שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
-
יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה
@YAHBDK מה?
לא הבנתי? אצלי זה מידי! -
יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום -
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם -
@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם -
@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלםמה?
לא הבנתי אצלך תמיד היה את הבעיה הזאת שההתראה נשארת גם אחרי שאתה נכנס לזה?
לי זה עבד מצויין עד העדכון האחרון של הפורום@YAHBDK לי תמיד זה היה.. לפעמים זה ככה ולפעמים אחרת..
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורוםנכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה
-
@חייא-שיאומי @שמואל
את זה
למשל חייב להוסיףפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורוםנכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה -
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)
באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג
-
@שמואל
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
https://mitmachim.top/post/1183685
לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום -
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)
באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)
כן
באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג
יכול להיות, אני צריך לבדוק שוב
-
@שמואל
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
https://mitmachim.top/post/1183685
לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום -
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
הוספתי.
-
@YAHBDK זה לא כ"כ קשור אליו.. זה קשור לחבילה של התוספים בנודביבי..
זה אפשרי, אבל מסובך -
@שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

-
@שמואל
כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית$(window).on('action:ajaxify.end', function () {
const map = {
'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
'joy': 'צוחק עד דמעות',
'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
'man_facepalming': 'יד על הפנים',
'facepalm': 'יד על הפנים',
'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
'smile': 'חיוך',
'pray': 'תודה',
'folded_hands': 'תודה',
'sunglasses': 'מגניב',
'cupcake': 'מזל טוב',
'heart': 'אהבתי',
'thumbsup': 'לייק',
'+1': 'לייק'
};
function translate() {
document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
if (m && map[m[1]]) {
el.setAttribute('title', map[m[1]]);
el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
}
});
}
translate();
new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
}); -
@שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות