דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
754 פוסטים 66 כותבים 24.6k צפיות 55 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע עידו300

    @א.מ.ד. אבל הוא לא טוען אותו באופן אוטומטי, בכל צ'אט מחדש הוא טועה לי עד שאני שולח אותו לבדוק בקבצים שהוא שכתב ורק אז הוא מבין את הענין.

    עניו כמשהע מנותק
    עניו כמשהע מנותק
    עניו כמשה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #716

    @עידו300 נכון צריך לבקש ממנו לעבור על מסמכים רלוונטים לפני כל בקשה

    נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • עניו כמשהע עניו כמשה

      @א.מ.ד. מה ההבדל במודל

      הוא נותן מספיק עבודה ואם תשים את הכלי להורדת טוקנים יהיה לך הרבה יותר

      א.מ.ד.א מחובר
      א.מ.ד.א מחובר
      א.מ.ד.
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #717

      @עניו-כמשה מבחינת איכות.

      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

      עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

        @עניו-כמשה מבחינת איכות.

        עניו כמשהע מנותק
        עניו כמשהע מנותק
        עניו כמשה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #718

        @א.מ.ד. מי יותר איכותי בקוד

        נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עניו כמשהע עניו כמשה

          @א.מ.ד. מי יותר איכותי בקוד

          א.מ.ד.א מחובר
          א.מ.ד.א מחובר
          א.מ.ד.
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #719

          @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
          כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

          CSS 0C י. פל.י עניו כמשהע cfopuserC 4 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • א.מ.ד.א א.מ.ד.

            @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
            כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

            CSS 0C מחובר
            CSS 0C מחובר
            CSS 0
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #720

            @א.מ.ד. כתב:

            לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

            ואני מסכם איתך ב 100%

            https://iosii123212-hub.github.io/ani/

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • א.מ.ד.א א.מ.ד.

              @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
              כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

              י. פל.י מנותק
              י. פל.י מנותק
              י. פל.
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #721

              @א.מ.ד. כתב:

              לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.

              מנין?

              גאה להיות חלק:
              otzaria.org

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י. פל.י י. פל.

                @א.מ.ד. כתב:

                לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.

                מנין?

                י מנותק
                י מנותק
                יוסף מאיר וייס
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #722

                @י.-פל. כתב:

                מנין?

                עד סוף החודש הלועזי (10 ימים)
                כך לפי מה שגוגל אמרו בכנס המפתחים שלהם בחודש שעבר

                השבוע או תחילת השבוע הבא

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                  @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
                  כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                  עניו כמשהע מנותק
                  עניו כמשהע מנותק
                  עניו כמשה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #723

                  @א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?

                  נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                  א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • עניו כמשהע עניו כמשה

                    @א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?

                    א.מ.ד.א מחובר
                    א.מ.ד.א מחובר
                    א.מ.ד.
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                    #724

                    @עניו-כמשה כתב:

                    @א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?

                    פשוט מאוד: אתה מחבר גם את קלוד קוד וגם את אנטיגרביטי של גוגל לאותה תיקיה של הפרוייקט, ושניהם עובדים עליה, כל אחד על התחום שאתה רוצה.
                    מומלץ שלא יעבדו במקביל באותו זמן למניעת התנגשויות, אלא אם כן אתה עובד עם גיט מסודר יודע איך לטפל בענפים ובקונפליקטים במיזוג.

                    מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                    עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                      @עניו-כמשה כתב:

                      @א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?

                      פשוט מאוד: אתה מחבר גם את קלוד קוד וגם את אנטיגרביטי של גוגל לאותה תיקיה של הפרוייקט, ושניהם עובדים עליה, כל אחד על התחום שאתה רוצה.
                      מומלץ שלא יעבדו במקביל באותו זמן למניעת התנגשויות, אלא אם כן אתה עובד עם גיט מסודר יודע איך לטפל בענפים ובקונפליקטים במיזוג.

                      עניו כמשהע מנותק
                      עניו כמשהע מנותק
                      עניו כמשה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #725

                      @א.מ.ד. כתב:

                      אלא אם כן אתה עובד עם גיט מסודר יודע איך לטפל בענפים ובקונפליקטים במיזוג

                      עובד עם גיט מסודר
                      פחות יודע לטפל בענפים במיזוג
                      אשמח להסברים על כך אם תוכל

                      נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יאיר 3210

                        קודקס מקבל יכולת חדשה ושימושית בשם Record & Replay.

                        מעכשיו אפשר פשוט להראות לו משימה קבועה שאתם עושים באופן ידני - כמו מילוי דוח הוצאות או הגשת בקשת חופש - והוא ילמד את התהליך ויהפוך אותו למיומנות קבועה שהוא יודע לבצע בעצמו.


                        (DT_Spotlight)

                        M מנותק
                        M מנותק
                        MAKRO
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #726

                        @יאיר-3210 זמין כרגע רק בmacOS

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רציונל

                          @cfopuser כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:

                          לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
                          ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
                          במחיר של $5.00 / kWh
                          ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
                          לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
                          GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)

                          @cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.
                          ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות

                          cfopuserC מנותק
                          cfopuserC מנותק
                          cfopuser
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #727

                          @רציונל כתב:

                          @cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.

                          לא יודע אם זה מצריך נושא נפרד אולי כן

                          ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות

                          הם עונים באתר שזה כולל את כול שאר העלויות שלהם


                          Our $/kWh pricing includes total costs: server hardware, GPU depreciation, and electricity, spread across the kWh of energy consumed by your model usage. It's an all-in rate, not just the cost of electricity.

                          השתמשתי טיפה והטענתי טיפה לבינתיים די מרוצה מהמודל אבל נראה לגבי העלויות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • cfopuserC cfopuser

                            לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
                            ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
                            במחיר של $5.00 / kWh
                            ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
                            לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
                            GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


                            תמונה כי למה לא

                            8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

                            בקיצור מחירים זולים מאוד.

                            (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

                            מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
                            בקיצור משתלם מאוד

                            התרד ברדיט
                            הספק, neuralwatt
                            קוד שיתוף

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YOLEVI
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #728

                            @cfopuser ספק של כל המודלים, גם יקרים?

                            cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y YOLEVI

                              @cfopuser ספק של כל המודלים, גם יקרים?

                              cfopuserC מנותק
                              cfopuserC מנותק
                              cfopuser
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #729

                              @yolevi של מודלים סינים עיין כאן
                              https://portal.neuralwatt.com/models

                              בכול אופן כול מודל שלא יותר טוב מdeepseek לא משתלם להשתמש.

                              אני עברתי עבור glm 5.2

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
                                כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                                cfopuserC מנותק
                                cfopuserC מנותק
                                cfopuser
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #730

                                @א.מ.ד. כתב:

                                לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                                אני חושב שזה בגלל שיש לו מודל הראייה טוב מאוד,
                                זה מקל על העבודה איתו בפן הזה וכמובן משפר ביצועים.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • cfopuserC מנותק
                                  cfopuserC מנותק
                                  cfopuser
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #731

                                  טוב אז השתמשתי לא מעט בglm 5.2 דרך neuralwatt
                                  אז אני מניח שזו ביקורת משותפת.

                                  אז לגבי הספק אין הרבה מה לומר חוץ מזה שבסה"כ זה יוצא הרבה יותר זול ככה שאין סיבה לא להשתמש בו,
                                  הספק יציב ומהיר.

                                  כן אני יאמר שהמחירים של האנרגייה ממש לא קבועים וממש תלוי מתי אתם משתמשים ובכמה הקשר מדובר,
                                  אבל זה משתלם בשביל העובדה שהסכום הסופי הכולל נמוך מכול ספק אחר.

                                  לגבי המודל אני מריץ במקביל כמה מודלים ואני חייב לומר שאני די מרוצה ממנו הוא מסודר חד לא מאבד הקשר,
                                  ומאוד דומה לקלוד בצורת פעולה שלו וגם מאוד קרובים ברמה.
                                  (השתמשתי דרך opencode)

                                  בקיצור ממליץ בחום על שניהם. (לפחות לשעה הקרובה עד שיצא מודל וספק חדש (:)

                                  מצרף תמונה מneuralwatt ושוב אני מדגיש שהמחירים ממש לא קבועים וזזים םבכמה סנטים לפה ולשם בהתאם לשעה ולמשימה.
                                  בכול אופן מקבלים דולר חינם אז למה לא לנסות מי שמעוניין.

                                  כפי שרואים החיוב הוא 6$ בתוכנית האנרגייה ואילו הייתי משלם לפי טוקנים (מחירים דומים אם לא זהים לשאר הספקים) הייתי צריך לשלם 22$ ככה שהמחירים בוודאות משתלמים.

                                  c532e551-0a64-47c1-bffa-63db4eea690b-image.jpeg

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • P מנותק
                                    P מנותק
                                    pinir
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #732

                                    יצירת תמונות עם ChatGPT או Gemini מאפשרת לנו להגיע לאחלה תוצרים - אפשר לבקש פרסומת, לוגו, באנר או תמונת מוצר ולקבל תוצאה יפה תוך שניות.

                                    הבעיה מתחילה כשרוצים לשנות משהו בתמונה. מה שווה הלוגו היפה בעולם, אם אני לא מסוגל להזיז את הטקסט קצת ימינה?

                                    מתישהו נצטרך לשנות כמעט כל יצירה - לתקן עברית, לשנות צבע, להחליף פונט, להקטין לוגו או להתאים את העיצוב לפוסט/סטורי. ואם עושים את זה רק עם פרומפטים, כל שינוי קטן יכול להרוס משהו אחר.

                                    👈הפתרון: ליצור את התמונה ב-ChatGPT ואז להעביר אותה לקאנבה כעיצוב שאפשר לערוך.

                                    קודם כל, איך מחברים את Canva ל-ChatGPT?
                                    נכנסים להגדרות של ChatGPT, עוברים ל-Apps, מחפשים Canva ומתחברים לחשבון שלכם.

                                    אחרי שזה מחובר, התהליך פשוט:

                                    1. פותחים את ChatGPT, כותבים את הפרומפט שלכם ויוצרים תמונה.
                                    2. באותו צ’אט כותבים ‎@canva ומבקשים:
                                      ״תפתח את התמונה הזאת ב-Canva כעיצוב שאפשר לערוך.״

                                    מכאן אפשר לפתוח את העיצוב בקאנבה ולערוך אותו בצורה רגילה: טקסטים, צבעים, מיקום אלמנטים, לוגו, התאמות לפורמטים שונים וכל הפינישים הקטנים שהופכים תמונה יפה לתוצר שאפשר באמת לפרסם.

                                    זה לא תמיד מפרק כל תמונה בצורה מושלמת, במיוחד כשמדובר בתמונה פוטוריאליסטית, אבל לפרסומות, באנרים, פוסטים ופליירים זה יכול לחסוך המון זמן.

                                    השילוב הנכון הוא פשוט:
                                    בהתחלה, ChatGPT יוצר את הכיוון
                                    לאחר מכן Canva נותנת שליטה ודיוק על כל פרט בתמונה.

                                    אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🤖
                                    3
                                    • P pinir

                                      יצירת תמונות עם ChatGPT או Gemini מאפשרת לנו להגיע לאחלה תוצרים - אפשר לבקש פרסומת, לוגו, באנר או תמונת מוצר ולקבל תוצאה יפה תוך שניות.

                                      הבעיה מתחילה כשרוצים לשנות משהו בתמונה. מה שווה הלוגו היפה בעולם, אם אני לא מסוגל להזיז את הטקסט קצת ימינה?

                                      מתישהו נצטרך לשנות כמעט כל יצירה - לתקן עברית, לשנות צבע, להחליף פונט, להקטין לוגו או להתאים את העיצוב לפוסט/סטורי. ואם עושים את זה רק עם פרומפטים, כל שינוי קטן יכול להרוס משהו אחר.

                                      👈הפתרון: ליצור את התמונה ב-ChatGPT ואז להעביר אותה לקאנבה כעיצוב שאפשר לערוך.

                                      קודם כל, איך מחברים את Canva ל-ChatGPT?
                                      נכנסים להגדרות של ChatGPT, עוברים ל-Apps, מחפשים Canva ומתחברים לחשבון שלכם.

                                      אחרי שזה מחובר, התהליך פשוט:

                                      1. פותחים את ChatGPT, כותבים את הפרומפט שלכם ויוצרים תמונה.
                                      2. באותו צ’אט כותבים ‎@canva ומבקשים:
                                        ״תפתח את התמונה הזאת ב-Canva כעיצוב שאפשר לערוך.״

                                      מכאן אפשר לפתוח את העיצוב בקאנבה ולערוך אותו בצורה רגילה: טקסטים, צבעים, מיקום אלמנטים, לוגו, התאמות לפורמטים שונים וכל הפינישים הקטנים שהופכים תמונה יפה לתוצר שאפשר באמת לפרסם.

                                      זה לא תמיד מפרק כל תמונה בצורה מושלמת, במיוחד כשמדובר בתמונה פוטוריאליסטית, אבל לפרסומות, באנרים, פוסטים ופליירים זה יכול לחסוך המון זמן.

                                      השילוב הנכון הוא פשוט:
                                      בהתחלה, ChatGPT יוצר את הכיוון
                                      לאחר מכן Canva נותנת שליטה ודיוק על כל פרט בתמונה.

                                      אברהם גלסרא מנותק
                                      אברהם גלסרא מנותק
                                      אברהם גלסר
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
                                      #733

                                      @pinir אני חייב להגיד שהוא לא "משהו" בזה...
                                      הרבה פחות מיצירת התמונה שלו

                                      ביקשתי ממנו ליצור לי פרסומת לעסק שיהיה אפשר אחרי זה לערוך עם קנבה [כמובן שחיברתי קנבה קודם], התוצאה לא יצאה משהו בלשון המעטה:

                                      1c29e7d3-e968-4dd1-89ba-3994ce4a6567-image.jpeg 709654fd-ff3a-4cf1-9193-429097194b21-image.jpeg

                                      לעומת סתם ביצירת תמונה (שכמובן יצא מדהים ברמה הזויה, אתם יכולים לראות את הפרומפטים):

                                      b7ee453b-ca37-402d-9301-24f37b598320-image.jpeg beb3b88e-2949-4290-8fa9-3d8c7f5dce58-image.jpeg

                                      אפשר לערוך חלקים נבחרים מהתמונה על ידי כניסה לתצוגת התמונה, לחיצה על select:

                                      30768369-5213-4e39-91d1-88686ac1894c-image.jpeg

                                      ואז סימון של האזור שאותו רוצים שהוא יערוך:

                                      chrome-capture-2026-06-21 (1).gif

                                      להלן התוצאה:

                                      de388775-870f-4017-b351-e4977af76c4c-image.jpeg

                                      P מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      🙏 😲
                                      3
                                      • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                        @pinir אני חייב להגיד שהוא לא "משהו" בזה...
                                        הרבה פחות מיצירת התמונה שלו

                                        ביקשתי ממנו ליצור לי פרסומת לעסק שיהיה אפשר אחרי זה לערוך עם קנבה [כמובן שחיברתי קנבה קודם], התוצאה לא יצאה משהו בלשון המעטה:

                                        1c29e7d3-e968-4dd1-89ba-3994ce4a6567-image.jpeg 709654fd-ff3a-4cf1-9193-429097194b21-image.jpeg

                                        לעומת סתם ביצירת תמונה (שכמובן יצא מדהים ברמה הזויה, אתם יכולים לראות את הפרומפטים):

                                        b7ee453b-ca37-402d-9301-24f37b598320-image.jpeg beb3b88e-2949-4290-8fa9-3d8c7f5dce58-image.jpeg

                                        אפשר לערוך חלקים נבחרים מהתמונה על ידי כניסה לתצוגת התמונה, לחיצה על select:

                                        30768369-5213-4e39-91d1-88686ac1894c-image.jpeg

                                        ואז סימון של האזור שאותו רוצים שהוא יערוך:

                                        chrome-capture-2026-06-21 (1).gif

                                        להלן התוצאה:

                                        de388775-870f-4017-b351-e4977af76c4c-image.jpeg

                                        P מנותק
                                        P מנותק
                                        pinir
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #734

                                        @אברהם-גלסר באמת יצא לך מדהים לי קרה כמה פעמים שביקשתי שינוי וזה רק הרס לי (לא קורה הרבה אבל יכול לקרות) ורק שלחתי את האופציה הזו שידעו שזה קיים ואפשרי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בינארי חכם
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #735

                                          ג'ון ג'אמפר, ראש תחום DeepMind AlphaFold בגוגל, הודיע ​​זה עתה כי הוא עוזב לאנתרופיק, מה שהופך את חתן פרס נובל לעובד השני של גוגל המוערך שעורק ליריבה בתחום הבינה המלאכותית בשבוע אחד.

                                          הפרטים:

                                          ג'אמפר בילה תשע שנים ב-GDM והיה שותף ליצירת AlphaFold, הבינה המלאכותית של מבנה החלבון שזיכתה אותו ואת דמיס חסאביס בפרס נובל לכימיה.

                                          המהלך שלו מגיע ימים ספורים לאחר שנועם שזייר, מנכ"ל שותף של ג'מיני, עזב את החברה לטובת OpenAI, גידול משמעותי בכישרונות בינה מלאכותית.

                                          דווח כי ג'אמפר תרם גם לכלי קידוד ארגוניים עבור גוגל, תחום בו החברה פיגרה אחרי יריבותיה בתחום הפיתוח.

                                          ג'אמפר אמר שהוא "לוקח קצת זמן להיטען מחדש" לפני שהוא מצטרף לאנתרופיק, אם כי גיוסו מגיע לקראת אירוע ב-30 ביוני שבמרכזו מדע.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר