שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬
-
@עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:כן, נשמע מכם שא"א להשתמש ב GPT OSS 2 דרך gpt
כי זה קוד פתוח.
אז זה נמצא בHF שזה פלטפורמה למודלים קוד פתוח, שם ניתן להשתמש בAPI לכל המודלים הפתוחים.
ובאופן AI לא כי זה לא מיועד לזה.
זה מיועד לסגורים. -
-
@בינארי-חכם מוכר לצערינו
ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת@בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת
גם בתשלום?
-
@בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:ומאז העדכון ל3.5 ביתר שאת
גם בתשלום?
@בינארי-חכם אני בתשלום של שני טרה וגמיני + {שזה המנוי הכי זול אני חושב}
וכן -
@עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:@א.מ.ד. איך אפשר להשתמש בו בAPI?
בספקי צד ג' כמו אופן ראוטר או GROQ.
@המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:@עידו300 דרך HF.
HF זו לא פלטפורמת הרצה, אלא אחסון מודלים... אין להם API להרצת מודלים, אולי מהו פשוט, ניסיוני ולא יציב.
@עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?
גרסה 2 עוד לא יצאה, ואולי גם לא תצא לעולם.
והם שחררו את גרסה 1 כדי לרצות את הקהל הזועם שחיכה שהתגשמות שם החברה - OpenAI.
והוא לא יותר טוב מאף מודל סגור שהם השיקו בשנה האחרונה, אבל כמודל פתוח הוא היה מהטובים ביותר בעת שחרורו, למרות שהייתה לו צנזורה פנימית קיצונית. -
@עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:@א.מ.ד. איך אפשר להשתמש בו בAPI?
בספקי צד ג' כמו אופן ראוטר או GROQ.
@המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:@עידו300 דרך HF.
HF זו לא פלטפורמת הרצה, אלא אחסון מודלים... אין להם API להרצת מודלים, אולי מהו פשוט, ניסיוני ולא יציב.
@עידו300 כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:תשתמש שם וזהו... ואם זה יותר טוב בקידוד למה משחררים אותו חופשי?
גרסה 2 עוד לא יצאה, ואולי גם לא תצא לעולם.
והם שחררו את גרסה 1 כדי לרצות את הקהל הזועם שחיכה שהתגשמות שם החברה - OpenAI.
והוא לא יותר טוב מאף מודל סגור שהם השיקו בשנה האחרונה, אבל כמודל פתוח הוא היה מהטובים ביותר בעת שחרורו, למרות שהייתה לו צנזורה פנימית קיצונית. -
@בינארי-חכם אני בתשלום של שני טרה וגמיני + {שזה המנוי הכי זול אני חושב}
וכן@צול-גאה
מעניין כי הרי ההבדל המרכזי בין 3.1 ו3.5 זה המהירות והעלות ביחס לתוצאות (ולכן לא היה את זה כל כך עד היום)
אז בחינמי אני יכול להבין שהם מתקמצנים אבל כשאתה משלם? -
התחיל גם בגמיני

-
התחיל גם בגמיני

-
-
התחיל גם בגמיני

@בינארי-חכם כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:התחיל גם בגמיני
בדר"כ לפני ההוצאת מודל חדש.
-
@בינארי-חכם כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:התחיל גם בגמיני
בדר"כ לפני ההוצאת מודל חדש.
@י.-פל. כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:בדר"כ לפני ההוצאת מודל חדש.
פעם ראשונה אצלי
וכבר יצאו כמה מודלים
אבל זה הגיוני
אמור לצאת 3.5 פרו -
@המלאך כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:
איפוס מגבלות בקודקס.
תהנו .
הם (open ai ואנטרופיק) ממש מתחרים מי מאפס יותר הרבה פעמים מגבלות.לפי איך שהבנתי יש הבדל ביניהם (לא עקבתי מספיק, ככה זה נראה מקופיא...):
בקודקס כשיש איפוס אז גם החישוב השבועי מתחיל מחדש, כלומר - האיפוס הבא יהיה רק בעוד שבוע,
בקלוד החישוב לא מתאפס - האיפוס הבא יבוא בזמנו, וזה יכול להיות גם יומיים שלש, ככה שבנתיים הם מנצחים בתחרות... -
לא יודע מה איתכם.
אבל אצלי ג'מיני התחיל ממש עכשיו לחפש בגוגל באמת.
כולל הבאת קישורים תוך השיחה (דבר שהיה בGPT ובMODE AI של גוגל שנים..),

ולגופו של דבר.
הולכת לצאת באמת גירסה 15 של פייתון? -
@Moshe-a כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:
@שניאור-שמח
האם זה רק למנוי בתשלום כי אני לא רואה אצליעכשיו אני רואה שגם אצלי זה נעלם פתאום.. אז אולי גוגל בטעות הוציאה?
למישהו יש אותו? -
@Moshe-a כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:
@שניאור-שמח
האם זה רק למנוי בתשלום כי אני לא רואה אצליעכשיו אני רואה שגם אצלי זה נעלם פתאום.. אז אולי גוגל בטעות הוציאה?
למישהו יש אותו?@שניאור-שמח זה זיגזג גם אצלי , תרענן עד שיופיע
-
@שניאור-שמח זה זיגזג גם אצלי , תרענן עד שיופיע
@רציונל ריעננתי, לא עזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות