שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!
-
אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:

השיפורים:
- ממשק הגדרות:
- אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
- לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
- לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
- הפעלת זיכרון אישי.
- לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
- כפתור "+":
קרדיט ל @א.מ.ד.- יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.
גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון
- אפשרויות חדשות:
- לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
- לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
- להוסיף קבצים לשיחה.
- עוד כמה שיפורים בעיצוב.
איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
אז לא זה עובד בצורה הבאה:
המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן
איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.
צילו"מ:



להורדה:
יש לבקש הרשאת גישה:
המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB@CSS-0 נראה לי שכדאי שתציין בפוסט הראשון שהחיפוש במכלול לא עובד בינתיים,
כבר כתבתי שזה תקלה שאני יסדר בגרסה הבאה.
וכן את זה שלחלק מהמשתמשים יש תקלה לא ידועה והם לא מצליחים לפתוח.
וגם שצריך לחלץ עם וינרר.וכן הצעה לשיפור, שתוסיף אפשרות ע"י תביאלי כמו סמארטי להביא נתונים אונליין. (וזה לא אמור להפריע למי שמשתמש אופליין)
- ממשק הגדרות:
-
תודה רבה על התוכנה המטורפת אך רק בעיה קטנה כשאני ממשיך שיחה לכמה דקות פתאום באמצע שהוא עונה לי הוא נקטע באמצע משפט וכשאני שואל אותו שוב בוא יכתוב לי נקטע ע"י המודל או משהו כזה מה יש לעשות
-
- כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
- כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
תודה רבה.
-
- כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
- כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
תודה רבה.
כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
תודה רבה.יתוקן בגרסה הבאה
-
כל פעם שאני נכנס צריך שוב להיכנס להגדרות ולשנות שוב - אין אפשרות שזה ישמור לי פעם א' שינויים בהגדרות לכל הפעמים הבאות?
כל פעם שאני פותח הוא יוצר לי קיצור דרך לא ברור במסך השולחן עבודה (עם סימנים לא ברורים) ואם אח"כ אני אלחץ על הקיצור הוא יכתוב לי שהקיצור חסר ונותן לי אפשרות לחבר ידנית את הקיצור לקובץ פתיחה איפה שהוא נמצא - ואם אח"כ אני אמחק את הקיצור אז בפעם הבא שאפתח את התוכנה הוא שוב ייצור לי קיצור חדש - יש דרך להפסיק את יצירת הקישורים האלו?
תודה רבה.יתוקן בגרסה הבאה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות