דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אופן השימוש בפורום
602 פוסטים 63 כותבים 5.6k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y YAHBDK

    @שמואל
    כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית

    $(window).on('action:ajaxify.end', function () {
    const map = {
    'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
    'joy': 'צוחק עד דמעות',
    'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
    'man_facepalming': 'יד על הפנים',
    'facepalm': 'יד על הפנים',
    'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
    'smile': 'חיוך',
    'pray': 'תודה',
    'folded_hands': 'תודה',
    'sunglasses': 'מגניב',
    'cupcake': 'מזל טוב',
    'heart': 'אהבתי',
    'thumbsup': 'לייק',
    '+1': 'לייק'
    };
    function translate() {
    document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
    const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
    if (m && map[m[1]]) {
    el.setAttribute('title', map[m[1]]);
    el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
    }
    });
    }
    translate();
    new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
    });

    ח מנותק
    ח מנותק
    חייא שיאומי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #535

    @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
    ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

    Y 1 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חייא שיאומי

      @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
      ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

      Y מנותק
      Y מנותק
      YAHBDK
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #536

      @חייא-שיאומי כתב:

      אפשר לישאול מאי נפק"מ?

      לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם
      73849b34-aed1-4cf5-9134-1daa78c08478-image.jpeg 7c1faf1d-2a38-4cec-85cf-4fa11674555a-image.jpeg

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      🙄 🙏
      1
      • Y YAHBDK

        @חייא-שיאומי כתב:

        אפשר לישאול מאי נפק"מ?

        לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם
        73849b34-aed1-4cf5-9134-1daa78c08478-image.jpeg 7c1faf1d-2a38-4cec-85cf-4fa11674555a-image.jpeg

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #537

        @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
        ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

        ח נוחעם FMנ שמואלש 3 תגובות תגובה אחרונה
        😎
        0
        • ח חייא שיאומי

          @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
          ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

          ח מנותק
          ח מנותק
          חייא שיאומי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #538

          כנל האימוגי שנתתי לעצמי בפוסט הזה אני חושב שהוא מיותר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😲
          0
          • ח חייא שיאומי

            @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
            ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

            נוחעם FMנ מנותק
            נוחעם FMנ מנותק
            נוחעם FM
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #539

            @חייא-שיאומי

            יש לי שאלה מה העניין לתייג את שמואל אם אתה רואה שהוא כרגע מסתכל...

            הפעלת שלוחות בVoLTE

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            🤦
            0
            • ח חייא שיאומי

              @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
              ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

              שמואלש מנותק
              שמואלש מנותק
              שמואל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #540

              @חייא-שיאומי כתב:

              לדעתי הם מיותרים

              מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.

              בכל מקרה,

              @חייא-שיאומי כתב:

              מסודר יפה

              זה תלוי במסך.

              ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              🙏
              0
              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                @חייא-שיאומי

                יש לי שאלה מה העניין לתייג את שמואל אם אתה רואה שהוא כרגע מסתכל...

                ח מנותק
                ח מנותק
                חייא שיאומי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #541

                @נוחעם-FM כי אני מסביר שאני מפנה את השאלה/בקשה אליו!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙄 😀
                0
                • שמואלש שמואל

                  @חייא-שיאומי כתב:

                  לדעתי הם מיותרים

                  מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.

                  בכל מקרה,

                  @חייא-שיאומי כתב:

                  מסודר יפה

                  זה תלוי במסך.

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חייא שיאומי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #542

                  @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                  ח שמואלש שניאור שמחש 3 תגובות תגובה אחרונה
                  😲 🤓
                  0
                  • ח חייא שיאומי

                    @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חייא שיאומי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #543

                    וגם זה אני פשוט לא יכול יותר מ2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😎
                    0
                    • ח חייא שיאומי

                      @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                      שמואלש מנותק
                      שמואלש מנותק
                      שמואל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #544

                      @חייא-שיאומי כתב:

                      אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                      לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
                      אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

                      ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                      ח Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • שמואלש שמואל

                        @חייא-שיאומי כתב:

                        אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                        לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
                        אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                        #545

                        @שמואל באתי להסביר מה לדעתי מיותר וסתם תופס מקום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        🙏
                        0
                        • ח חייא שיאומי

                          @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמח
                          צוות פיקוח מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #546

                          @חייא-שיאומי לא באלך אל תשתמש איתם..
                          גם אני ברוגז עם האימוג'י f1bba9fe-7fed-403d-96b2-6cc5a9a7fe04-image.jpeg כי הוא מפחיד קצת..
                          בסדר, ממשיכים בחיים

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🤖 😂
                          0
                          • ח חייא שיאומי

                            @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
                            ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

                            1 מנותק
                            1 מנותק
                            123 דג מלוח
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #547

                            @חייא-שיאומי

                            @חייא-שיאומי כתב:

                            אפשר לישאול מאי נפק"מ?

                            נ"מ גדולה מאד

                            לחיפוש אימוג'י!

                            d96667e8-edb4-46ae-bd04-739e47d978a4-image.jpeg
                            מול גוגל
                            b06c373c-133a-4b89-8096-c76518980d5d-image.jpeg
                            ע"כ ג"א מצטרף.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • שמואלש שמואל

                              @חייא-שיאומי כתב:

                              אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                              לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
                              אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YAHBDK
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #548

                              @שמואל
                              למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                              איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?
                              6cefd18f-27a0-438e-8374-12a359f8a494-image.jpeg
                              211600a5-b277-417a-88d0-5079b82dad9c-image.jpeg
                              69836720-e734-4b38-8aa9-12ef149dfceb-image.jpeg

                              ח שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • Y YAHBDK

                                @שמואל
                                למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                                איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?
                                6cefd18f-27a0-438e-8374-12a359f8a494-image.jpeg
                                211600a5-b277-417a-88d0-5079b82dad9c-image.jpeg
                                69836720-e734-4b38-8aa9-12ef149dfceb-image.jpeg

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חייא שיאומי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #549

                                @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חייא שיאומי

                                  @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YAHBDK
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
                                  #550

                                  @חייא-שיאומי כתב:

                                  @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                  YAHBDK כתב:

                                  איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?

                                  וחוץ מזה שאפשר צאט גם עם פחות לייקים היום בדקתי

                                  ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y YAHBDK

                                    @שמואל
                                    למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                                    איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?
                                    6cefd18f-27a0-438e-8374-12a359f8a494-image.jpeg
                                    211600a5-b277-417a-88d0-5079b82dad9c-image.jpeg
                                    69836720-e734-4b38-8aa9-12ef149dfceb-image.jpeg

                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמח
                                    צוות פיקוח מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #551

                                    @YAHBDK כתב:

                                    למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                                    איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?

                                    מצטרף
                                    @שמואל אמרת לי פעם שזה באג שקרה איכשהו..
                                    אולי הגיע הזמן לסדר את זה?
                                    בגלל זה יש לי 545 צאטים..

                                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                    שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🤦 😲
                                    0
                                    • Y YAHBDK

                                      @חייא-שיאומי כתב:

                                      @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                      YAHBDK כתב:

                                      איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?

                                      וחוץ מזה שאפשר צאט גם עם פחות לייקים היום בדקתי

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חייא שיאומי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #552

                                      @YAHBDK זה באג שקרה גם לי לא משהו מיוחד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שניאור שמחש שניאור שמח

                                        @YAHBDK כתב:

                                        למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                                        איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?

                                        מצטרף
                                        @שמואל אמרת לי פעם שזה באג שקרה איכשהו..
                                        אולי הגיע הזמן לסדר את זה?
                                        בגלל זה יש לי 545 צאטים..

                                        שמואלש מנותק
                                        שמואלש מנותק
                                        שמואל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל
                                        #553

                                        @שניאור-שמח כתב:

                                        אולי הגיע הזמן לסדר את זה?

                                        לכאורה לסדר דברים כאלה זה לגעת בDB. אבל בעיקר צריך לחקור בדיוק מה צריך לגעת שם... כי צריך להיזהר.
                                        בכל מקרה, לדעתי זה לא כזה דרמטי..

                                        @שניאור-שמח כתב:

                                        @שמואל אמרת לי פעם שזה באג שקרה איכשהו..

                                        לא זכור לי. איזה באג?

                                        ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😀
                                        0
                                        • Y YAHBDK

                                          @חייא-שיאומי כתב:

                                          @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                          YAHBDK כתב:

                                          איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?

                                          וחוץ מזה שאפשר צאט גם עם פחות לייקים היום בדקתי

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חייא שיאומי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #554

                                          @YAHBDK אין דבר כזה אולי רק עם המנהלים או הצוות פיקוח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🤦
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר