אין עלי פליאה ואני יכול לשאול שאלות תם בתקווה שלא תגמר הסבלנות בטרם עת.
                    אם הטענה שם היא שחסר קובץ מתורגם וכו' אז למה לא פשוט לשלוח קובץ מתורגם? מתברר שזה לא אוטומטית. פשוט לתרגם בAI האהוב עליך ולשלוח, לא?

                    י. פל.י מנותק
                    י. פל.י מנותק
                    י. פל.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #26

                    @עידו300 כתב:

                    מתברר שזה לא אוטומטית.

                    איך מתברר?
                    אתה שלחת לי מייל אתמול?

                    גאה להיות חלק:
                    otzaria.org

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י. פל.י י. פל.

                      @עידו300 כתב:

                      מתברר שזה לא אוטומטית.

                      איך מתברר?
                      אתה שלחת לי מייל אתמול?

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עידו300
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #27

                      @י.-פל. לא שלחתי מייל.
                      אבל הוא אומר שצריך לשלוח לו קובץ מתורגם מלא + הוכחה לממשק.
                      עזוב שלא מסכימים לתרגם בכלי צד ג' כדי שיהיה מאומת ולא תרגום של טרנזלייט, שזה אומר לא לתת לקלוד וכדו' (צ"ע אם הודים נחשבים כלי צד ג').

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י. פל.י מנותק
                        י. פל.י מנותק
                        י. פל.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        מעדכן שמישהו שלח לי, וכבר פתחתי שוב את הpr:
                        https://github.com/openclaw/openclaw/pull/95402
                        קובץ התרגומים נמצא ב:
                        ui/src/i18n/locales/he.ts

                        גאה להיות חלק:
                        otzaria.org

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י. פל.י מנותק
                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.
                          כתב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
                          #29

                          אגב, ובלי לפתוח פה נושא על התוכנה עצמה - זה משהו לא נורמלי...
                          מישהו חשד בי שהבוט של אוצריא (שאתמול העברנו אליו) זה בן-אדם...
                          וזה עם סונט, כן? לא מודל מוצלח במיוחד!

                          גאה להיות חלק:
                          otzaria.org

                          י ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                          🤦
                          0
                          • י. פל.י י. פל.

                            אגב, ובלי לפתוח פה נושא על התוכנה עצמה - זה משהו לא נורמלי...
                            מישהו חשד בי שהבוט של אוצריא (שאתמול העברנו אליו) זה בן-אדם...
                            וזה עם סונט, כן? לא מודל מוצלח במיוחד!

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יוסף מאיר וייס
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוסף מאיר וייס
                            #30

                            @י.-פל. כתב:

                            מישהו חשד בי שהבוט של אוצריא (שאתמול העברנו אליו) זה בן-אדם...

                            כמו שכבודו חושד בג'ימני שזה הודים
                            אתה הכנסת לו בסוף את הרעיון...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😂
                            0
                            • י. פל.י י. פל.

                              אגב, ובלי לפתוח פה נושא על התוכנה עצמה - זה משהו לא נורמלי...
                              מישהו חשד בי שהבוט של אוצריא (שאתמול העברנו אליו) זה בן-אדם...
                              וזה עם סונט, כן? לא מודל מוצלח במיוחד!

                              ע מנותק
                              ע מנותק
                              עידו300
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @י.-פל.

                              סליה על הבורות גם בזה, איזה בוט יש לאוצריא?
                              ואתה מתכוון שהוא נכתב עם סונט?

                              י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ע עידו300

                                @י.-פל.

                                סליה על הבורות גם בזה, איזה בוט יש לאוצריא?
                                ואתה מתכוון שהוא נכתב עם סונט?

                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                @עידו300 כתב:

                                איזה בוט יש לאוצריא?

                                openclaw.

                                @עידו300 כתב:

                                הוא נכתב עם סונט?

                                לא, הוא משתמש בסונט.

                                גאה להיות חלק:
                                otzaria.org

                                ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • י. פל.י י. פל.

                                  @עידו300 כתב:

                                  איזה בוט יש לאוצריא?

                                  openclaw.

                                  @עידו300 כתב:

                                  הוא נכתב עם סונט?

                                  לא, הוא משתמש בסונט.

                                  ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עידו300
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #33

                                  @י.-פל. אהה, כן אומרים שהוא טוב, ואומרים שהרמס עוד יותר טוב.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י. פל.י י. פל.

                                    @עידו300 כתב:

                                    איזה בוט יש לאוצריא?

                                    openclaw.

                                    @עידו300 כתב:

                                    הוא נכתב עם סונט?

                                    לא, הוא משתמש בסונט.

                                    ע מנותק
                                    ע מנותק
                                    עידו300
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
                                    #34

                                    @י.-פל. למה סונט ולא בהודים של גוגל? יש מכסה מכובדת חינמית, לא?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😎 😀 😂
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר