המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני
-
לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו -
@pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:

-
@pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:

@צדיק-וטוב-לו-0
מה הסמל המקובל ל-OCR? -
@צדיק-וטוב-לו-0
מה הסמל המקובל ל-OCR?@pcinfogmach לא ידוע לי שיש משהו ספציפי.
בד"כ זה משהו שמראה שיש כתב או טקסט.
אפשר אולי את הסמל של וינדוס

-
להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?

דבר ראשון שניסיתי...
הסרתי גם ידנית ברגיסטרי כל זכר לתוספים ולכלי קודש.
נאדא.אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?
לא, זה נמחק.
@יאיר-דניאל
תפנה אלי במייל או בצאט אני לא מצליח לעקוב אחרי מה ניסינו ומה לא- תודה וסליחה
-
שמישהו יעזור לי:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד? -
שמישהו יעזור לי:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד? -
@צדיק-וטוב-לו-0
אתה לא מעוניין בתוסף לוורד, או שיש באג בהתקנת התוסף?
תתקין את התוכנה הרגילה, ותסיר את את V בתוספות COM בכרטיסיית מפתחים בוורד:

כך שזה לא יטען בוורד כלל.@דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?
-
@דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?
@צדיק-וטוב-לו-0 אכן
-
שמישהו יעזור לי:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?צדיק-וטוב-לו-0 כתב:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?
בבחינת 'עוד הם מדברים ואני אשמע', נענה הרב המחבר @pcinfogmach וכתב לי בפרטי, כי החל בעז"ה מגירסא זו והילך יווצר במקביל קובץ נייד עבור כתבי הקודש (ללא התחייבות וללא אחריות).
זה כבר נמצא בגיט, זמין לכל הרוצה.למעוניינים - הנה הגירסא הנוכחית (נכון לשעת כתיבת הפוסט)
https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases/download/v8.3.2/KitveiHakodeshPortable-v8.3.2.zip
-
ח חד צורבא התייחס לנושא זה
-
לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנוחד-צורבא כתב:
לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנולא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב
-
חד-צורבא כתב:
לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנולא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב
-
כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.
להלן סיכום חלקי:
- האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
- החיפוש נהיה מהר יותר
- נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
- בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
*נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
*נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
*נוספו הערות אישיות
*ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות
ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.
-
כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.
להלן סיכום חלקי:
- האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
- החיפוש נהיה מהר יותר
- נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
- בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
*נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
*נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
*נוספו הערות אישיות
*ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות
ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.
האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
אני לא שיניתי כלום....*נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
בעיקר נועד בשביל זה
https://hebrewbooks-2026.github.io/index.html -
האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
אני לא שיניתי כלום....*נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
בעיקר נועד בשביל זה
https://hebrewbooks-2026.github.io/index.htmlמה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
אני לא שיניתי כלום....אכן רק עכשיו שמתי לב לזה
תמיד פתחתי את הספר ועברתי לכותרות דרך תוכן הענינים. -
גם תבדוק אם מופיע לך איזושהי שגיאה בקונסול של הדפדפן (F12)
@pcinfogmach עכשיו ב"ה זה עובד הבעיה הייתה שהוא היה צריך רשת חבל שמי שאין לו יפסיד !! אין אפשרות לכלול במתקין את מה שהוא צריך ?
-
@יהודה-זקש
זה באג תתקין גרסה אחת לפני עד שאתקן את זה -
@יהודה-זקש
זה באג תתקין גרסה אחת לפני עד שאתקן את זה@pcinfogmach מאיפה להוריד אותה?
-
@pcinfogmach מאיפה להוריד אותה?
@יהודה-זקש
https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases
זה נראה שהוא מחק את הגירסא התקולה היה 8.3.2 ועכשיו כנראה אתה צריך להוריד 8.3.1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

