דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. אופן השימוש בפורום
  4. שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אופן השימוש בפורום
602 פוסטים 63 כותבים 5.6k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים
    b741109b-497f-42f5-aace-0ca5ffd1a513-image.jpeg

    שמואלש מנותק
    שמואלש מנותק
    שמואל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #533

    @שניאור-שמח כתב:

    @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

    אהה.
    דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
    בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע.

    ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

    שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
    😂
    1
    • שמואלש שמואל

      @שניאור-שמח כתב:

      @שמואל הוא מתכוון לשמות של האימוג'ים

      אהה.
      דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.
      בכל מקרה, אפשר גם לשנות את זה לכאורה בצד לקוח. צ"ע.

      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמח
      צוות פיקוח מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #534

      @שמואל כתב:

      דווקא רעיון טוב של האברך עם הזקן. חבל.

      לא, זה ברור. חייב
      התכוונתי בנוסף..

      "אם לא תנסה, איך תדע?"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😂 🙏
      0
      • Y YAHBDK

        @שמואל
        כמו ש@שניאור-שמח כתב אני מעוניין שהשמות בריחוף מעליהם יהיו בעברית

        $(window).on('action:ajaxify.end', function () {
        const map = {
        'face_with_rolling_eyes': 'גלגול עיניים',
        'joy': 'צוחק עד דמעות',
        'face_with_tears_of_joy': 'צוחק עד דמעות',
        'man_facepalming': 'יד על הפנים',
        'facepalm': 'יד על הפנים',
        'slightly_smiling_face': 'חיוך קל',
        'smile': 'חיוך',
        'pray': 'תודה',
        'folded_hands': 'תודה',
        'sunglasses': 'מגניב',
        'cupcake': 'מזל טוב',
        'heart': 'אהבתי',
        'thumbsup': 'לייק',
        '+1': 'לייק'
        };
        function translate() {
        document.querySelectorAll('[title]').forEach(el => {
        const m = el.getAttribute('title').match(/^:([a-z0-9_+-]+):$/);
        if (m && map[m[1]]) {
        el.setAttribute('title', map[m[1]]);
        el.setAttribute('data-original-title', map[m[1]]); // לטולטיפ של בוטסטרפ
        }
        });
        }
        translate();
        new MutationObserver(translate).observe(document.body, {subtree:true, childList:true});
        });

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #535

        @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
        ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

        Y 1 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ח חייא שיאומי

          @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
          ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

          Y מנותק
          Y מנותק
          YAHBDK
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #536

          @חייא-שיאומי כתב:

          אפשר לישאול מאי נפק"מ?

          לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם
          73849b34-aed1-4cf5-9134-1daa78c08478-image.jpeg 7c1faf1d-2a38-4cec-85cf-4fa11674555a-image.jpeg

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          🙄 🙏
          1
          • Y YAHBDK

            @חייא-שיאומי כתב:

            אפשר לישאול מאי נפק"מ?

            לא כולם יודעים עברית ולא כל האימוגים ברורים מה הם
            73849b34-aed1-4cf5-9134-1daa78c08478-image.jpeg 7c1faf1d-2a38-4cec-85cf-4fa11674555a-image.jpeg

            ח מנותק
            ח מנותק
            חייא שיאומי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #537

            @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
            ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

            ח נוחעם FMנ שמואלש 3 תגובות תגובה אחרונה
            😎
            0
            • ח חייא שיאומי

              @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
              ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

              ח מנותק
              ח מנותק
              חייא שיאומי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #538

              כנל האימוגי שנתתי לעצמי בפוסט הזה אני חושב שהוא מיותר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😲
              0
              • ח חייא שיאומי

                @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
                ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FM
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #539

                @חייא-שיאומי

                יש לי שאלה מה העניין לתייג את שמואל אם אתה רואה שהוא כרגע מסתכל...

                הפעלת שלוחות בVoLTE

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                🤦
                0
                • ח חייא שיאומי

                  @YAHBDK לדעתי הם מיותרים כאילו תן לי דוגמה שאני יתן אותם?
                  ממליץ להוריד ואז זה יהיה כמו מיקודם.. מסודר יפה. @שמואל

                  שמואלש מנותק
                  שמואלש מנותק
                  שמואל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #540

                  @חייא-שיאומי כתב:

                  לדעתי הם מיותרים

                  מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.

                  בכל מקרה,

                  @חייא-שיאומי כתב:

                  מסודר יפה

                  זה תלוי במסך.

                  ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙏
                  0
                  • נוחעם FMנ נוחעם FM

                    @חייא-שיאומי

                    יש לי שאלה מה העניין לתייג את שמואל אם אתה רואה שהוא כרגע מסתכל...

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חייא שיאומי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #541

                    @נוחעם-FM כי אני מסביר שאני מפנה את השאלה/בקשה אליו!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🙄 😀
                    0
                    • שמואלש שמואל

                      @חייא-שיאומי כתב:

                      לדעתי הם מיותרים

                      מי זה "הם"? הוספנו רק את האברך, לא יותר.

                      בכל מקרה,

                      @חייא-שיאומי כתב:

                      מסודר יפה

                      זה תלוי במסך.

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חייא שיאומי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #542

                      @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                      ח שמואלש שניאור שמחש 3 תגובות תגובה אחרונה
                      😲 🤓
                      0
                      • ח חייא שיאומי

                        @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #543

                        וגם זה אני פשוט לא יכול יותר מ2

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😎
                        0
                        • ח חייא שיאומי

                          @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                          שמואלש מנותק
                          שמואלש מנותק
                          שמואל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #544

                          @חייא-שיאומי כתב:

                          אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                          לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
                          אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

                          ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                          ח Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • שמואלש שמואל

                            @חייא-שיאומי כתב:

                            אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                            לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
                            אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חייא שיאומי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                            #545

                            @שמואל באתי להסביר מה לדעתי מיותר וסתם תופס מקום

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙏
                            0
                            • ח חייא שיאומי

                              @שמואל אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמח
                              צוות פיקוח מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #546

                              @חייא-שיאומי לא באלך אל תשתמש איתם..
                              גם אני ברוגז עם האימוג'י f1bba9fe-7fed-403d-96b2-6cc5a9a7fe04-image.jpeg כי הוא מפחיד קצת..
                              בסדר, ממשיכים בחיים

                              "אם לא תנסה, איך תדע?"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🤖 😂
                              0
                              • ח חייא שיאומי

                                @YAHBDK אפשר לישאול מאי נפק"מ?
                                ואם זה יהיה בעיברית אז מה זה יועיל?מילא מה ש @שמואל אמר, אבל שזה יהיה בעיברית אני לא רואה נפק"מ גדול..,

                                1 מנותק
                                1 מנותק
                                123 דג מלוח
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #547

                                @חייא-שיאומי

                                @חייא-שיאומי כתב:

                                אפשר לישאול מאי נפק"מ?

                                נ"מ גדולה מאד

                                לחיפוש אימוג'י!

                                d96667e8-edb4-46ae-bd04-739e47d978a4-image.jpeg
                                מול גוגל
                                b06c373c-133a-4b89-8096-c76518980d5d-image.jpeg
                                ע"כ ג"א מצטרף.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • שמואלש שמואל

                                  @חייא-שיאומי כתב:

                                  אני יסביר באימוגי על הפוסט הזה מה זה הם..

                                  לא הבנתי, אתה מנסה להסביר לי מה הוספתי?
                                  אמרתי שהוספתי רק אחד, לא הבנתי מה אתה בא להסביר.

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YAHBDK
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #548

                                  @שמואל
                                  למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                                  איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?
                                  6cefd18f-27a0-438e-8374-12a359f8a494-image.jpeg
                                  211600a5-b277-417a-88d0-5079b82dad9c-image.jpeg
                                  69836720-e734-4b38-8aa9-12ef149dfceb-image.jpeg

                                  ח שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y YAHBDK

                                    @שמואל
                                    למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                                    איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?
                                    6cefd18f-27a0-438e-8374-12a359f8a494-image.jpeg
                                    211600a5-b277-417a-88d0-5079b82dad9c-image.jpeg
                                    69836720-e734-4b38-8aa9-12ef149dfceb-image.jpeg

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חייא שיאומי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #549

                                    @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חייא שיאומי

                                      @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      YAHBDK
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
                                      #550

                                      @חייא-שיאומי כתב:

                                      @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                      YAHBDK כתב:

                                      איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?

                                      וחוץ מזה שאפשר צאט גם עם פחות לייקים היום בדקתי

                                      ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y YAHBDK

                                        @שמואל
                                        למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                                        איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?
                                        6cefd18f-27a0-438e-8374-12a359f8a494-image.jpeg
                                        211600a5-b277-417a-88d0-5079b82dad9c-image.jpeg
                                        69836720-e734-4b38-8aa9-12ef149dfceb-image.jpeg

                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמח
                                        צוות פיקוח מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #551

                                        @YAHBDK כתב:

                                        למה בצאט יש לי כאלו שאין לי דרך ליצור איתם צאט?
                                        איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?

                                        מצטרף
                                        @שמואל אמרת לי פעם שזה באג שקרה איכשהו..
                                        אולי הגיע הזמן לסדר את זה?
                                        בגלל זה יש לי 545 צאטים..

                                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                        שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🤦 😲
                                        0
                                        • Y YAHBDK

                                          @חייא-שיאומי כתב:

                                          @YAHBDK כי אין להם 50 לייקים הדרושים לצאט!

                                          YAHBDK כתב:

                                          איך ניהיה לי איתם חדר אם אי אפשר להתכתב איתם?

                                          וחוץ מזה שאפשר צאט גם עם פחות לייקים היום בדקתי

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חייא שיאומי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #552

                                          @YAHBDK זה באג שקרה גם לי לא משהו מיוחד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר