דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
293 פוסטים 51 כותבים 7.8k צפיות 47 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יחינועם

    איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

    י מנותק
    י מנותק
    יחינועם
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #264

    מישהו יודע ?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    -1
    • י יחינועם

      איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

      CSS 0C מנותק
      CSS 0C מנותק
      CSS 0
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #265

      @יחינועם כתב:

      איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

      2.0

      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

      31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • CSS 0C CSS 0

        אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:
        2546e68a-7600-4dde-b698-6384ccf3f551-image.png

        השיפורים:

        • ממשק הגדרות:
          • אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
          • לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
          • לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
          • הפעלת זיכרון אישי.
          • לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
        • כפתור "+":
          קרדיט ל @א.מ.ד.
          • יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.

        גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון

        • אפשרויות חדשות:
          • לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
          • לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
          • להוסיף קבצים לשיחה.
          • עוד כמה שיפורים בעיצוב.

        איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
        אז לא זה עובד בצורה הבאה:
        המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
        סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
        סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
        סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן


        איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
        נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.


        צילו"מ:


        d34989a6-70d2-4f39-88ef-4da30494b914-image.png
        ce8cbc84-6ee7-4417-a755-2f0619f633c3-image.png
        2b267e05-3af3-448b-ba32-1ce42528f7a3-image.png

        להורדה:

        יש לבקש הרשאת גישה:
        המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB

        אברהם העברי V2.0 Pro
        אברהם העברי V2.0

        1 מנותק
        1 מנותק
        123 דג מלוח
        כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
        #266

        @CSS-0 נראה לי שכדאי שתציין בפוסט הראשון שהחיפוש במכלול לא עובד בינתיים,

        @CSS-0 כתב:

        כבר כתבתי שזה תקלה שאני יסדר בגרסה הבאה.

        וכן את זה שלחלק מהמשתמשים יש תקלה לא ידועה והם לא מצליחים לפתוח.
        וגם שצריך לחלץ עם וינרר.

        וכן הצעה לשיפור, שתוסיף אפשרות ע"י תביאלי כמו סמארטי להביא נתונים אונליין. (וזה לא אמור להפריע למי שמשתמש אופליין)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י מנותק
          י מנותק
          יאיר2081
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #267

          אוי יש חיסרון ממש גדול בתוכנה שלך שאי אפשר להעתיק!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • CSS 0C CSS 0

            @יחינועם כתב:

            איזה גירסא של אברהם העברי הכי טובה

            2.0

            31576863 מנותק
            31576863 מנותק
            3157686
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #268

            @CSS-0
            ראשית תודה רבה על התוכנה המטורפת
            מה הסיכוי שזה יהיה אפליקציה לאנדרויד?

            CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 31576863 3157686

              @CSS-0
              ראשית תודה רבה על התוכנה המטורפת
              מה הסיכוי שזה יהיה אפליקציה לאנדרויד?

              CSS 0C מנותק
              CSS 0C מנותק
              CSS 0
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #269

              @3157686 קרוב ל 0...

              https://iosii123212-hub.github.io/ani/

              31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י מנותק
                י מנותק
                ישראל ט
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #270

                תודה רבה על התוכנה המטורפת אך רק בעיה קטנה כשאני ממשיך שיחה לכמה דקות פתאום באמצע שהוא עונה לי הוא נקטע באמצע משפט וכשאני שואל אותו שוב בוא יכתוב לי נקטע ע"י המודל או משהו כזה מה יש לעשות

                CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י ישראל ט

                  תודה רבה על התוכנה המטורפת אך רק בעיה קטנה כשאני ממשיך שיחה לכמה דקות פתאום באמצע שהוא עונה לי הוא נקטע באמצע משפט וכשאני שואל אותו שוב בוא יכתוב לי נקטע ע"י המודל או משהו כזה מה יש לעשות

                  CSS 0C מנותק
                  CSS 0C מנותק
                  CSS 0
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #271

                  @ישראל-ט כתבתי כבר כמה פעמים, תכנס להגדרות ותאריך את הקשר טוקנים!

                  https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • CSS 0C CSS 0

                    @ישראל-ט כתבתי כבר כמה פעמים, תכנס להגדרות ותאריך את הקשר טוקנים!

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ישראל ט
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #272

                    @CSS-0 הארכתי אותו כבר שיהיה ללא הגבלה!!

                    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ישראל ט

                      @CSS-0 הארכתי אותו כבר שיהיה ללא הגבלה!!

                      CSS 0C מנותק
                      CSS 0C מנותק
                      CSS 0
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #273

                      @ישראל-ט מדובר במחשב חלש אולי? אין לי מושג מעבר לזה..

                      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • CSS 0C CSS 0

                        @ישראל-ט מדובר במחשב חלש אולי? אין לי מושג מעבר לזה..

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ישראל ט
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #274

                        @CSS-0 יש לי מחשב 16 ראם I7 עם 6 ליבות - זה חלש או לא?

                        CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😂
                        0
                        • י ישראל ט

                          @CSS-0 יש לי מחשב 16 ראם I7 עם 6 ליבות - זה חלש או לא?

                          CSS 0C מנותק
                          CSS 0C מנותק
                          CSS 0
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #275

                          @ישראל-ט בהחלט לא! אז אין לי פתרון...

                          https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • CSS 0C CSS 0

                            @ישראל-ט בהחלט לא! אז אין לי פתרון...

                            י מנותק
                            י מנותק
                            ישראל ט
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #276

                            @CSS-0 עכ"פ תודה רבה על הפיתוח המדהים הזה - ואם בכ"ז יהיה איזשהו פיתרון אשמח אם תעדכן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • CSS 0C CSS 0

                              @3157686 קרוב ל 0...

                              31576863 מנותק
                              31576863 מנותק
                              3157686
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #277

                              @CSS-0 כתב:

                              @3157686 קרוב ל 0...

                              סתם לסקרנות...
                              למה? זה כ"כ מסובך?

                              CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                ישראל ט
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #278
                                1. כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                                2. כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                                  תודה רבה.
                                CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • E מנותק
                                  E מנותק
                                  elch
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #279
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 31576863 3157686

                                    @CSS-0 כתב:

                                    @3157686 קרוב ל 0...

                                    סתם לסקרנות...
                                    למה? זה כ"כ מסובך?

                                    CSS 0C מנותק
                                    CSS 0C מנותק
                                    CSS 0
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #280

                                    @3157686 כתב:

                                    סתם לסקרנות...
                                    למה? זה כ"כ מסובך?

                                    באמת שאני לא יודע אבל כל הפעמים שניסיתי אפילו לעשות משהו הכי פשוט לאנדרואיד לא הצלחתי...

                                    https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • י ישראל ט
                                      1. כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                                      2. כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                                        תודה רבה.
                                      CSS 0C מנותק
                                      CSS 0C מנותק
                                      CSS 0
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #281

                                      @ישראל-ט כתב:

                                      כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                                      כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                                      תודה רבה.

                                      יתוקן בגרסה הבאה

                                      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • CSS 0C CSS 0

                                        @ישראל-ט כתב:

                                        כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
                                        כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
                                        תודה רבה.

                                        יתוקן בגרסה הבאה

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        ישראל אמיתי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #282

                                        @CSS-0 כתב:

                                        יתוקן בגרסה הבאה

                                        מה הצפי, מתי תצא הגרסה הבאה ?

                                        CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י ישראל אמיתי

                                          @CSS-0 כתב:

                                          יתוקן בגרסה הבאה

                                          מה הצפי, מתי תצא הגרסה הבאה ?

                                          CSS 0C מנותק
                                          CSS 0C מנותק
                                          CSS 0
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #283

                                          @ישראל-אמיתי אמרתי שיקח עוד מלא זמן כי אני עובר לפרויקטים אחרים ...

                                          https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר