שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
-
@לשכת-הרב לא קורה אצלי..
אז מה יכול להיות הפתרון לבאג הזה
למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאןהנה דוגמא נוספת

-

אני לא יכול ללחוץ על הכפתורים של הפאנל כגון על הפרופיל והשלוש פסים כשאני צופה בנושאתיקון: בדפדפן הכל עובד טוב, זה רק באפליקציה שהכרום הציעה לי להתקין
-
-
-
@לשכת-הרב לא קורה אצלי..
אז מה יכול להיות הפתרון לבאג הזה
למי שזה גם קורה [שכל הזמן הפוסטים והתמונות זזים בהתאם לצופים] שיכתוב כאןהנה דוגמא נוספת

-
יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה
@YAHBDK מה?
לא הבנתי? אצלי זה מידי! -
יש דרך לסדר את זה שעידכון על ההתראות וכדו' יהיה מיידי כמו שהייה לפני עדכון הפורום זה ממש מעצבן ככה
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום -
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם -
@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלם -
@YAHBDK ככה זה היה תמיד..
עד שאתה לוחץ על סימנייה שוב, ואז זה נעלםמה?
לא הבנתי אצלך תמיד היה את הבעיה הזאת שההתראה נשארת גם אחרי שאתה נכנס לזה?
לי זה עבד מצויין עד העדכון האחרון של הפורום@YAHBDK לי תמיד זה היה.. לפעמים זה ככה ולפעמים אחרת..
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורום@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורוםנכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה
-
@חייא-שיאומי @שמואל
את זה
למשל חייב להוסיףפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@שניאור-שמח
כשישי לי סימון כחול על ההתראות או סימון בסרגל סימניות של כרום על התראה וכדו' גם אחרי שנכנסתי לוקח לזה זמן עד שזה יורד ואז אני חושב שיש עוד אחד ונכנס ורואה שזה הקודם
וזה רק אחרי העדכון של הפורוםנכון, זה באג שנוצר באחת הגירסאות האחרונות, בגירסה האחרונה זה תוקן, ייתכן שכאן עוד לא עודכן לאחרונה
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה -
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)
באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג
-
@שמואל
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
https://mitmachim.top/post/1183685
לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום -
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)
באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג
@ע-ה-דכו-ע אתה מדבר על הגרסה של נודביבי?
כי כאן מעודכן לאחרונה4.13.2 ? אם כן זה היה אמור להסתדר (בכל אופן על פי רוב)
כן
באמת אני אישית כבר כמה ימים לא ראיתי את הבאג
יכול להיות, אני צריך לבדוק שוב
-
@שמואל
אני חושב שלאימוגי הזה יש ביקוש עצום!
https://mitmachim.top/post/1183685
לא הבאתי אותו פה כי אין אותו באימוגים של הפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות