דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
293 פוסטים 51 כותבים 7.8k צפיות 47 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • CSS 0C CSS 0

    @ישראל-ט כתבתי כבר כמה פעמים, תכנס להגדרות ותאריך את הקשר טוקנים!

    י מנותק
    י מנותק
    ישראל ט
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #272

    @CSS-0 הארכתי אותו כבר שיהיה ללא הגבלה!!

    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י ישראל ט

      @CSS-0 הארכתי אותו כבר שיהיה ללא הגבלה!!

      CSS 0C מנותק
      CSS 0C מנותק
      CSS 0
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #273

      @ישראל-ט מדובר במחשב חלש אולי? אין לי מושג מעבר לזה..

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • CSS 0C CSS 0

        @ישראל-ט מדובר במחשב חלש אולי? אין לי מושג מעבר לזה..

        י מנותק
        י מנותק
        ישראל ט
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #274

        @CSS-0 יש לי מחשב 16 ראם I7 עם 6 ליבות - זה חלש או לא?

        CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
        😂
        0
        • י ישראל ט

          @CSS-0 יש לי מחשב 16 ראם I7 עם 6 ליבות - זה חלש או לא?

          CSS 0C מנותק
          CSS 0C מנותק
          CSS 0
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #275

          @ישראל-ט בהחלט לא! אז אין לי פתרון...

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • CSS 0C CSS 0

            @ישראל-ט בהחלט לא! אז אין לי פתרון...

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל ט
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #276

            @CSS-0 עכ"פ תודה רבה על הפיתוח המדהים הזה - ואם בכ"ז יהיה איזשהו פיתרון אשמח אם תעדכן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • CSS 0C CSS 0

              @3157686 קרוב ל 0...

              31576863 מנותק
              31576863 מנותק
              3157686
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #277

              @CSS-0 כתב:

              @3157686 קרוב ל 0...

              סתם לסקרנות...
              למה? זה כ"כ מסובך?

              CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                ישראל ט
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #278
                1. כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                2. כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                  תודה רבה.
                CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E מנותק
                  E מנותק
                  elch
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #279
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 31576863 3157686

                    @CSS-0 כתב:

                    @3157686 קרוב ל 0...

                    סתם לסקרנות...
                    למה? זה כ"כ מסובך?

                    CSS 0C מנותק
                    CSS 0C מנותק
                    CSS 0
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #280

                    @3157686 כתב:

                    סתם לסקרנות...
                    למה? זה כ"כ מסובך?

                    באמת שאני לא יודע אבל כל הפעמים שניסיתי אפילו לעשות משהו הכי פשוט לאנדרואיד לא הצלחתי...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • י ישראל ט
                      1. כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                      2. כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                        תודה רבה.
                      CSS 0C מנותק
                      CSS 0C מנותק
                      CSS 0
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #281

                      @ישראל-ט כתב:

                      כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                      כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                      תודה רבה.

                      יתוקן בגרסה הבאה

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • CSS 0C CSS 0

                        @ישראל-ט כתב:

                        כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                        כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                        תודה רבה.

                        יתוקן בגרסה הבאה

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ישראל אמיתי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #282

                        @CSS-0 כתב:

                        יתוקן בגרסה הבאה

                        מה הצפי, מתי תצא הגרסה הבאה ?

                        CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י ישראל אמיתי

                          @CSS-0 כתב:

                          יתוקן בגרסה הבאה

                          מה הצפי, מתי תצא הגרסה הבאה ?

                          CSS 0C מנותק
                          CSS 0C מנותק
                          CSS 0
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #283

                          @ישראל-אמיתי אמרתי שיקח עוד מלא זמן כי אני עובר לפרויקטים אחרים ...

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • CSS 0C CSS 0

                            @ישראל-אמיתי אמרתי שיקח עוד מלא זמן כי אני עובר לפרויקטים אחרים ...

                            E מנותק
                            E מנותק
                            elch
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #284

                            @CSS-0 שלחתי בקשת גישה אשמח מאוד שתיפתח לי תודה רבה רבה!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אסטרונאוט
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #285

                              @css-0 דבר ראשון תודה על התוכנה
                              אין לי אפשרות עדיין לתת לייקים, אבל ברגע שאוכל אתן
                              התוכנה נפתחת אבל לא עובדת. מצרף צילום מסך
                              יכול להיות שזה בגלל שעל המחשב יש נטפרי שלא נותן AI?
                              צילום מסך.png

                              ט 1 2 תגובות תגובה אחרונה
                              😲
                              0
                              • א אסטרונאוט

                                @css-0 דבר ראשון תודה על התוכנה
                                אין לי אפשרות עדיין לתת לייקים, אבל ברגע שאוכל אתן
                                התוכנה נפתחת אבל לא עובדת. מצרף צילום מסך
                                יכול להיות שזה בגלל שעל המחשב יש נטפרי שלא נותן AI?
                                צילום מסך.png

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טופ שבמתמחים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי טופ שבמתמחים
                                #286

                                @אסטרונאוט

                                זה אופליין זה לא קשור לנטפרי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אסטרונאוט

                                  @css-0 דבר ראשון תודה על התוכנה
                                  אין לי אפשרות עדיין לתת לייקים, אבל ברגע שאוכל אתן
                                  התוכנה נפתחת אבל לא עובדת. מצרף צילום מסך
                                  יכול להיות שזה בגלל שעל המחשב יש נטפרי שלא נותן AI?
                                  צילום מסך.png

                                  1 מנותק
                                  1 מנותק
                                  123 דג מלוח
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
                                  #287

                                  @אסטרונאוט

                                  @אסטרונאוט כתב:

                                  שעל המחשב יש נטפרי

                                  אין כזה דבר נטפרי על המחשב, ווויפרי לא נוגע בשום תוכנה.
                                  תסתכל אם קובץ המודל בתיקיה שהוא אמור להיות

                                  @CSS-0 כתב:

                                  תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אסטרונאוט
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #288

                                    הורדתי את התיקייה כמו שהיא וחילצתי. משהו יכול היה לזוז?

                                    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אסטרונאוט

                                      הורדתי את התיקייה כמו שהיא וחילצתי. משהו יכול היה לזוז?

                                      CSS 0C מנותק
                                      CSS 0C מנותק
                                      CSS 0
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #289
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 1 123 דג מלוח

                                        @אסטרונאוט

                                        @אסטרונאוט כתב:

                                        שעל המחשב יש נטפרי

                                        אין כזה דבר נטפרי על המחשב, ווויפרי לא נוגע בשום תוכנה.
                                        תסתכל אם קובץ המודל בתיקיה שהוא אמור להיות

                                        @CSS-0 כתב:

                                        תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אסטרונאוט
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #290

                                        @123-דג-מלוח כתב:

                                        @CSS-0 כתב:

                                        תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE

                                        הEXE הכוונה ליישום?

                                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אסטרונאוט

                                          @123-דג-מלוח כתב:

                                          @CSS-0 כתב:

                                          תוודא שכל הדברים נמצאים שגם תיקית aaa וגם תיקית _internal נמצאים על יד ה EXE

                                          הEXE הכוונה ליישום?

                                          ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טופ שבמתמחים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #291

                                          @אסטרונאוט כן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר