דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אופן השימוש בפורום
602 פוסטים 63 כותבים 5.7k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @שמואל בדקת את זה?

    @פלמנמוני כתב:

    @שמואל כתב:
    שמישהוא ישלח לי ZIP כזה במייל שמקבל את השגיאה הזו, כי לי זה לא קורא אצלי, ואני חושב שזה קשור לסוג הקובץ וכו.

    נתקלתי בזה גם בפורומים אחרים, וזה בוודאות לא קשור להרשאות כפי שציינת. זה מאוד לא עקבי ועל אותם קבצים חלק יכולים להעלות וחלק לא - אם אתה עולה על הבאג אשמח לעדכון

    בכרום בווינדוס זה בגלל שהוא שולח

    Content-Type: application/x-zip-compressed
    

    במקום

    Content-Type: application/zip
    

    שNodeBB מצפה.
    צריך לשלוח להם תיקון לזה (יש שם עוד כמה בעיות כינויים איך שזה עושה רושם)

    למעשה שורש הבעיה כבר בספרייה הזו
    https://www.npmjs.com/package/mime

    צריך לבדוק אם יש ספריות יותר מעודכנות אולי

    שמואלש מנותק
    שמואלש מנותק
    שמואל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #504

    @שניאור-שמח כתב:

    @שמואל בדקת את זה?

    האמת שלא ראיתי את זה, אני לא על ווינדוס, ואכן בווינדוס זה קורה גם אצלי. אז לפחות הצלחנו לגרום לזה לקרות.

    @ע-ה-דכו-ע כתב:

    למעשה שורש הבעיה כבר בספרייה הזו
    https://www.npmjs.com/package/mime

    אבל בעצם למה הנושא צץ בעדכון? זה בוודאי פתיר בצד שלהם.

    ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ל לשכת הרב

      לשכת-הרב כתב:

      @שמואל יש באג שכל התמונות זזות וכל ההודעות זזות
      העלתי אתמול תיעוד של זה, שינתי לעיצוב ברירת מחדל וזה הסתדר לכמה שעות, אבל עכשיו שוב הכל על מצב רטט

      כעת אני שם לב שכל הפוסטים והתמונות זזים על פי הצופים בהודעות
      c943289f-fffa-4161-b59d-6eddc3895bf1-image.jpeg
      כשנוסף עוד צופה, כל ההודעות והתמונות זזים הצידה, וכשיורד צופה, הכל חוזר
      מה שגורם שכל הפוסטים והתמונות זזים כל הזמן רצוא ושוב, וממש לא נח, אשמח לתיקון הבאג בהקדם

      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמח
      צוות פיקוח מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #505

      @לשכת-הרב לא קורה אצלי..

      "אם לא תנסה, איך תדע?"

      ח ל 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • שניאור שמחש שניאור שמח

        @לשכת-הרב לא קורה אצלי..

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #506

        @שניאור-שמח כנל אצל כולם כי אם כן כבר היו מיתלוננים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שניאור שמחש שניאור שמח

          @לשכת-הרב לא קורה אצלי..

          ל מנותק
          ל מנותק
          לשכת הרב
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #507

          @שניאור-שמח כתב:

          @לשכת-הרב לא קורה אצלי..

          אז מה יכול להיות הפתרון לבאג הזה
          למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאן

          הנה דוגמא נוספת

          chrome_LLbDjVJ7TL.gif

          שמואלש ע 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ל לשכת הרב

            @שניאור-שמח כתב:

            @לשכת-הרב לא קורה אצלי..

            אז מה יכול להיות הפתרון לבאג הזה
            למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאן

            הנה דוגמא נוספת

            chrome_LLbDjVJ7TL.gif

            שמואלש מנותק
            שמואלש מנותק
            שמואל
            כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל
            #508

            @לשכת-הרב כתב:

            למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאן

            לדעתי זה עניין של גודל מסך. תנסה לעשות את התצוגה קצת יותר קטנה.
            אפשר בכרום לעשות ״זום״ אחורה.

            ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

            ל א 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • R מנותק
              R מנותק
              RearmostPant23
              כתב נערך לאחרונה על ידי RearmostPant23
              #509

              14570.png
              אני לא יכול ללחוץ על הכפתורים של הפאנל כגון על הפרופיל והשלוש פסים כשאני צופה בנושא

              תיקון: בדפדפן הכל עובד טוב, זה רק באפליקציה שהכרום הציעה לי להתקין

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שמואלש שמואל

                @לשכת-הרב כתב:

                למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאן

                לדעתי זה עניין של גודל מסך. תנסה לעשות את התצוגה קצת יותר קטנה.
                אפשר בכרום לעשות ״זום״ אחורה.

                ל מנותק
                ל מנותק
                לשכת הרב
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #510

                @שמואל כתב:

                לדעתי זה עניין של גודל מסך. תנסה לעשות את התצוגה קצת יותר קטנה.

                הקטנתי ל 80 במקום 100 ואכן זה לא מזיז את כל התצוגה. אבל זה באג, ברגע שיהיו הרבה צופים גם גודל 80 לא יעזור וככה כל פעם להקטין... אשמח אם יהיה אפשר לסדר שיהיה בתצוגה רגילה [גודל 100] בלי הבאג. כמו שהיה לפני העדכון.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמואלש שמואל

                  @לשכת-הרב כתב:

                  למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאן

                  לדעתי זה עניין של גודל מסך. תנסה לעשות את התצוגה קצת יותר קטנה.
                  אפשר בכרום לעשות ״זום״ אחורה.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איש מסוכן
                  מורחק
                  כתב נערך לאחרונה על ידי איש מסוכן
                  #511

                  אני לא יודע אם כבר הציעו, אבל החיפוש בצ'אטים מחפש רק בשמות החדרים ולא בתוך ההודעות. יש תוסף לחיפוש בהודעות, כדאי להוסיף אותו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ל לשכת הרב

                    @שניאור-שמח כתב:

                    @לשכת-הרב לא קורה אצלי..

                    אז מה יכול להיות הפתרון לבאג הזה
                    למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאן

                    הנה דוגמא נוספת

                    chrome_LLbDjVJ7TL.gif

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עידו300
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #512

                    @לשכת-הרב גם לי זה קורה

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ע עידו300

                      @לשכת-הרב גם לי זה קורה

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YAHBDK
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #513

                      יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה

                      ח שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • Y YAHBDK

                        יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #514

                        @YAHBDK מה?
                        לא הבנתי? אצלי זה מידי!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YAHBDK

                          יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה

                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמח
                          צוות פיקוח מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #515

                          @YAHBDK כתב:

                          יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה

                          איזה באג יש להתראות?
                          אצלי זה עובד כמו אתמול שלשום

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • שניאור שמחש שניאור שמח

                            @YAHBDK כתב:

                            יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה

                            איזה באג יש להתראות?
                            אצלי זה עובד כמו אתמול שלשום

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YAHBDK
                            כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
                            #516

                            @שניאור-שמח
                            כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
                            וזה רק אחרי העדכון של הפורום

                            שניאור שמחש ע"ה דכו"עע 2 תגובות תגובה אחרונה
                            🙄
                            0
                            • Y YAHBDK

                              @שניאור-שמח
                              כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
                              וזה רק אחרי העדכון של הפורום

                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמח
                              צוות פיקוח מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #517

                              @YAHBDK ככה זה היה תמיד..
                              עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם

                              "אם לא תנסה, איך תדע?"

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שניאור שמחש שניאור שמח

                                @YAHBDK ככה זה היה תמיד..
                                עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YAHBDK
                                כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
                                #518

                                @שניאור-שמח כתב:

                                @YAHBDK ככה זה היה תמיד..
                                עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם

                                מה?
                                לא הבנתי אצלך תמיד היה את הבעיה הזאת שההתראה נשארת גם אחרי שאתה נכנס לזה?
                                לי זה עבד מצויין עד העדכון האחרון של הפורום

                                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y YAHBDK

                                  @שניאור-שמח כתב:

                                  @YAHBDK ככה זה היה תמיד..
                                  עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם

                                  מה?
                                  לא הבנתי אצלך תמיד היה את הבעיה הזאת שההתראה נשארת גם אחרי שאתה נכנס לזה?
                                  לי זה עבד מצויין עד העדכון האחרון של הפורום

                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמחש מחובר
                                  שניאור שמח
                                  צוות פיקוח מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #519

                                  @YAHBDK לי תמיד זה היה.. לפעמים זה ככה ולפעמים אחרת..

                                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😥
                                  0
                                  • Y YAHBDK

                                    @שניאור-שמח
                                    כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
                                    וזה רק אחרי העדכון של הפורום

                                    ע"ה דכו"עע מנותק
                                    ע"ה דכו"עע מנותק
                                    ע"ה דכו"ע
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #520

                                    @YAHBDK כתב:

                                    @שניאור-שמח
                                    כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
                                    וזה רק אחרי העדכון של הפורום

                                    נכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה

                                    שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🙏
                                    0
                                    • 31576863 3157686

                                      @חייא-שיאומי @שמואל
                                      את זה 🤔 למשל חייב להוסיף

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חייא שיאומי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                                      #521
                                      פוסט זה נמחק!
                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חייא שיאומי

                                        פוסט זה נמחק!

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YAHBDK
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
                                        #522
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                                          @YAHBDK כתב:

                                          @שניאור-שמח
                                          כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
                                          וזה רק אחרי העדכון של הפורום

                                          נכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה

                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמח
                                          צוות פיקוח מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #523

                                          @ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
                                          כי כאן מעודכן לאחרונה

                                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                          ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר