שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
-
@שמואל בדקת את זה?
@שמואל כתב:
שמישהוא ישלח לי ZIP כזה במייל שמקבל את השגיאה הזו, כי לי זה לא קורא אצלי, ואני חושב שזה קשור לסוג הקובץ וכו.נתקלתי בזה גם בפורומים אחרים, וזה בוודאות לא קשור להרשאות כפי שציינת. זה מאוד לא עקבי ועל אותם קבצים חלק יכולים להעלות וחלק לא - אם אתה עולה על הבאג אשמח לעדכון
בכרום בווינדוס זה בגלל שהוא שולח
Content-Type: application/x-zip-compressedבמקום
Content-Type: application/zipשNodeBB מצפה.
צריך לשלוח להם תיקון לזה (יש שם עוד כמה בעיות כינויים איך שזה עושה רושם)למעשה שורש הבעיה כבר בספרייה הזו
https://www.npmjs.com/package/mimeצריך לבדוק אם יש ספריות יותר מעודכנות אולי
@שמואל בדקת את זה?
האמת שלא ראיתי את זה, אני לא על ווינדוס, ואכן בווינדוס זה קורה גם אצלי. אז לפחות הצלחנו לגרום לזה לקרות.
למעשה שורש הבעיה כבר בספרייה הזו
https://www.npmjs.com/package/mimeאבל בעצם למה הנושא צץ בעדכון? זה בוודאי פתיר בצד שלהם.
-
לשכת-הרב כתב:
@שמואל יש באג שכל התמונות זזות וכל ההודעות זזות
העלתי אתמול תיעוד של זה, שינתי לעיצוב ברירת מחדל וזה הסתדר לכמה שעות, אבל עכשיו שוב הכל על מצב רטטכעת אני שם לב שכל הפוסטים והתמונות זזים על פי הצופים בהודעות

כשנוסף עוד צופה, כל ההודעות והתמונות זזים הצידה, וכשיורד צופה, הכל חוזר
מה שגורם שכל הפוסטים והתמונות זזים כל הזמן רצוא ושוב, וממש לא נח, אשמח לתיקון הבאג בהקדם@לשכת-הרב לא קורה אצלי..
-
@לשכת-הרב לא קורה אצלי..
@שניאור-שמח כנל אצל כולם כי אם כן כבר היו מיתלוננים
-
@לשכת-הרב לא קורה אצלי..
-
@לשכת-הרב לא קורה אצלי..
אז מה יכול להיות הפתרון לבאג הזה
למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאןהנה דוגמא נוספת

-

אני לא יכול ללחוץ על הכפתורים של הפאנל כגון על הפרופיל והשלוש פסים כשאני צופה בנושאתיקון: בדפדפן הכל עובד טוב, זה רק באפליקציה שהכרום הציעה לי להתקין
-
-
-
@לשכת-הרב לא קורה אצלי..
אז מה יכול להיות הפתרון לבאג הזה
למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאןהנה דוגמא נוספת

-
יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה
@YAHBDK מה?
לא הבנתי? אצלי זה מידי! -
יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום -
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם -
@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם -
@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלםמה?
לא הבנתי אצלך תמיד היה את הבעיה הזאת שההתראה נשארת גם אחרי שאתה נכנס לזה?
לי זה עבד מצויין עד העדכון האחרון של הפורום@YAHBDK לי תמיד זה היה.. לפעמים זה ככה ולפעמים אחרת..
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורוםנכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה
-
@חייא-שיאומי @שמואל
את זה
למשל חייב להוסיףפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורוםנכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות