דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
759 פוסטים 67 כותבים 25.8k צפיות 55 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב בינארי חכם

    @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

    מודל חזק יותר.

    וזה לא פרו?
    דהיינו שהמהיר אצלי זה חושב ברגיל או המהיר שלי זה יותר דפוק מהחושב אצלכם

    המלאךה מנותק
    המלאךה מנותק
    המלאך
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #471

    @בינארי-חכם אין לי מושג...
    לא ניסיתי עד כדי כך..

    "Code shapes logic, AI expands vision."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ע עידו300

      @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

      @עידו300 כלומר?
      איזה חברה? אופן AI?

      @המלאך הלוואי שזה GPT OSS 2... סיכוי אפסי..

      כן, נשמע מכם שא"א להשתמש ב GPT OSS 2 דרך gpt

      המלאךה מנותק
      המלאךה מנותק
      המלאך
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #472

      @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

      כן, נשמע מכם שא"א להשתמש ב GPT OSS 2 דרך gpt

      כי זה קוד פתוח.
      אז זה נמצא בHF שזה פלטפורמה למודלים קוד פתוח, שם ניתן להשתמש בAPI לכל המודלים הפתוחים.
      ובאופן AI לא כי זה לא מיועד לזה.
      זה מיועד לסגורים.

      "Code shapes logic, AI expands vision."

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • המלאךה המלאך

        @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

        כן, נשמע מכם שא"א להשתמש ב GPT OSS 2 דרך gpt

        כי זה קוד פתוח.
        אז זה נמצא בHF שזה פלטפורמה למודלים קוד פתוח, שם ניתן להשתמש בAPI לכל המודלים הפתוחים.
        ובאופן AI לא כי זה לא מיועד לזה.
        זה מיועד לסגורים.

        ע מנותק
        ע מנותק
        עידו300
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #473

        @המלאך אם אפשר להשתמש בזה שם אז למה

        @המלאך הלוואי שזה GPT OSS 2... סיכוי אפסי..

        תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?

        המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עידו300

          @המלאך אם אפשר להשתמש בזה שם אז למה

          @המלאך הלוואי שזה GPT OSS 2... סיכוי אפסי..

          תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?

          המלאךה מנותק
          המלאךה מנותק
          המלאך
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #474

          @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

          תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופש

          א' שיחררו אותו חופשי.
          יש כבר את המודל בHF.
          ב' אני התכוונתי שהגירסה החדשה של המודל אולי תצא..

          "Code shapes logic, AI expands vision."

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • בנימין מחשביםב בנימין מחשבים

            @בינארי-חכם מוכר לצערינו
            ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת

            ב מנותק
            ב מנותק
            בינארי חכם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #475

            @בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

            ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת

            גם בתשלום?

            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב בינארי חכם

              @בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

              ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת

              גם בתשלום?

              צול גאהצ מנותק
              צול גאהצ מנותק
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #476

              @בינארי-חכם אני בתשלום של שני טרה וגמיני + {שזה המנוי הכי זול אני חושב}
              וכן

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י. פל.י י. פל.

                כפי שכתבתי אלף פעמים:
                אל תשוו את gpt לקלוד, אם אין לכם מנויים בשתיהם.

                א.מ.ד.א מנותק
                א.מ.ד.א מנותק
                א.מ.ד.
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #477

                @י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                אל תשוו את gpt לקלוד, אם אין לכם מנויים בשתיהם.

                יש לי מנוי ל-GPT, פלוס.

                מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עידו300

                  @א.מ.ד. איך אפשר להשתמש בו בAPI?

                  א.מ.ד.א מנותק
                  א.מ.ד.א מנותק
                  א.מ.ד.
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #478

                  @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                  @א.מ.ד. איך אפשר להשתמש בו בAPI?

                  בספקי צד ג' כמו אופן ראוטר או GROQ.

                  @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                  @עידו300 דרך HF.

                  HF זו לא פלטפורמת הרצה, אלא אחסון מודלים... אין להם API להרצת מודלים, אולי מהו פשוט, ניסיוני ולא יציב.

                  @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                  תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?

                  גרסה 2 עוד לא יצאה, ואולי גם לא תצא לעולם.
                  והם שחררו את גרסה 1 כדי לרצות את הקהל הזועם שחיכה שהתגשמות שם החברה - OpenAI.
                  והוא לא יותר טוב מאף מודל סגור שהם השיקו בשנה האחרונה, אבל כמודל פתוח הוא היה מהטובים ביותר בעת שחרורו, למרות שהייתה לו צנזורה פנימית קיצונית.

                  מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                    @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                    @א.מ.ד. איך אפשר להשתמש בו בAPI?

                    בספקי צד ג' כמו אופן ראוטר או GROQ.

                    @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                    @עידו300 דרך HF.

                    HF זו לא פלטפורמת הרצה, אלא אחסון מודלים... אין להם API להרצת מודלים, אולי מהו פשוט, ניסיוני ולא יציב.

                    @עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                    תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?

                    גרסה 2 עוד לא יצאה, ואולי גם לא תצא לעולם.
                    והם שחררו את גרסה 1 כדי לרצות את הקהל הזועם שחיכה שהתגשמות שם החברה - OpenAI.
                    והוא לא יותר טוב מאף מודל סגור שהם השיקו בשנה האחרונה, אבל כמודל פתוח הוא היה מהטובים ביותר בעת שחרורו, למרות שהייתה לו צנזורה פנימית קיצונית.

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עידו300
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #479

                    @א.מ.ד. @המלאך שמתי לב שאנטי גרביטי משתמש במודל הזה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      היפ הופ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי היפ הופ
                      #480

                      מתוך נייט קפה
                      "גוגל מפסיקה את Google Imagen 3.0 ב-30 ביוני 2026. זהו שינוי חיצוני שאינו בשליטתנו, ואנחנו עצובים לראות אותו נעלם. "

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צול גאהצ צול גאה

                        @בינארי-חכם אני בתשלום של שני טרה וגמיני + {שזה המנוי הכי זול אני חושב}
                        וכן

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בינארי חכם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #481

                        @צול-גאה
                        מעניין כי הרי ההבדל המרכזי בין 3.1 ו3.5 זה המהירות והעלות ביחס לתוצאות (ולכן לא היה את זה כל כך עד היום)
                        אז בחינמי אני יכול להבין שהם מתקמצנים אבל כשאתה משלם?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בינארי חכם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #482

                          התחיל גם בגמיני
                          56b4ad14-4858-4704-b9da-033a14993f42-image.png

                          ה י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • ב בינארי חכם

                            התחיל גם בגמיני
                            56b4ad14-4858-4704-b9da-033a14993f42-image.png

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            היפ הופ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #483

                            @בינארי-חכם

                            למדו משהו מ GPT...

                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה היפ הופ

                              @בינארי-חכם

                              למדו משהו מ GPT...

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              בינארי חכם
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #484

                              @היפ-הופ
                              רק חבל שזה לא דברים טובים
                              (כי אין)

                              אה יש דבר אחד את האופציה ציטוט

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב בינארי חכם

                                התחיל גם בגמיני
                                56b4ad14-4858-4704-b9da-033a14993f42-image.png

                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #485

                                @בינארי-חכם כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                                התחיל גם בגמיני

                                בדר"כ לפני ההוצאת מודל חדש.

                                גאה להיות חלק:
                                otzaria.org

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י. פל.י י. פל.

                                  @בינארי-חכם כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                                  התחיל גם בגמיני

                                  בדר"כ לפני ההוצאת מודל חדש.

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בינארי חכם
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #486

                                  @י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                                  בדר"כ לפני ההוצאת מודל חדש.

                                  פעם ראשונה אצלי
                                  וכבר יצאו כמה מודלים
                                  אבל זה הגיוני
                                  אמור לצאת 3.5 פרו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פלמנמוניפ מנותק
                                    פלמנמוניפ מנותק
                                    פלמנמוני
                                    מדריכים עימוד
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #487

                                    @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:

                                    איפוס מגבלות בקודקס.
                                    תהנו .
                                    הם (open ai ואנטרופיק) ממש מתחרים מי מאפס יותר הרבה פעמים מגבלות.

                                    לפי איך שהבנתי יש הבדל ביניהם (לא עקבתי מספיק, ככה זה נראה מקופיא...):
                                    בקודקס כשיש איפוס אז גם החישוב השבועי מתחיל מחדש, כלומר - האיפוס הבא יהיה רק בעוד שבוע,
                                    בקלוד החישוב לא מתאפס - האיפוס הבא יבוא בזמנו, וזה יכול להיות גם יומיים שלש, ככה שבנתיים הם מנצחים בתחרות...

                                    פלאפון מייל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • המלאךה מנותק
                                      המלאךה מנותק
                                      המלאך
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #488

                                      לא יודע מה איתכם.
                                      אבל אצלי ג'מיני התחיל ממש עכשיו לחפש בגוגל באמת.
                                      כולל הבאת קישורים תוך השיחה (דבר שהיה בGPT ובMODE AI של גוגל שנים..),
                                      65486163-1449-43cd-a34d-a24c916f7ddd-image.png
                                      ולגופו של דבר.
                                      הולכת לצאת באמת גירסה 15 של פייתון?

                                      "Code shapes logic, AI expands vision."

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • המלאךה המלאך

                                        לא יודע מה איתכם.
                                        אבל אצלי ג'מיני התחיל ממש עכשיו לחפש בגוגל באמת.
                                        כולל הבאת קישורים תוך השיחה (דבר שהיה בGPT ובMODE AI של גוגל שנים..),
                                        65486163-1449-43cd-a34d-a24c916f7ddd-image.png
                                        ולגופו של דבר.
                                        הולכת לצאת באמת גירסה 15 של פייתון?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אריה AI
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #489

                                        @המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬:

                                        אבל אצלי ג'מיני התחיל ממש עכשיו לחפש בגוגל באמת.

                                        זה בהחלט בשורה טובה!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמח
                                          צוות פיקוח מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #490

                                          @Moshe-a כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:

                                          @שניאור-שמח
                                          האם זה רק למנוי בתשלום כי אני לא רואה אצלי

                                          עכשיו אני רואה שגם אצלי זה נעלם פתאום.. אז אולי גוגל בטעות הוציאה?
                                          למישהו יש אותו?

                                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר