שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
-
@שמואל
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
https://mitmachim.top/post/1183685
לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום -
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)
באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)
כן
באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג
יכול להיות, אני צריך לבדוק שוב
-
@שמואל
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
https://mitmachim.top/post/1183685
לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום -
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
הוספתי.
-
@YAHBDK זה לא כ"כ קשור אליו.. זה קשור לחבילה של התוספים בנודביבי..
זה אפשרי, אבל מסובך -
@שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

-
@שמואל
כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית$(window).on('action:ajaxify.end', function () {
const map = {
'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
'joy': 'צוחק עד דמעות',
'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
'man_facepalming': 'יד על הפנים',
'facepalm': 'יד על הפנים',
'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
'smile': 'חיוך',
'pray': 'תודה',
'folded_hands': 'תודה',
'sunglasses': 'מגניב',
'cupcake': 'מזל טוב',
'heart': 'אהבתי',
'thumbsup': 'לייק',
'+1': 'לייק'
};
function translate() {
document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
if (m && map[m[1]]) {
el.setAttribute('title', map[m[1]]);
el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
}
});
}
translate();
new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
}); -
@שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

-
@שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים
אהה.
דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע. -
@שמואל
כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית$(window).on('action:ajaxify.end', function () {
const map = {
'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
'joy': 'צוחק עד דמעות',
'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
'man_facepalming': 'יד על הפנים',
'facepalm': 'יד על הפנים',
'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
'smile': 'חיוך',
'pray': 'תודה',
'folded_hands': 'תודה',
'sunglasses': 'מגניב',
'cupcake': 'מזל טוב',
'heart': 'אהבתי',
'thumbsup': 'לייק',
'+1': 'לייק'
};
function translate() {
document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
if (m && map[m[1]]) {
el.setAttribute('title', map[m[1]]);
el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
}
});
}
translate();
new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
}); -
-
אפשר לישאול מאי נפק"מ?
לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם

-
כנל האימוגי שנתתי לעצמי בפוסט הזה אני חושב שהוא מיותר
-
-
לדעתי הם מיותרים
מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.
בכל מקרה,
מסודר יפה
זה תלוי במסך.
-
@נוחעם-FM כי אני מסביר שאני מפנה את השאלה/בקשה אליו!
-
לדעתי הם מיותרים
מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.
בכל מקרה,
מסודר יפה
זה תלוי במסך.
@שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..
-
@שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..
וגם זה אני פשוט לא יכול יותר מ2
-
@שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות