דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
759 פוסטים 67 כותבים 25.9k צפיות 55 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב בינארי חכם

    @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

    לא נראה לי

    זה היה בציניות

    סתם כי היא טובה יותר בקידוד..

    ובשאר

    @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

    וג'ימני 3.5 פרו

    אז מה ההבדל בין השניים? רק זמן חשיבה?
    image.png

    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #466

    @בינארי-חכם איך יש לך שני סוגים של ג׳ימני 3.5? יצא עוד אחד?

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ע עידו300

      @המלאך איך זה ששם אפשר להשתמש במודלים שבחברה עצמה א"א?

      המלאךה מנותק
      המלאךה מנותק
      המלאך
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #467

      @עידו300 כלומר?
      איזה חברה? אופן AI?

      @בינארי-חכם כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

      בשני אפשרוית של 3.5 בתמונה ששלחתי

      מודל חזק יותר.

      "Code shapes logic, AI expands vision."

      ב ע 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • המלאךה המלאך

        @עידו300 כלומר?
        איזה חברה? אופן AI?

        @בינארי-חכם כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

        בשני אפשרוית של 3.5 בתמונה ששלחתי

        מודל חזק יותר.

        ב מנותק
        ב מנותק
        בינארי חכם
        כתב נערך לאחרונה על ידי בינארי חכם
        #468

        @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

        מודל חזק יותר.

        וזה לא פרו?
        דהיינו שהמהיר אצלי זה חושב ברגיל או המהיר שלי זה יותר דפוק מהחושב אצלכם

        המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שניאור שמחש שניאור שמח

          @בינארי-חכם איך יש לך שני סוגים של ג׳ימני 3.5? יצא עוד אחד?

          ב מנותק
          ב מנותק
          בינארי חכם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #469

          @שניאור-שמח כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

          איך יש לך שני סוגים של ג׳ימני 3.5?

          בחשבון עסקי
          וזה מה שאני שואל מה הבגל והיחס לחשבון רגיל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המלאךה המלאך

            @עידו300 כלומר?
            איזה חברה? אופן AI?

            @בינארי-חכם כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

            בשני אפשרוית של 3.5 בתמונה ששלחתי

            מודל חזק יותר.

            ע מנותק
            ע מנותק
            עידו300
            כתב נערך לאחרונה על ידי עידו300
            #470

            @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

            @עידו300 כלומר?
            איזה חברה? אופן AI?

            @המלאך הלוואי שזה GPT OSS 2... סיכוי אפסי..

            כן, נשמע מכם שא"א להשתמש ב GPT OSS 2 דרך gpt

            המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב בינארי חכם

              @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

              מודל חזק יותר.

              וזה לא פרו?
              דהיינו שהמהיר אצלי זה חושב ברגיל או המהיר שלי זה יותר דפוק מהחושב אצלכם

              המלאךה מנותק
              המלאךה מנותק
              המלאך
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #471

              @בינארי-חכם אין לי מושג...
              לא ניסיתי עד כדי כך..

              "Code shapes logic, AI expands vision."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עידו300

                @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                @עידו300 כלומר?
                איזה חברה? אופן AI?

                @המלאך הלוואי שזה GPT OSS 2... סיכוי אפסי..

                כן, נשמע מכם שא"א להשתמש ב GPT OSS 2 דרך gpt

                המלאךה מנותק
                המלאךה מנותק
                המלאך
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #472

                @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                כן, נשמע מכם שא"א להשתמש ב GPT OSS 2 דרך gpt

                כי זה קוד פתוח.
                אז זה נמצא בHF שזה פלטפורמה למודלים קוד פתוח, שם ניתן להשתמש בAPI לכל המודלים הפתוחים.
                ובאופן AI לא כי זה לא מיועד לזה.
                זה מיועד לסגורים.

                "Code shapes logic, AI expands vision."

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המלאךה המלאך

                  @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                  כן, נשמע מכם שא"א להשתמש ב GPT OSS 2 דרך gpt

                  כי זה קוד פתוח.
                  אז זה נמצא בHF שזה פלטפורמה למודלים קוד פתוח, שם ניתן להשתמש בAPI לכל המודלים הפתוחים.
                  ובאופן AI לא כי זה לא מיועד לזה.
                  זה מיועד לסגורים.

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עידו300
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #473

                  @המלאך אם אפשר להשתמש בזה שם אז למה

                  @המלאך הלוואי שזה GPT OSS 2... סיכוי אפסי..

                  תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?

                  המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עידו300

                    @המלאך אם אפשר להשתמש בזה שם אז למה

                    @המלאך הלוואי שזה GPT OSS 2... סיכוי אפסי..

                    תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?

                    המלאךה מנותק
                    המלאךה מנותק
                    המלאך
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #474

                    @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                    תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופש

                    א' שיחררו אותו חופשי.
                    יש כבר את המודל בHF.
                    ב' אני התכוונתי שהגירסה החדשה של המודל אולי תצא..

                    "Code shapes logic, AI expands vision."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

                      @בינארי-חכם מוכר לצערינו
                      ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בינארי חכם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #475

                      @בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                      ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת

                      גם בתשלום?

                      צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בינארי חכם

                        @בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                        ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת

                        גם בתשלום?

                        צול גאהצ מנותק
                        צול גאהצ מנותק
                        צול גאה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #476

                        @בינארי-חכם אני בתשלום של שני טרה וגמיני + {שזה המנוי הכי זול אני חושב}
                        וכן

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י. פל.י י. פל.

                          כפי שכתבתי אלף פעמים:
                          אל תשוו את gpt לקלוד, אם אין לכם מנויים בשתיהם.

                          א.מ.ד.א מנותק
                          א.מ.ד.א מנותק
                          א.מ.ד.
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #477

                          @י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                          אל תשוו את gpt לקלוד, אם אין לכם מנויים בשתיהם.

                          יש לי מנוי ל-GPT, פלוס.

                          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ע עידו300

                            @א.מ.ד. איך אפשר להשתמש בו בAPI?

                            א.מ.ד.א מנותק
                            א.מ.ד.א מנותק
                            א.מ.ד.
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #478

                            @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                            @א.מ.ד. איך אפשר להשתמש בו בAPI?

                            בספקי צד ג' כמו אופן ראוטר או GROQ.

                            @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                            @עידו300 דרך HF.

                            HF זו לא פלטפורמת הרצה, אלא אחסון מודלים... אין להם API להרצת מודלים, אולי מהו פשוט, ניסיוני ולא יציב.

                            @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                            תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?

                            גרסה 2 עוד לא יצאה, ואולי גם לא תצא לעולם.
                            והם שחררו את גרסה 1 כדי לרצות את הקהל הזועם שחיכה שהתגשמות שם החברה - OpenAI.
                            והוא לא יותר טוב מאף מודל סגור שהם השיקו בשנה האחרונה, אבל כמודל פתוח הוא היה מהטובים ביותר בעת שחרורו, למרות שהייתה לו צנזורה פנימית קיצונית.

                            מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                              @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                              @א.מ.ד. איך אפשר להשתמש בו בAPI?

                              בספקי צד ג' כמו אופן ראוטר או GROQ.

                              @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                              @עידו300 דרך HF.

                              HF זו לא פלטפורמת הרצה, אלא אחסון מודלים... אין להם API להרצת מודלים, אולי מהו פשוט, ניסיוני ולא יציב.

                              @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                              תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?

                              גרסה 2 עוד לא יצאה, ואולי גם לא תצא לעולם.
                              והם שחררו את גרסה 1 כדי לרצות את הקהל הזועם שחיכה שהתגשמות שם החברה - OpenAI.
                              והוא לא יותר טוב מאף מודל סגור שהם השיקו בשנה האחרונה, אבל כמודל פתוח הוא היה מהטובים ביותר בעת שחרורו, למרות שהייתה לו צנזורה פנימית קיצונית.

                              ע מנותק
                              ע מנותק
                              עידו300
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #479

                              @א.מ.ד. @המלאך שמתי לב שאנטי גרביטי משתמש במודל הזה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                היפ הופ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי היפ הופ
                                #480

                                מתוך נייט קפה
                                "גוגל מפסיקה את Google Imagen 3.0 ב-30 ביוני 2026. זהו שינוי חיצוני שאינו בשליטתנו, ואנחנו עצובים לראות אותו נעלם. "

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צול גאהצ צול גאה

                                  @בינארי-חכם אני בתשלום של שני טרה וגמיני + {שזה המנוי הכי זול אני חושב}
                                  וכן

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בינארי חכם
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #481

                                  @צול-גאה
                                  מעניין כי הרי ההבדל המרכזי בין 3.1 ו3.5 זה המהירות והעלות ביחס לתוצאות (ולכן לא היה את זה כל כך עד היום)
                                  אז בחינמי אני יכול להבין שהם מתקמצנים אבל כשאתה משלם?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בינארי חכם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #482

                                    התחיל גם בגמיני
                                    56b4ad14-4858-4704-b9da-033a14993f42-image.png

                                    ה י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ב בינארי חכם

                                      התחיל גם בגמיני
                                      56b4ad14-4858-4704-b9da-033a14993f42-image.png

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      היפ הופ
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #483

                                      @בינארי-חכם

                                      למדו משהו מ GPT...

                                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה היפ הופ

                                        @בינארי-חכם

                                        למדו משהו מ GPT...

                                        ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בינארי חכם
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #484

                                        @היפ-הופ
                                        רק חבל שזה לא דברים טובים
                                        (כי אין)

                                        אה יש דבר אחד את האופציה ציטוט

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב בינארי חכם

                                          התחיל גם בגמיני
                                          56b4ad14-4858-4704-b9da-033a14993f42-image.png

                                          י. פל.י מנותק
                                          י. פל.י מנותק
                                          י. פל.
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #485

                                          @בינארי-חכם כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                                          התחיל גם בגמיני

                                          בדר"כ לפני ההוצאת מודל חדש.

                                          גאה להיות חלק:
                                          otzaria.org

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר