המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני
-
@יאיר-דניאל
מה בעצם קורה - זה לא מופיע בסרגל הכלים?@pcinfogmach הוא מופיע בתוספות קום - כלא מסומן, וגם אם אני מסמן אותו ולוחץ אישור - כשאני פותח שוב את תוספות קום - הוא לא מסומן כפעיל.
התוכנה כן מותקנת - "כתבי הקודש.EXE" עובד מצויין.
כשאני מנסה להפעיל מהאפפ דאטא את הקובץ VSTO - זה מה שקורה:
קוד שגיאה בספויילר:שם: KleiKodesh
מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto************** טקסט חריגה**************
System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException: הורדת file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh_Main.png לא הצליחה. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.IO.FileNotFoundException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'.
ב- System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
ב- System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
ב- System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy)
ב- System.Net.FileWebStream..ctor(FileWebRequest request, String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare sharing, Int32 length, Boolean async)
ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
--- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
ב- System.Net.FileWebRequest.GetResponseCallback(Object state)
--- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
ב- System.Net.FileWebRequest.EndGetResponse(IAsyncResult asyncResult)
ב- System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
--- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()ג'מיני הסביר לי שהוא מחפש איזה קובץ בשם "KleiKodesh_Main.png" הוספתי כזה קובץ ידנית, ואז עולה השגיאה הבאה:

קוד שגיאה בספויילר:שם: KleiKodesh
מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto************** טקסט חריגה**************
System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException: הפניה במניפסט אינה תואמת לזהות של ההרכבה היורדת כתבי הקודש.exe.
ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()זה מה שג'מיני טען = בספויילר
התעלומה נפתרת בזכות מה שכתבת בצילום המסך: ציינת שהוספת את קובץ התמונה החסר באופן ידני לתיקייה.
בטכנולוגיית ClickOnce (שעליה מבוססות הרחבות VSTO לוורד), יש מנגנון אבטחה מחמיר. כל הקבצים שמרכיבים את ההתקנה רשומים בקובץ "מניפסט" (Manifest) יחד עם החתימות הדיגיטליות והגיבובים (Hashes) המדויקים שלהם.
ברגע שאתה מכניס או משנה קובץ באופן ידני בתיקיית היעד ב-AppData, המערכת מזהה באופן אוטומטי שמבנה הקבצים שם כבר לא תואם למה שהוצהר במקור בחתימת ההתקנה. כתוצאה מכך היא חוסמת את ההפעלה מטעמי אבטחה וזורקת את השגיאה שקיבלת (InvalidDeploymentException).
בקיצור: אי אפשר לעקוף שגיאת קובץ חסר ב-VSTO על ידי הדבקה ידנית שלו לתיקיית המטמון של ההתקנה.
כדי לפתור את זה באמת, יש לבצע את השלבים הבאים:
ניקוי מוחלט: מחק את הקובץ שהוספת ידנית. למעשה, הדרך הבטוחה ביותר כעת היא להסיר את ההרחבה לגמרי דרך הגדרות הווינדוס, ולנקות את המטמון דרך הפקודה rundll32 dfshim CleanOnlineAppCache.
תיקון מצד המפתח: מי שמתחזק את קוד המקור חייב להוסיף את קובץ התמונה החסר לתוך הפרויקט עצמו ב-Visual Studio, לוודא שהמאפיין Build Action שלו מוגדר נכון (למשל כ-Content), ולבצע Publish לגרסה חדשה לגמרי.
רק התקנה מסודרת דרך קובץ Setup רשמי ומעודכן שכולל את קובץ התמונה בתוך המניפסט תעבוד.
-
@pcinfogmach הוא מופיע בתוספות קום - כלא מסומן, וגם אם אני מסמן אותו ולוחץ אישור - כשאני פותח שוב את תוספות קום - הוא לא מסומן כפעיל.
התוכנה כן מותקנת - "כתבי הקודש.EXE" עובד מצויין.
כשאני מנסה להפעיל מהאפפ דאטא את הקובץ VSTO - זה מה שקורה:
קוד שגיאה בספויילר:שם: KleiKodesh
מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto************** טקסט חריגה**************
System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException: הורדת file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh_Main.png לא הצליחה. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.IO.FileNotFoundException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'.
ב- System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
ב- System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
ב- System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy)
ב- System.Net.FileWebStream..ctor(FileWebRequest request, String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare sharing, Int32 length, Boolean async)
ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
--- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
ב- System.Net.FileWebRequest.GetResponseCallback(Object state)
--- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
ב- System.Net.FileWebRequest.EndGetResponse(IAsyncResult asyncResult)
ב- System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
--- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()ג'מיני הסביר לי שהוא מחפש איזה קובץ בשם "KleiKodesh_Main.png" הוספתי כזה קובץ ידנית, ואז עולה השגיאה הבאה:

קוד שגיאה בספויילר:שם: KleiKodesh
מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto************** טקסט חריגה**************
System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException: הפניה במניפסט אינה תואמת לזהות של ההרכבה היורדת כתבי הקודש.exe.
ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()זה מה שג'מיני טען = בספויילר
התעלומה נפתרת בזכות מה שכתבת בצילום המסך: ציינת שהוספת את קובץ התמונה החסר באופן ידני לתיקייה.
בטכנולוגיית ClickOnce (שעליה מבוססות הרחבות VSTO לוורד), יש מנגנון אבטחה מחמיר. כל הקבצים שמרכיבים את ההתקנה רשומים בקובץ "מניפסט" (Manifest) יחד עם החתימות הדיגיטליות והגיבובים (Hashes) המדויקים שלהם.
ברגע שאתה מכניס או משנה קובץ באופן ידני בתיקיית היעד ב-AppData, המערכת מזהה באופן אוטומטי שמבנה הקבצים שם כבר לא תואם למה שהוצהר במקור בחתימת ההתקנה. כתוצאה מכך היא חוסמת את ההפעלה מטעמי אבטחה וזורקת את השגיאה שקיבלת (InvalidDeploymentException).
בקיצור: אי אפשר לעקוף שגיאת קובץ חסר ב-VSTO על ידי הדבקה ידנית שלו לתיקיית המטמון של ההתקנה.
כדי לפתור את זה באמת, יש לבצע את השלבים הבאים:
ניקוי מוחלט: מחק את הקובץ שהוספת ידנית. למעשה, הדרך הבטוחה ביותר כעת היא להסיר את ההרחבה לגמרי דרך הגדרות הווינדוס, ולנקות את המטמון דרך הפקודה rundll32 dfshim CleanOnlineAppCache.
תיקון מצד המפתח: מי שמתחזק את קוד המקור חייב להוסיף את קובץ התמונה החסר לתוך הפרויקט עצמו ב-Visual Studio, לוודא שהמאפיין Build Action שלו מוגדר נכון (למשל כ-Content), ולבצע Publish לגרסה חדשה לגמרי.
רק התקנה מסודרת דרך קובץ Setup רשמי ומעודכן שכולל את קובץ התמונה בתוך המניפסט תעבוד.
@יאיר-דניאל להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?
אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום? -
@יאיר-דניאל להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?
אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?

דבר ראשון שניסיתי...
הסרתי גם ידנית ברגיסטרי כל זכר לתוספים ולכלי קודש.
נאדא.אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?
לא, זה נמחק.
-
לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו -
@pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:

-
@pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:

@צדיק-וטוב-לו-0
מה הסמל המקובל ל-OCR? -
@צדיק-וטוב-לו-0
מה הסמל המקובל ל-OCR?@pcinfogmach לא ידוע לי שיש משהו ספציפי.
בד"כ זה משהו שמראה שיש כתב או טקסט.
אפשר אולי את הסמל של וינדוס

-
להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?

דבר ראשון שניסיתי...
הסרתי גם ידנית ברגיסטרי כל זכר לתוספים ולכלי קודש.
נאדא.אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?
לא, זה נמחק.
@יאיר-דניאל
תפנה אלי במייל או בצאט אני לא מצליח לעקוב אחרי מה ניסינו ומה לא- תודה וסליחה
-
שמישהו יעזור לי:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד? -
שמישהו יעזור לי:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד? -
@צדיק-וטוב-לו-0
אתה לא מעוניין בתוסף לוורד, או שיש באג בהתקנת התוסף?
תתקין את התוכנה הרגילה, ותסיר את את V בתוספות COM בכרטיסיית מפתחים בוורד:

כך שזה לא יטען בוורד כלל.@דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?
-
@דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?
@צדיק-וטוב-לו-0 אכן
-
שמישהו יעזור לי:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?צדיק-וטוב-לו-0 כתב:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?
בבחינת 'עוד הם מדברים ואני אשמע', נענה הרב המחבר @pcinfogmach וכתב לי בפרטי, כי החל בעז"ה מגירסא זו והילך יווצר במקביל קובץ נייד עבור כתבי הקודש (ללא התחייבות וללא אחריות).
זה כבר נמצא בגיט, זמין לכל הרוצה.למעוניינים - הנה הגירסא הנוכחית (נכון לשעת כתיבת הפוסט)
https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases/download/v8.3.2/KitveiHakodeshPortable-v8.3.2.zip
-
ח חד צורבא התייחס לנושא זה
-
לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנוחד-צורבא כתב:
לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנולא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב
-
חד-צורבא כתב:
לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנולא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב
-
כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.
להלן סיכום חלקי:
- האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
- החיפוש נהיה מהר יותר
- נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
- בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
*נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
*נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
*נוספו הערות אישיות
*ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות
ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.
-
כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.
להלן סיכום חלקי:
- האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
- החיפוש נהיה מהר יותר
- נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
- בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
*נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
*נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
*נוספו הערות אישיות
*ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות
ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.
האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
אני לא שיניתי כלום....*נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
בעיקר נועד בשביל זה
https://hebrewbooks-2026.github.io/index.html -
האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
אני לא שיניתי כלום....*נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
בעיקר נועד בשביל זה
https://hebrewbooks-2026.github.io/index.htmlמה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
אני לא שיניתי כלום....אכן רק עכשיו שמתי לב לזה
תמיד פתחתי את הספר ועברתי לכותרות דרך תוכן הענינים. -
גם תבדוק אם מופיע לך איזושהי שגיאה בקונסול של הדפדפן (F12)
@pcinfogmach עכשיו ב"ה זה עובד הבעיה הייתה שהוא היה צריך רשת חבל שמי שאין לו יפסיד !! אין אפשרות לכלול במתקין את מה שהוא צריך ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

