שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬
-
אין לי כזה שריפת טוקנים אבל השבוע הרגשתי שחנקתי אותו נגמר לי המכסה השסועית כבר היום..
יש לך מסמך הקשר ומפת פרוייקט? זה חוסך בפרוייקטים גדולים אפי' 90% מהטוקנים.
מסמך הקשר זה בעצם קובץ md של תוכן עניינים של הקבצים הארוכים - איזו פונקציה נמצאת באיזו שורה וכו'. -
אין לי כזה שריפת טוקנים אבל השבוע הרגשתי שחנקתי אותו נגמר לי המכסה השסועית כבר היום..
יש לך מסמך הקשר ומפת פרוייקט? זה חוסך בפרוייקטים גדולים אפי' 90% מהטוקנים.
מסמך הקשר זה בעצם קובץ md של תוכן עניינים של הקבצים הארוכים - איזו פונקציה נמצאת באיזו שורה וכו'. -
איזה פרויקטים אפשר לבנות עם קודקס
הוא ברמה של קלוד קוד?מבחינת הכלי כן, אבל יש הבדל קטן במודל.
אולי אני באמת יעביר את המנוי (הקטן - 20 דולר) לקלוד, השאלה כמה הוא נותן ל-5 שעות ולשבוע. -
@א.מ.ד. אבל הוא לא טוען אותו באופן אוטומטי, בכל צ'אט מחדש הוא טועה לי עד שאני שולח אותו לבדוק בקבצים שהוא שכתב ורק אז הוא מבין את הענין.
-
@א.מ.ד. מה ההבדל במודל
הוא נותן מספיק עבודה ואם תשים את הכלי להורדת טוקנים יהיה לך הרבה יותר
-
@עניו-כמשה מבחינת איכות.
-
@עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX. -
@עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX. -
@עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX. -
@עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX. -
@א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?
פשוט מאוד: אתה מחבר גם את קלוד קוד וגם את אנטיגרביטי של גוגל לאותה תיקיה של הפרוייקט, ושניהם עובדים עליה, כל אחד על התחום שאתה רוצה.
מומלץ שלא יעבדו במקביל באותו זמן למניעת התנגשויות, אלא אם כן אתה עובד עם גיט מסודר יודע איך לטפל בענפים ובקונפליקטים במיזוג. -
@א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?
פשוט מאוד: אתה מחבר גם את קלוד קוד וגם את אנטיגרביטי של גוגל לאותה תיקיה של הפרוייקט, ושניהם עובדים עליה, כל אחד על התחום שאתה רוצה.
מומלץ שלא יעבדו במקביל באותו זמן למניעת התנגשויות, אלא אם כן אתה עובד עם גיט מסודר יודע איך לטפל בענפים ובקונפליקטים במיזוג. -
@יאיר-3210 זמין כרגע רק בmacOS
-
@cfopuser כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:
לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
במחיר של $5.00 / kWh
ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)@cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.
ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות@cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.
לא יודע אם זה מצריך נושא נפרד אולי כן
ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות
הם עונים באתר שזה כולל את כול שאר העלויות שלהם
Our $/kWh pricing includes total costs: server hardware, GPU depreciation, and electricity, spread across the kWh of energy consumed by your model usage. It's an all-in rate, not just the cost of electricity.
השתמשתי טיפה והטענתי טיפה לבינתיים די מרוצה מהמודל אבל נראה לגבי העלויות.
-
לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
במחיר של$5.00 / kWh
ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)
תמונה כי למה לא
בקיצור מחירים זולים מאוד.
(לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)
מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
בקיצור משתלם מאודהתרד ברדיט
הספק, neuralwatt
קוד שיתוף -
@עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX. -
טוב אז השתמשתי לא מעט בglm 5.2 דרך neuralwatt
אז אני מניח שזו ביקורת משותפת.אז לגבי הספק אין הרבה מה לומר חוץ מזה שבסה"כ זה יוצא הרבה יותר זול ככה שאין סיבה לא להשתמש בו,
הספק יציב ומהיר.כן אני יאמר שהמחירים של האנרגייה ממש לא קבועים וממש תלוי מתי אתם משתמשים ובכמה הקשר מדובר,
אבל זה משתלם בשביל העובדה שהסכום הסופי הכולל נמוך מכול ספק אחר.לגבי המודל אני מריץ במקביל כמה מודלים ואני חייב לומר שאני די מרוצה ממנו הוא מסודר חד לא מאבד הקשר,
ומאוד דומה לקלוד בצורת פעולה שלו וגם מאוד קרובים ברמה.
(השתמשתי דרך opencode)בקיצור ממליץ בחום על שניהם. (לפחות לשעה הקרובה עד שיצא מודל וספק חדש (:)
מצרף תמונה מneuralwatt ושוב אני מדגיש שהמחירים ממש לא קבועים וזזים םבכמה סנטים לפה ולשם בהתאם לשעה ולמשימה.
בכול אופן מקבלים דולר חינם אז למה לא לנסות מי שמעוניין.כפי שרואים החיוב הוא 6$ בתוכנית האנרגייה ואילו הייתי משלם לפי טוקנים (מחירים דומים אם לא זהים לשאר הספקים) הייתי צריך לשלם 22$ ככה שהמחירים בוודאות משתלמים.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות