דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
1.2k פוסטים 63 כותבים 87.0k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • pcinfogmachP pcinfogmach

    יש משיהו שזה כן עובד לו?

    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
    צדיק וטוב לו 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק וטוב לו 0
    #1154

    @pcinfogmach כעת התנתקתי מהאינטרנט - הוא בכלל לא מכון 'לתקשר' איתך, כותב בשורת החיפוש 'אין אינטרנט'.

    ea491ee8-5c61-490f-8eea-cc4c87150a92-image.jpeg

    pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

      @pcinfogmach כעת התנתקתי מהאינטרנט - הוא בכלל לא מכון 'לתקשר' איתך, כותב בשורת החיפוש 'אין אינטרנט'.

      ea491ee8-5c61-490f-8eea-cc4c87150a92-image.jpeg

      pcinfogmachP מנותק
      pcinfogmachP מנותק
      pcinfogmach
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1155

      @צדיק-וטוב-לו-0
      אוקיי אנסה לסדר את זה בגרסה הבאה נא לעכן אחרי ההפצה אם זה תוקן

      גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🙏
      4
      • pcinfogmachP מנותק
        pcinfogmachP מנותק
        pcinfogmach
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1156

        דרוש מישהו שגם יש אצלו את הבעיה הזו
        https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/issues/132
        שיבדוק לי גם האם יש גרסה ישנה שכן עובדת אצלו
        תודה מראש

        גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • pcinfogmachP pcinfogmach

          @יאיר-דניאל
          תסיר את כלי קודש דרך המסיר הייעודי (בתפריט הסרת התוכנות של ווינדוס)
          תריץ תיקון מקומי של וורד
          תתחיל מחדש את המחשב
          ולאחר מכן תתקין את כלי קודש שוב

          לצערי תוספי וורד זה עסק שברירי

          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1157

          @pcinfogmach לא עזר כלום, לצערי.
          זה משגע אותי, כנראה התמכרתי לכלי קודש...

          yyrdnyl11@gmail.com

          pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

            @pcinfogmach לא עזר כלום, לצערי.
            זה משגע אותי, כנראה התמכרתי לכלי קודש...

            pcinfogmachP מנותק
            pcinfogmachP מנותק
            pcinfogmach
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1158

            @יאיר-דניאל
            מה בעצם קורה - זה לא מופיע בסרגל הכלים?

            גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

            יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • pcinfogmachP מנותק
              pcinfogmachP מנותק
              pcinfogmach
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1159

              בס"ד כלי קודש למאק על ידי @יוסף-חיים-5
              https://github.com/lgolds311-code/klei-kodesh-mac

              גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • pcinfogmachP pcinfogmach

                בס"ד כלי קודש למאק על ידי @יוסף-חיים-5
                https://github.com/lgolds311-code/klei-kodesh-mac

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים שנקר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1160

                @pcinfogmach כתבי הקודש נהדר אבל יש שגיאה מעניינת לפעמים בפתיחת ספרים מהיברובוקס הוא פותח את האתר של היברובוקס וממנו אפשר להמשיך הלאה והלאה והלאה מכל קישור שיש שם [תבדוק למשל ספר בית שערים או"ח יודא צבי בלום]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • pcinfogmachP pcinfogmach

                  @יאיר-דניאל
                  מה בעצם קורה - זה לא מופיע בסרגל הכלים?

                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                  #1161

                  @pcinfogmach הוא מופיע בתוספות קום - כלא מסומן, וגם אם אני מסמן אותו ולוחץ אישור - כשאני פותח שוב את תוספות קום - הוא לא מסומן כפעיל.
                  התוכנה כן מותקנת - "כתבי הקודש.EXE" עובד מצויין.
                  כשאני מנסה להפעיל מהאפפ דאטא את הקובץ VSTO - זה מה שקורה:

                  0773cd01-c63f-44e8-8d6f-f10b5412904f-image.jpeg
                  קוד שגיאה בספויילר:

                  שם: KleiKodesh
                  מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto

                  ************** טקסט חריגה**************
                  System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException: ‏‏הורדת file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh_Main.png לא הצליחה. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.IO.FileNotFoundException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'.
                  ב- System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
                  ב- System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
                  ב- System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy)
                  ב- System.Net.FileWebStream..ctor(FileWebRequest request, String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare sharing, Int32 length, Boolean async)
                  ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
                  --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
                  ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
                  ב- System.Net.FileWebRequest.GetResponseCallback(Object state)
                  --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
                  ב- System.Net.FileWebRequest.EndGetResponse(IAsyncResult asyncResult)
                  ב- System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
                  --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
                  ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
                  ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()

                  ג'מיני הסביר לי שהוא מחפש איזה קובץ בשם "KleiKodesh_Main.png" הוספתי כזה קובץ ידנית, ואז עולה השגיאה הבאה:

                  e2bf0eb1-f70e-4c76-9893-a63f8ee063f1-image.jpeg
                  קוד שגיאה בספויילר:

                  שם: KleiKodesh
                  מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto

                  ************** טקסט חריגה**************
                  System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException: ‏‏הפניה במניפסט אינה תואמת לזהות של ההרכבה היורדת כתבי הקודש.exe.
                  ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
                  ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()

                  זה מה שג'מיני טען = בספויילר

                  התעלומה נפתרת בזכות מה שכתבת בצילום המסך: ציינת שהוספת את קובץ התמונה החסר באופן ידני לתיקייה.

                  בטכנולוגיית ClickOnce (שעליה מבוססות הרחבות VSTO לוורד), יש מנגנון אבטחה מחמיר. כל הקבצים שמרכיבים את ההתקנה רשומים בקובץ "מניפסט" (Manifest) יחד עם החתימות הדיגיטליות והגיבובים (Hashes) המדויקים שלהם.

                  ברגע שאתה מכניס או משנה קובץ באופן ידני בתיקיית היעד ב-AppData, המערכת מזהה באופן אוטומטי שמבנה הקבצים שם כבר לא תואם למה שהוצהר במקור בחתימת ההתקנה. כתוצאה מכך היא חוסמת את ההפעלה מטעמי אבטחה וזורקת את השגיאה שקיבלת (InvalidDeploymentException).

                  בקיצור: אי אפשר לעקוף שגיאת קובץ חסר ב-VSTO על ידי הדבקה ידנית שלו לתיקיית המטמון של ההתקנה.

                  כדי לפתור את זה באמת, יש לבצע את השלבים הבאים:

                  ניקוי מוחלט: מחק את הקובץ שהוספת ידנית. למעשה, הדרך הבטוחה ביותר כעת היא להסיר את ההרחבה לגמרי דרך הגדרות הווינדוס, ולנקות את המטמון דרך הפקודה rundll32 dfshim CleanOnlineAppCache.

                  תיקון מצד המפתח: מי שמתחזק את קוד המקור חייב להוסיף את קובץ התמונה החסר לתוך הפרויקט עצמו ב-Visual Studio, לוודא שהמאפיין Build Action שלו מוגדר נכון (למשל כ-Content), ולבצע Publish לגרסה חדשה לגמרי.

                  רק התקנה מסודרת דרך קובץ Setup רשמי ומעודכן שכולל את קובץ התמונה בתוך המניפסט תעבוד.

                  yyrdnyl11@gmail.com

                  pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                    @pcinfogmach הוא מופיע בתוספות קום - כלא מסומן, וגם אם אני מסמן אותו ולוחץ אישור - כשאני פותח שוב את תוספות קום - הוא לא מסומן כפעיל.
                    התוכנה כן מותקנת - "כתבי הקודש.EXE" עובד מצויין.
                    כשאני מנסה להפעיל מהאפפ דאטא את הקובץ VSTO - זה מה שקורה:

                    0773cd01-c63f-44e8-8d6f-f10b5412904f-image.jpeg
                    קוד שגיאה בספויילר:

                    שם: KleiKodesh
                    מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto

                    ************** טקסט חריגה**************
                    System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException: ‏‏הורדת file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh_Main.png לא הצליחה. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.IO.FileNotFoundException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'.
                    ב- System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
                    ב- System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
                    ב- System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy)
                    ב- System.Net.FileWebStream..ctor(FileWebRequest request, String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare sharing, Int32 length, Boolean async)
                    ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
                    --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
                    ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
                    ב- System.Net.FileWebRequest.GetResponseCallback(Object state)
                    --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
                    ב- System.Net.FileWebRequest.EndGetResponse(IAsyncResult asyncResult)
                    ב- System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
                    --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
                    ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
                    ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()

                    ג'מיני הסביר לי שהוא מחפש איזה קובץ בשם "KleiKodesh_Main.png" הוספתי כזה קובץ ידנית, ואז עולה השגיאה הבאה:

                    e2bf0eb1-f70e-4c76-9893-a63f8ee063f1-image.jpeg
                    קוד שגיאה בספויילר:

                    שם: KleiKodesh
                    מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto

                    ************** טקסט חריגה**************
                    System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException: ‏‏הפניה במניפסט אינה תואמת לזהות של ההרכבה היורדת כתבי הקודש.exe.
                    ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
                    ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()

                    זה מה שג'מיני טען = בספויילר

                    התעלומה נפתרת בזכות מה שכתבת בצילום המסך: ציינת שהוספת את קובץ התמונה החסר באופן ידני לתיקייה.

                    בטכנולוגיית ClickOnce (שעליה מבוססות הרחבות VSTO לוורד), יש מנגנון אבטחה מחמיר. כל הקבצים שמרכיבים את ההתקנה רשומים בקובץ "מניפסט" (Manifest) יחד עם החתימות הדיגיטליות והגיבובים (Hashes) המדויקים שלהם.

                    ברגע שאתה מכניס או משנה קובץ באופן ידני בתיקיית היעד ב-AppData, המערכת מזהה באופן אוטומטי שמבנה הקבצים שם כבר לא תואם למה שהוצהר במקור בחתימת ההתקנה. כתוצאה מכך היא חוסמת את ההפעלה מטעמי אבטחה וזורקת את השגיאה שקיבלת (InvalidDeploymentException).

                    בקיצור: אי אפשר לעקוף שגיאת קובץ חסר ב-VSTO על ידי הדבקה ידנית שלו לתיקיית המטמון של ההתקנה.

                    כדי לפתור את זה באמת, יש לבצע את השלבים הבאים:

                    ניקוי מוחלט: מחק את הקובץ שהוספת ידנית. למעשה, הדרך הבטוחה ביותר כעת היא להסיר את ההרחבה לגמרי דרך הגדרות הווינדוס, ולנקות את המטמון דרך הפקודה rundll32 dfshim CleanOnlineAppCache.

                    תיקון מצד המפתח: מי שמתחזק את קוד המקור חייב להוסיף את קובץ התמונה החסר לתוך הפרויקט עצמו ב-Visual Studio, לוודא שהמאפיין Build Action שלו מוגדר נכון (למשל כ-Content), ולבצע Publish לגרסה חדשה לגמרי.

                    רק התקנה מסודרת דרך קובץ Setup רשמי ומעודכן שכולל את קובץ התמונה בתוך המניפסט תעבוד.

                    pcinfogmachP מנותק
                    pcinfogmachP מנותק
                    pcinfogmach
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1162

                    @יאיר-דניאל להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?
                    אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?

                    גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • pcinfogmachP pcinfogmach

                      @יאיר-דניאל להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?
                      אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1163

                      @pcinfogmach כתב:

                      להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?

                      🙂
                      דבר ראשון שניסיתי...
                      הסרתי גם ידנית ברגיסטרי כל זכר לתוספים ולכלי קודש.
                      נאדא.

                      @pcinfogmach כתב:

                      אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?

                      לא, זה נמחק.

                      yyrdnyl11@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח מחובר
                        ח מחובר
                        חד צורבא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1164

                        לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
                        איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר