דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
293 פוסטים 51 כותבים 7.8k צפיות 47 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ט טופ שבמתמחים

    @יחינועם יש תוכנה שהעלתי בעבר:
    https://mitmachim.top/topic/96626/להורדה-בעברית-2026-winrar-722/9

    ט מנותק
    ט מנותק
    טופ שבמתמחים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #260

    כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

    @יחינועם יש תוכנה שהעלתי בעבר:
    https://mitmachim.top/topic/96626/להורדה-בעברית-2026-winrar-722/9

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • י יחינועם

      אני הורדתי את זה את זה מהדרייב וזה ירד לי כקובץ דחוס מה הפיתרון הכי טוב לחלץ אותו ויעבוד לי הצאט אברהם העברי ?

      ט מנותק
      ט מנותק
      טופ שבמתמחים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #261

      @יחינועם עזוב תנסה להוריד את זה ואז תחלץ עם זה

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ט טופ שבמתמחים

        @יחינועם עזוב תנסה להוריד את זה ואז תחלץ עם זה

        י מנותק
        י מנותק
        יחינועם
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #262

        @טופ-שבמתמחים הסתדרתי תודה ענקית לך

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יחינועם

          @טופ-שבמתמחים הסתדרתי תודה ענקית לך

          י מנותק
          י מנותק
          יחינועם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #263

          איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

          י CSS 0C 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • י יחינועם

            איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

            י מנותק
            י מנותק
            יחינועם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #264

            מישהו יודע ?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            -1
            • י יחינועם

              איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

              CSS 0C מחובר
              CSS 0C מחובר
              CSS 0
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #265

              @יחינועם כתב:

              איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

              2.0

              https://iosii123212-hub.github.io/ani/

              31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • CSS 0C CSS 0

                אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:
                2546e68a-7600-4dde-b698-6384ccf3f551-image.png

                השיפורים:

                • ממשק הגדרות:
                  • אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
                  • לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
                  • לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
                  • הפעלת זיכרון אישי.
                  • לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
                • כפתור "+":
                  קרדיט ל @א.מ.ד.
                  • יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.

                גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון

                • אפשרויות חדשות:
                  • לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
                  • לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
                  • להוסיף קבצים לשיחה.
                  • עוד כמה שיפורים בעיצוב.

                איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
                אז לא זה עובד בצורה הבאה:
                המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
                סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
                סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
                סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן


                איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
                נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.


                צילו"מ:


                d34989a6-70d2-4f39-88ef-4da30494b914-image.png
                ce8cbc84-6ee7-4417-a755-2f0619f633c3-image.png
                2b267e05-3af3-448b-ba32-1ce42528f7a3-image.png

                להורדה:

                יש לבקש הרשאת גישה:
                המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB

                אברהם העברי V2.0 Pro
                אברהם העברי V2.0

                1 מנותק
                1 מנותק
                123 דג מלוח
                כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
                #266

                @CSS-0 נראה לי שכדאי שתציין בפוסט הראשון שהחיפוש במכלול לא עובד בינתיים,

                @CSS-0 כתב:

                כבר כתבתי שזה תקלה שאני יסדר בגרסה הבאה.

                וכן את זה שלחלק מהמשתמשים יש תקלה לא ידועה והם לא מצליחים לפתוח.
                וגם שצריך לחלץ עם וינרר.

                וכן הצעה לשיפור, שתוסיף אפשרות ע"י תביאלי כמו סמארטי להביא נתונים אונליין. (וזה לא אמור להפריע למי שמשתמש אופליין)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יאיר2081
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #267

                  אוי יש חיסרון ממש גדול בתוכנה שלך שאי אפשר להעתיק!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • CSS 0C CSS 0

                    @יחינועם כתב:

                    איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

                    2.0

                    31576863 מנותק
                    31576863 מנותק
                    3157686
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #268

                    @CSS-0
                    ראשית תודה רבה על התוכנה המטורפת
                    מה הסיכוי שזה יהיה אפליקציה לאנדרויד?

                    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 31576863 3157686

                      @CSS-0
                      ראשית תודה רבה על התוכנה המטורפת
                      מה הסיכוי שזה יהיה אפליקציה לאנדרויד?

                      CSS 0C מחובר
                      CSS 0C מחובר
                      CSS 0
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #269

                      @3157686 קרוב ל 0...

                      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                      31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        ישראל ט
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #270

                        תודה רבה על התוכנה המטורפת אך רק בעיה קטנה כשאני ממשיך שיחה לכמה דקות פתאום באמצע שהוא עונה לי הוא נקטע באמצע משפט וכשאני שואל אותו שוב בוא יכתוב לי נקטע ע"י המודל או משהו כזה מה יש לעשות

                        CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י ישראל ט

                          תודה רבה על התוכנה המטורפת אך רק בעיה קטנה כשאני ממשיך שיחה לכמה דקות פתאום באמצע שהוא עונה לי הוא נקטע באמצע משפט וכשאני שואל אותו שוב בוא יכתוב לי נקטע ע"י המודל או משהו כזה מה יש לעשות

                          CSS 0C מחובר
                          CSS 0C מחובר
                          CSS 0
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #271

                          @ישראל-ט כתבתי כבר כמה פעמים, תכנס להגדרות ותאריך את הקשר טוקנים!

                          https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • CSS 0C CSS 0

                            @ישראל-ט כתבתי כבר כמה פעמים, תכנס להגדרות ותאריך את הקשר טוקנים!

                            י מנותק
                            י מנותק
                            ישראל ט
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #272

                            @CSS-0 הארכתי אותו כבר שיהיה ללא הגבלה!!

                            CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י ישראל ט

                              @CSS-0 הארכתי אותו כבר שיהיה ללא הגבלה!!

                              CSS 0C מחובר
                              CSS 0C מחובר
                              CSS 0
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #273

                              @ישראל-ט מדובר במחשב חלש אולי? אין לי מושג מעבר לזה..

                              https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • CSS 0C CSS 0

                                @ישראל-ט מדובר במחשב חלש אולי? אין לי מושג מעבר לזה..

                                י מנותק
                                י מנותק
                                ישראל ט
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #274

                                @CSS-0 יש לי מחשב 16 ראם I7 עם 6 ליבות - זה חלש או לא?

                                CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😂
                                0
                                • י ישראל ט

                                  @CSS-0 יש לי מחשב 16 ראם I7 עם 6 ליבות - זה חלש או לא?

                                  CSS 0C מחובר
                                  CSS 0C מחובר
                                  CSS 0
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #275

                                  @ישראל-ט בהחלט לא! אז אין לי פתרון...

                                  https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • CSS 0C CSS 0

                                    @ישראל-ט בהחלט לא! אז אין לי פתרון...

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    ישראל ט
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #276

                                    @CSS-0 עכ"פ תודה רבה על הפיתוח המדהים הזה - ואם בכ"ז יהיה איזשהו פיתרון אשמח אם תעדכן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • CSS 0C CSS 0

                                      @3157686 קרוב ל 0...

                                      31576863 מנותק
                                      31576863 מנותק
                                      3157686
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #277

                                      @CSS-0 כתב:

                                      @3157686 קרוב ל 0...

                                      סתם לסקרנות...
                                      למה? זה כ"כ מסובך?

                                      CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        ישראל ט
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #278
                                        1. כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                                        2. כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                                          תודה רבה.
                                        CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • E מנותק
                                          E מנותק
                                          elch
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #279
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר