דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
1.2k פוסטים 64 כותבים 87.7k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • pcinfogmachP pcinfogmach

    @יאיר-דניאל
    מה בעצם קורה - זה לא מופיע בסרגל הכלים?

    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאל
    כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
    #1161

    @pcinfogmach הוא מופיע בתוספות קום - כלא מסומן, וגם אם אני מסמן אותו ולוחץ אישור - כשאני פותח שוב את תוספות קום - הוא לא מסומן כפעיל.
    התוכנה כן מותקנת - "כתבי הקודש.EXE" עובד מצויין.
    כשאני מנסה להפעיל מהאפפ דאטא את הקובץ VSTO - זה מה שקורה:

    0773cd01-c63f-44e8-8d6f-f10b5412904f-image.jpeg
    קוד שגיאה בספויילר:

    שם: KleiKodesh
    מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto

    ************** טקסט חריגה**************
    System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException: ‏‏הורדת file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh_Main.png לא הצליחה. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.IO.FileNotFoundException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'.
    ב- System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
    ב- System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
    ב- System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy)
    ב- System.Net.FileWebStream..ctor(FileWebRequest request, String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare sharing, Int32 length, Boolean async)
    ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
    --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
    ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
    ב- System.Net.FileWebRequest.GetResponseCallback(Object state)
    --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
    ב- System.Net.FileWebRequest.EndGetResponse(IAsyncResult asyncResult)
    ב- System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
    --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
    ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
    ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()

    ג'מיני הסביר לי שהוא מחפש איזה קובץ בשם "KleiKodesh_Main.png" הוספתי כזה קובץ ידנית, ואז עולה השגיאה הבאה:

    e2bf0eb1-f70e-4c76-9893-a63f8ee063f1-image.jpeg
    קוד שגיאה בספויילר:

    שם: KleiKodesh
    מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto

    ************** טקסט חריגה**************
    System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException: ‏‏הפניה במניפסט אינה תואמת לזהות של ההרכבה היורדת כתבי הקודש.exe.
    ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
    ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()

    זה מה שג'מיני טען = בספויילר

    התעלומה נפתרת בזכות מה שכתבת בצילום המסך: ציינת שהוספת את קובץ התמונה החסר באופן ידני לתיקייה.

    בטכנולוגיית ClickOnce (שעליה מבוססות הרחבות VSTO לוורד), יש מנגנון אבטחה מחמיר. כל הקבצים שמרכיבים את ההתקנה רשומים בקובץ "מניפסט" (Manifest) יחד עם החתימות הדיגיטליות והגיבובים (Hashes) המדויקים שלהם.

    ברגע שאתה מכניס או משנה קובץ באופן ידני בתיקיית היעד ב-AppData, המערכת מזהה באופן אוטומטי שמבנה הקבצים שם כבר לא תואם למה שהוצהר במקור בחתימת ההתקנה. כתוצאה מכך היא חוסמת את ההפעלה מטעמי אבטחה וזורקת את השגיאה שקיבלת (InvalidDeploymentException).

    בקיצור: אי אפשר לעקוף שגיאת קובץ חסר ב-VSTO על ידי הדבקה ידנית שלו לתיקיית המטמון של ההתקנה.

    כדי לפתור את זה באמת, יש לבצע את השלבים הבאים:

    ניקוי מוחלט: מחק את הקובץ שהוספת ידנית. למעשה, הדרך הבטוחה ביותר כעת היא להסיר את ההרחבה לגמרי דרך הגדרות הווינדוס, ולנקות את המטמון דרך הפקודה rundll32 dfshim CleanOnlineAppCache.

    תיקון מצד המפתח: מי שמתחזק את קוד המקור חייב להוסיף את קובץ התמונה החסר לתוך הפרויקט עצמו ב-Visual Studio, לוודא שהמאפיין Build Action שלו מוגדר נכון (למשל כ-Content), ולבצע Publish לגרסה חדשה לגמרי.

    רק התקנה מסודרת דרך קובץ Setup רשמי ומעודכן שכולל את קובץ התמונה בתוך המניפסט תעבוד.

    yyrdnyl11@gmail.com

    pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

      @pcinfogmach הוא מופיע בתוספות קום - כלא מסומן, וגם אם אני מסמן אותו ולוחץ אישור - כשאני פותח שוב את תוספות קום - הוא לא מסומן כפעיל.
      התוכנה כן מותקנת - "כתבי הקודש.EXE" עובד מצויין.
      כשאני מנסה להפעיל מהאפפ דאטא את הקובץ VSTO - זה מה שקורה:

      0773cd01-c63f-44e8-8d6f-f10b5412904f-image.jpeg
      קוד שגיאה בספויילר:

      שם: KleiKodesh
      מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto

      ************** טקסט חריגה**************
      System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException: ‏‏הורדת file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh_Main.png לא הצליחה. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.Net.WebException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'. ---> System.IO.FileNotFoundException: לא היתה אפשרות לאתר את הקובץ 'C:\Users\ZMB\AppData\Local\KleiKodesh\KleiKodesh_Main.png'.
      ב- System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
      ב- System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
      ב- System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy)
      ב- System.Net.FileWebStream..ctor(FileWebRequest request, String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare sharing, Int32 length, Boolean async)
      ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
      --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
      ב- System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
      ב- System.Net.FileWebRequest.GetResponseCallback(Object state)
      --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
      ב- System.Net.FileWebRequest.EndGetResponse(IAsyncResult asyncResult)
      ב- System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
      --- סוף רכיב מעקב אחר מחסנית של מצב חריג פנימי ---
      ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
      ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()

      ג'מיני הסביר לי שהוא מחפש איזה קובץ בשם "KleiKodesh_Main.png" הוספתי כזה קובץ ידנית, ואז עולה השגיאה הבאה:

      e2bf0eb1-f70e-4c76-9893-a63f8ee063f1-image.jpeg
      קוד שגיאה בספויילר:

      שם: KleiKodesh
      מאת: file:///C:/Users/ZMB/AppData/Local/KleiKodesh/KleiKodesh.vsto

      ************** טקסט חריגה**************
      System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException: ‏‏הפניה במניפסט אינה תואמת לזהות של ההרכבה היורדת כתבי הקודש.exe.
      ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.DownloadAddIn(TimeSpan timeout)
      ב- Microsoft.VisualStudio.Tools.Applications.Deployment.ClickOnceAddInDeploymentManager.InstallAddIn()

      זה מה שג'מיני טען = בספויילר

      התעלומה נפתרת בזכות מה שכתבת בצילום המסך: ציינת שהוספת את קובץ התמונה החסר באופן ידני לתיקייה.

      בטכנולוגיית ClickOnce (שעליה מבוססות הרחבות VSTO לוורד), יש מנגנון אבטחה מחמיר. כל הקבצים שמרכיבים את ההתקנה רשומים בקובץ "מניפסט" (Manifest) יחד עם החתימות הדיגיטליות והגיבובים (Hashes) המדויקים שלהם.

      ברגע שאתה מכניס או משנה קובץ באופן ידני בתיקיית היעד ב-AppData, המערכת מזהה באופן אוטומטי שמבנה הקבצים שם כבר לא תואם למה שהוצהר במקור בחתימת ההתקנה. כתוצאה מכך היא חוסמת את ההפעלה מטעמי אבטחה וזורקת את השגיאה שקיבלת (InvalidDeploymentException).

      בקיצור: אי אפשר לעקוף שגיאת קובץ חסר ב-VSTO על ידי הדבקה ידנית שלו לתיקיית המטמון של ההתקנה.

      כדי לפתור את זה באמת, יש לבצע את השלבים הבאים:

      ניקוי מוחלט: מחק את הקובץ שהוספת ידנית. למעשה, הדרך הבטוחה ביותר כעת היא להסיר את ההרחבה לגמרי דרך הגדרות הווינדוס, ולנקות את המטמון דרך הפקודה rundll32 dfshim CleanOnlineAppCache.

      תיקון מצד המפתח: מי שמתחזק את קוד המקור חייב להוסיף את קובץ התמונה החסר לתוך הפרויקט עצמו ב-Visual Studio, לוודא שהמאפיין Build Action שלו מוגדר נכון (למשל כ-Content), ולבצע Publish לגרסה חדשה לגמרי.

      רק התקנה מסודרת דרך קובץ Setup רשמי ומעודכן שכולל את קובץ התמונה בתוך המניפסט תעבוד.

      pcinfogmachP מחובר
      pcinfogmachP מחובר
      pcinfogmach
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1162

      @יאיר-דניאל להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?
      אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?

      גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • pcinfogmachP pcinfogmach

        @יאיר-דניאל להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?
        אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?

        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1163

        @pcinfogmach כתב:

        להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?

        🙂
        דבר ראשון שניסיתי...
        הסרתי גם ידנית ברגיסטרי כל זכר לתוספים ולכלי קודש.
        נאדא.

        @pcinfogmach כתב:

        אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?

        לא, זה נמחק.

        yyrdnyl11@gmail.com

        pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חד צורבא
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1164

          לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
          איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1165

            @pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
            לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.

            אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:
            31de7318-48c5-4812-a653-2b45dcca0771-image.jpeg

            pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

              @pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
              לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.

              אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:
              31de7318-48c5-4812-a653-2b45dcca0771-image.jpeg

              pcinfogmachP מחובר
              pcinfogmachP מחובר
              pcinfogmach
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1166

              @צדיק-וטוב-לו-0
              מה הסמל המקובל ל-OCR?

              גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

              צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • pcinfogmachP pcinfogmach

                @צדיק-וטוב-לו-0
                מה הסמל המקובל ל-OCR?

                צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                צדיק וטוב לו 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1167

                @pcinfogmach לא ידוע לי שיש משהו ספציפי.
                בד"כ זה משהו שמראה שיש כתב או טקסט.
                אפשר אולי את הסמל של וינדוס
                a4f33a71-1327-4068-81b0-31fdc3d0ab44-image.jpeg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                  @pcinfogmach כתב:

                  להריץ תקיון דרך המתקין לא עזר?

                  🙂
                  דבר ראשון שניסיתי...
                  הסרתי גם ידנית ברגיסטרי כל זכר לתוספים ולכלי קודש.
                  נאדא.

                  @pcinfogmach כתב:

                  אחרי שאתה מסיר את התוכנה - האם עדיין רואים את זה בתוספות קום?

                  לא, זה נמחק.

                  pcinfogmachP מחובר
                  pcinfogmachP מחובר
                  pcinfogmach
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1168

                  @יאיר-דניאל
                  תפנה אלי במייל או בצאט אני לא מצליח לעקוב אחרי מה ניסינו ומה לא

                  • תודה וסליחה

                  גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                    צדיק וטוב לו 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1169

                    שמישהו יעזור לי:
                    יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

                    דאנציגד צדיק וטוב לו 0צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                      שמישהו יעזור לי:
                      יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

                      דאנציגד מנותק
                      דאנציגד מנותק
                      דאנציג
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1170

                      @צדיק-וטוב-לו-0
                      אתה לא מעוניין בתוסף לוורד, או שיש באג בהתקנת התוסף?
                      תתקין את התוכנה הרגילה, ותסיר את את V בתוספות COM בכרטיסיית מפתחים בוורד:
                      dd1afb77-2687-4574-952c-c66f8913552e-image.jpeg
                      כך שזה לא יטען בוורד כלל.

                      צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • דאנציגד דאנציג

                        @צדיק-וטוב-לו-0
                        אתה לא מעוניין בתוסף לוורד, או שיש באג בהתקנת התוסף?
                        תתקין את התוכנה הרגילה, ותסיר את את V בתוספות COM בכרטיסיית מפתחים בוורד:
                        dd1afb77-2687-4574-952c-c66f8913552e-image.jpeg
                        כך שזה לא יטען בוורד כלל.

                        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                        צדיק וטוב לו 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1171

                        @דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?

                        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                          @דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1172

                          @צדיק-וטוב-לו-0 אכן

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                            שמישהו יעזור לי:
                            יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

                            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                            צדיק וטוב לו 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק וטוב לו 0
                            #1173

                            צדיק-וטוב-לו-0 כתב:

                            יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

                            בבחינת 'עוד הם מדברים ואני אשמע', נענה הרב המחבר @pcinfogmach וכתב לי בפרטי, כי החל בעז"ה מגירסא זו והילך יווצר במקביל קובץ נייד עבור כתבי הקודש (ללא התחייבות וללא אחריות).
                            זה כבר נמצא בגיט, זמין לכל הרוצה.

                            למעוניינים - הנה הגירסא הנוכחית (נכון לשעת כתיבת הפוסט)
                            https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases/download/v8.3.2/KitveiHakodeshPortable-v8.3.2.zip

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ח חד צורבא התייחס לנושא זה
                            • ח חד צורבא

                              לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
                              איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חד צורבא
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1174

                              חד-צורבא כתב:

                              לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
                              איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

                              לא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב

                              pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ח חד צורבא

                                חד-צורבא כתב:

                                לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
                                איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

                                לא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב

                                pcinfogmachP מחובר
                                pcinfogmachP מחובר
                                pcinfogmach
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1175

                                @חד-צורבא
                                095217a6-7472-438d-9fcb-34dfe3a9fe52-image.jpeg

                                גם תבדוק אם מופיע לך איזושהי שגיאה בקונסול של הדפדפן (F12)

                                גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אלכסנדר צדש
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי אלכסנדר צדש
                                  #1176

                                  כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.

                                  להלן סיכום חלקי:

                                  • האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
                                  • החיפוש נהיה מהר יותר
                                  • נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
                                  • בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
                                    *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
                                    *נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
                                    *נוספו הערות אישיות
                                    *ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות

                                  ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.

                                  pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • א אלכסנדר צדש

                                    כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.

                                    להלן סיכום חלקי:

                                    • האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
                                    • החיפוש נהיה מהר יותר
                                    • נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
                                    • בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
                                      *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
                                      *נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
                                      *נוספו הערות אישיות
                                      *ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות

                                    ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.

                                    pcinfogmachP מחובר
                                    pcinfogmachP מחובר
                                    pcinfogmach
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
                                    #1177

                                    @אלכסנדר-צדש כתב:

                                    האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.

                                    מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                                    אני לא שיניתי כלום....

                                    @אלכסנדר-צדש כתב:

                                    *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין

                                    בעיקר נועד בשביל זה
                                    https://hebrewbooks-2026.github.io/index.html

                                    גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • pcinfogmachP pcinfogmach

                                      @אלכסנדר-צדש כתב:

                                      האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.

                                      מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                                      אני לא שיניתי כלום....

                                      @אלכסנדר-צדש כתב:

                                      *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין

                                      בעיקר נועד בשביל זה
                                      https://hebrewbooks-2026.github.io/index.html

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אלכסנדר צדש
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1178

                                      @pcinfogmach כתב:

                                      מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                                      אני לא שיניתי כלום....

                                      אכן רק עכשיו שמתי לב לזה
                                      תמיד פתחתי את הספר ועברתי לכותרות דרך תוכן הענינים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • pcinfogmachP pcinfogmach

                                        @חד-צורבא
                                        095217a6-7472-438d-9fcb-34dfe3a9fe52-image.jpeg

                                        גם תבדוק אם מופיע לך איזושהי שגיאה בקונסול של הדפדפן (F12)

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חד צורבא
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי חד צורבא
                                        #1179

                                        @pcinfogmach עכשיו ב"ה זה עובד הבעיה הייתה שהוא היה צריך רשת חבל שמי שאין לו יפסיד !! אין אפשרות לכלול במתקין את מה שהוא צריך ?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • י מחובר
                                          י מחובר
                                          יהודה זקש
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1180

                                          57a33f99-b682-4595-9af9-0ec98efae330-image.jpeg
                                          מה זה?
                                          אני לא מצליח להתקין

                                          pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר