דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
1.2k פוסטים 64 כותבים 87.7k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חד צורבא
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1164

    לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
    איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צדיק וטוב לו 0צ מנותק
      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
      צדיק וטוב לו 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1165

      @pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
      לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.

      אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:
      31de7318-48c5-4812-a653-2b45dcca0771-image.jpeg

      pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

        @pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
        לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.

        אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:
        31de7318-48c5-4812-a653-2b45dcca0771-image.jpeg

        pcinfogmachP מנותק
        pcinfogmachP מנותק
        pcinfogmach
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1166

        @צדיק-וטוב-לו-0
        מה הסמל המקובל ל-OCR?

        גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

        צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • pcinfogmachP pcinfogmach

          @צדיק-וטוב-לו-0
          מה הסמל המקובל ל-OCR?

          צדיק וטוב לו 0צ מנותק
          צדיק וטוב לו 0צ מנותק
          צדיק וטוב לו 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1167

          @pcinfogmach לא ידוע לי שיש משהו ספציפי.
          בד"כ זה משהו שמראה שיש כתב או טקסט.
          אפשר אולי את הסמל של וינדוס
          a4f33a71-1327-4068-81b0-31fdc3d0ab44-image.jpeg

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

            @pcinfogmach כתב:

            להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?

            🙂
            דבר ראשון שניסיתי...
            הסרתי גם ידנית ברגיסטרי כל זכר לתוספים ולכלי קודש.
            נאדא.

            @pcinfogmach כתב:

            אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?

            לא, זה נמחק.

            pcinfogmachP מנותק
            pcinfogmachP מנותק
            pcinfogmach
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1168

            @יאיר-דניאל
            תפנה אלי במייל או בצאט אני לא מצליח לעקוב אחרי מה ניסינו ומה לא

            • תודה וסליחה

            גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צדיק וטוב לו 0צ מנותק
              צדיק וטוב לו 0צ מנותק
              צדיק וטוב לו 0
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1169

              שמישהו יעזור לי:
              יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

              דאנציגד צדיק וטוב לו 0צ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                שמישהו יעזור לי:
                יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

                דאנציגד מנותק
                דאנציגד מנותק
                דאנציג
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1170

                @צדיק-וטוב-לו-0
                אתה לא מעוניין בתוסף לוורד, או שיש באג בהתקנת התוסף?
                תתקין את התוכנה הרגילה, ותסיר את את V בתוספות COM בכרטיסיית מפתחים בוורד:
                dd1afb77-2687-4574-952c-c66f8913552e-image.jpeg
                כך שזה לא יטען בוורד כלל.

                צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • דאנציגד דאנציג

                  @צדיק-וטוב-לו-0
                  אתה לא מעוניין בתוסף לוורד, או שיש באג בהתקנת התוסף?
                  תתקין את התוכנה הרגילה, ותסיר את את V בתוספות COM בכרטיסיית מפתחים בוורד:
                  dd1afb77-2687-4574-952c-c66f8913552e-image.jpeg
                  כך שזה לא יטען בוורד כלל.

                  צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                  צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                  צדיק וטוב לו 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1171

                  @דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?

                  יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                    @דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?

                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1172

                    @צדיק-וטוב-לו-0 אכן

                    yyrdnyl11@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                      שמישהו יעזור לי:
                      יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

                      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                      צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                      צדיק וטוב לו 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק וטוב לו 0
                      #1173

                      צדיק-וטוב-לו-0 כתב:

                      יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

                      בבחינת 'עוד הם מדברים ואני אשמע', נענה הרב המחבר @pcinfogmach וכתב לי בפרטי, כי החל בעז"ה מגירסא זו והילך יווצר במקביל קובץ נייד עבור כתבי הקודש (ללא התחייבות וללא אחריות).
                      זה כבר נמצא בגיט, זמין לכל הרוצה.

                      למעוניינים - הנה הגירסא הנוכחית (נכון לשעת כתיבת הפוסט)
                      https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases/download/v8.3.2/KitveiHakodeshPortable-v8.3.2.zip

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ח חד צורבא התייחס לנושא זה
                      • ח חד צורבא

                        לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
                        איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חד צורבא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1174

                        חד-צורבא כתב:

                        לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
                        איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

                        לא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב

                        pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חד צורבא

                          חד-צורבא כתב:

                          לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
                          איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

                          לא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב

                          pcinfogmachP מנותק
                          pcinfogmachP מנותק
                          pcinfogmach
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1175

                          @חד-צורבא
                          095217a6-7472-438d-9fcb-34dfe3a9fe52-image.jpeg

                          גם תבדוק אם מופיע לך איזושהי שגיאה בקונסול של הדפדפן (F12)

                          גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אלכסנדר צדש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אלכסנדר צדש
                            #1176

                            כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.

                            להלן סיכום חלקי:

                            • האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
                            • החיפוש נהיה מהר יותר
                            • נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
                            • בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
                              *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
                              *נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
                              *נוספו הערות אישיות
                              *ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות

                            ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.

                            pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • א אלכסנדר צדש

                              כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.

                              להלן סיכום חלקי:

                              • האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
                              • החיפוש נהיה מהר יותר
                              • נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
                              • בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
                                *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
                                *נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
                                *נוספו הערות אישיות
                                *ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות

                              ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.

                              pcinfogmachP מנותק
                              pcinfogmachP מנותק
                              pcinfogmach
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
                              #1177

                              @אלכסנדר-צדש כתב:

                              האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.

                              מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                              אני לא שיניתי כלום....

                              @אלכסנדר-צדש כתב:

                              *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין

                              בעיקר נועד בשביל זה
                              https://hebrewbooks-2026.github.io/index.html

                              גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • pcinfogmachP pcinfogmach

                                @אלכסנדר-צדש כתב:

                                האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.

                                מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                                אני לא שיניתי כלום....

                                @אלכסנדר-צדש כתב:

                                *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין

                                בעיקר נועד בשביל זה
                                https://hebrewbooks-2026.github.io/index.html

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלכסנדר צדש
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1178

                                @pcinfogmach כתב:

                                מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                                אני לא שיניתי כלום....

                                אכן רק עכשיו שמתי לב לזה
                                תמיד פתחתי את הספר ועברתי לכותרות דרך תוכן הענינים.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • pcinfogmachP pcinfogmach

                                  @חד-צורבא
                                  095217a6-7472-438d-9fcb-34dfe3a9fe52-image.jpeg

                                  גם תבדוק אם מופיע לך איזושהי שגיאה בקונסול של הדפדפן (F12)

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חד צורבא
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי חד צורבא
                                  #1179

                                  @pcinfogmach עכשיו ב"ה זה עובד הבעיה הייתה שהוא היה צריך רשת חבל שמי שאין לו יפסיד !! אין אפשרות לכלול במתקין את מה שהוא צריך ?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יהודה זקש
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1180

                                    57a33f99-b682-4595-9af9-0ec98efae330-image.jpeg
                                    מה זה?
                                    אני לא מצליח להתקין

                                    pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י יהודה זקש

                                      57a33f99-b682-4595-9af9-0ec98efae330-image.jpeg
                                      מה זה?
                                      אני לא מצליח להתקין

                                      pcinfogmachP מנותק
                                      pcinfogmachP מנותק
                                      pcinfogmach
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1181

                                      @יהודה-זקש
                                      זה באג תתקין גרסה אחת לפני עד שאתקן את זה

                                      גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • pcinfogmachP pcinfogmach

                                        @יהודה-זקש
                                        זה באג תתקין גרסה אחת לפני עד שאתקן את זה

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יהודה זקש
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1182

                                        @pcinfogmach מאיפה להוריד אותה?

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יהודה זקש

                                          @pcinfogmach מאיפה להוריד אותה?

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חד צורבא
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1183

                                          @יהודה-זקש
                                          https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases
                                          זה נראה שהוא מחק את הגירסא התקולה היה 8.3.2 ועכשיו כנראה אתה צריך להוריד 8.3.1

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר