דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
754 פוסטים 66 כותבים 24.6k צפיות 55 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אברהם גלסרא אברהם גלסר

    @א.מ.ד. בכל מקרה הוא לא קורא את כל חלון ההקשר, יש לו את המסמך הזה, לא?

    עניו כמשהע מנותק
    עניו כמשהע מנותק
    עניו כמשה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #711

    @אברהם-גלסר צריך לבקש ממנו לעדכן את זה

    נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א.מ.ד.א א.מ.ד.

      @עניו-כמשה כתב:

      אין לי כזה שריפת טוקנים אבל השבוע הרגשתי שחנקתי אותו נגמר לי המכסה השסועית כבר היום..

      יש לך מסמך הקשר ומפת פרוייקט? זה חוסך בפרוייקטים גדולים אפי' 90% מהטוקנים.
      מסמך הקשר זה בעצם קובץ md של תוכן עניינים של הקבצים הארוכים - איזו פונקציה נמצאת באיזו שורה וכו'.

      עניו כמשהע מנותק
      עניו כמשהע מנותק
      עניו כמשה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #712

      @א.מ.ד. בוודאי שיש לי ולא אחד אלא כמה מסמכים לכל מיני דברים של הפרויקט

      נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • עניו כמשהע עניו כמשה

        @א.מ.ד.

        איזה פרויקטים אפשר לבנות עם קודקס
        הוא ברמה של קלוד קוד?

        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #713

        @עניו-כמשה כתב:

        @א.מ.ד.

        איזה פרויקטים אפשר לבנות עם קודקס
        הוא ברמה של קלוד קוד?

        מבחינת הכלי כן, אבל יש הבדל קטן במודל.
        אולי אני באמת יעביר את המנוי (הקטן - 20 דולר) לקלוד, השאלה כמה הוא נותן ל-5 שעות ולשבוע.

        מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

        עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.מ.ד.א א.מ.ד.

          @עניו-כמשה כתב:

          אין לי כזה שריפת טוקנים אבל השבוע הרגשתי שחנקתי אותו נגמר לי המכסה השסועית כבר היום..

          יש לך מסמך הקשר ומפת פרוייקט? זה חוסך בפרוייקטים גדולים אפי' 90% מהטוקנים.
          מסמך הקשר זה בעצם קובץ md של תוכן עניינים של הקבצים הארוכים - איזו פונקציה נמצאת באיזו שורה וכו'.

          ע מנותק
          ע מנותק
          עידו300
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #714

          @א.מ.ד. אבל הוא לא טוען אותו באופן אוטומטי, בכל צ'אט מחדש הוא טועה לי עד שאני שולח אותו לבדוק בקבצים שהוא שכתב ורק אז הוא מבין את הענין.

          עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א.מ.ד.א א.מ.ד.

            @עניו-כמשה כתב:

            @א.מ.ד.

            איזה פרויקטים אפשר לבנות עם קודקס
            הוא ברמה של קלוד קוד?

            מבחינת הכלי כן, אבל יש הבדל קטן במודל.
            אולי אני באמת יעביר את המנוי (הקטן - 20 דולר) לקלוד, השאלה כמה הוא נותן ל-5 שעות ולשבוע.

            עניו כמשהע מנותק
            עניו כמשהע מנותק
            עניו כמשה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #715

            @א.מ.ד. מה ההבדל במודל

            הוא נותן מספיק עבודה ואם תשים את הכלי להורדת טוקנים יהיה לך הרבה יותר

            נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

            א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע עידו300

              @א.מ.ד. אבל הוא לא טוען אותו באופן אוטומטי, בכל צ'אט מחדש הוא טועה לי עד שאני שולח אותו לבדוק בקבצים שהוא שכתב ורק אז הוא מבין את הענין.

              עניו כמשהע מנותק
              עניו כמשהע מנותק
              עניו כמשה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #716

              @עידו300 נכון צריך לבקש ממנו לעבור על מסמכים רלוונטים לפני כל בקשה

              נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • עניו כמשהע עניו כמשה

                @א.מ.ד. מה ההבדל במודל

                הוא נותן מספיק עבודה ואם תשים את הכלי להורדת טוקנים יהיה לך הרבה יותר

                א.מ.ד.א מחובר
                א.מ.ד.א מחובר
                א.מ.ד.
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #717

                @עניו-כמשה מבחינת איכות.

                מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                  @עניו-כמשה מבחינת איכות.

                  עניו כמשהע מנותק
                  עניו כמשהע מנותק
                  עניו כמשה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #718

                  @א.מ.ד. מי יותר איכותי בקוד

                  נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                  א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • עניו כמשהע עניו כמשה

                    @א.מ.ד. מי יותר איכותי בקוד

                    א.מ.ד.א מחובר
                    א.מ.ד.א מחובר
                    א.מ.ד.
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #719

                    @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
                    כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                    מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                    CSS 0C י. פל.י עניו כמשהע cfopuserC 4 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                      @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
                      כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                      CSS 0C מחובר
                      CSS 0C מחובר
                      CSS 0
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #720

                      @א.מ.ד. כתב:

                      לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                      ואני מסכם איתך ב 100%

                      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                        @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
                        כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                        י. פל.י מנותק
                        י. פל.י מנותק
                        י. פל.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #721

                        @א.מ.ד. כתב:

                        לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.

                        מנין?

                        גאה להיות חלק:
                        otzaria.org

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י. פל.י י. פל.

                          @א.מ.ד. כתב:

                          לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.

                          מנין?

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יוסף מאיר וייס
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #722

                          @י.-פל. כתב:

                          מנין?

                          עד סוף החודש הלועזי (10 ימים)
                          כך לפי מה שגוגל אמרו בכנס המפתחים שלהם בחודש שעבר

                          השבוע או תחילת השבוע הבא

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                            @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
                            כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                            עניו כמשהע מנותק
                            עניו כמשהע מנותק
                            עניו כמשה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #723

                            @א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?

                            נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                            א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • עניו כמשהע עניו כמשה

                              @א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?

                              א.מ.ד.א מחובר
                              א.מ.ד.א מחובר
                              א.מ.ד.
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                              #724

                              @עניו-כמשה כתב:

                              @א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?

                              פשוט מאוד: אתה מחבר גם את קלוד קוד וגם את אנטיגרביטי של גוגל לאותה תיקיה של הפרוייקט, ושניהם עובדים עליה, כל אחד על התחום שאתה רוצה.
                              מומלץ שלא יעבדו במקביל באותו זמן למניעת התנגשויות, אלא אם כן אתה עובד עם גיט מסודר יודע איך לטפל בענפים ובקונפליקטים במיזוג.

                              מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                              עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                @עניו-כמשה כתב:

                                @א.מ.ד. איך אפשר לקחת פרויקט קיים ורק את העיצוב לעשות בגמיני?

                                פשוט מאוד: אתה מחבר גם את קלוד קוד וגם את אנטיגרביטי של גוגל לאותה תיקיה של הפרוייקט, ושניהם עובדים עליה, כל אחד על התחום שאתה רוצה.
                                מומלץ שלא יעבדו במקביל באותו זמן למניעת התנגשויות, אלא אם כן אתה עובד עם גיט מסודר יודע איך לטפל בענפים ובקונפליקטים במיזוג.

                                עניו כמשהע מנותק
                                עניו כמשהע מנותק
                                עניו כמשה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #725

                                @א.מ.ד. כתב:

                                אלא אם כן אתה עובד עם גיט מסודר יודע איך לטפל בענפים ובקונפליקטים במיזוג

                                עובד עם גיט מסודר
                                פחות יודע לטפל בענפים במיזוג
                                אשמח להסברים על כך אם תוכל

                                נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יאיר 3210

                                  קודקס מקבל יכולת חדשה ושימושית בשם Record & Replay.

                                  מעכשיו אפשר פשוט להראות לו משימה קבועה שאתם עושים באופן ידני - כמו מילוי דוח הוצאות או הגשת בקשת חופש - והוא ילמד את התהליך ויהפוך אותו למיומנות קבועה שהוא יודע לבצע בעצמו.


                                  (DT_Spotlight)

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  MAKRO
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #726

                                  @יאיר-3210 זמין כרגע רק בmacOS

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר רציונל

                                    @cfopuser כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:

                                    לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
                                    ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
                                    במחיר של $5.00 / kWh
                                    ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
                                    לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
                                    GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)

                                    @cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.
                                    ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות

                                    cfopuserC מנותק
                                    cfopuserC מנותק
                                    cfopuser
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #727

                                    @רציונל כתב:

                                    @cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.

                                    לא יודע אם זה מצריך נושא נפרד אולי כן

                                    ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות

                                    הם עונים באתר שזה כולל את כול שאר העלויות שלהם


                                    Our $/kWh pricing includes total costs: server hardware, GPU depreciation, and electricity, spread across the kWh of energy consumed by your model usage. It's an all-in rate, not just the cost of electricity.

                                    השתמשתי טיפה והטענתי טיפה לבינתיים די מרוצה מהמודל אבל נראה לגבי העלויות.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • cfopuserC cfopuser

                                      לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
                                      ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
                                      במחיר של $5.00 / kWh
                                      ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
                                      לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
                                      GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


                                      תמונה כי למה לא

                                      8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

                                      בקיצור מחירים זולים מאוד.

                                      (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

                                      מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
                                      בקיצור משתלם מאוד

                                      התרד ברדיט
                                      הספק, neuralwatt
                                      קוד שיתוף

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      YOLEVI
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #728

                                      @cfopuser ספק של כל המודלים, גם יקרים?

                                      cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y YOLEVI

                                        @cfopuser ספק של כל המודלים, גם יקרים?

                                        cfopuserC מנותק
                                        cfopuserC מנותק
                                        cfopuser
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #729

                                        @yolevi של מודלים סינים עיין כאן
                                        https://portal.neuralwatt.com/models

                                        בכול אופן כול מודל שלא יותר טוב מdeepseek לא משתלם להשתמש.

                                        אני עברתי עבור glm 5.2

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                          @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
                                          כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                                          cfopuserC מנותק
                                          cfopuserC מנותק
                                          cfopuser
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #730

                                          @א.מ.ד. כתב:

                                          לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

                                          אני חושב שזה בגלל שיש לו מודל הראייה טוב מאוד,
                                          זה מקל על העבודה איתו בפן הזה וכמובן משפר ביצועים.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר